Natasia vereren...quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK het is iets vreselijks, maar welk nadeel ondervindt nataas hiervan![]()
Weltrusten! We zullen je brieven zometeen de Villa in brengen. Niet zo ongeduldig allemaal. We hebben meer te doen dan de postkaarten... Ja ja dat flauwe Belle en het Beest en jullie kaarten zijn veel belangrijker. We weten het allemaal.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:03 schreef spookvrouw het volgende:
Beste Redactie,
Het is nu 0.00 uur, ik wilde anderhalf uur geleden al gaan slapen, dank zij jullie belofte om de kaarten of andere schrijfsels naar binnen te brengen ben ik nog steeds op, omdat ik weleens vuurwerk `live` wil meemaken.
Hoe moet ik morgenochtend bij mij baas gaan uitleggen dat ik als een zombie achter mijn bureau zit, met een grote mok dampende koffie om vooral maar wakker te worden, omdat ik zo nodig naar de Live Kooi zat te kijken.
Sturen jullie ajb een brief naar het eerste commerciele ziekenhuis in Amsterdam met jullie welgemeende excuses voor het totaal ontregelen van mijn dagelijkse leven?
Welterusten, ik lees morgen ergens tijdens werktijd wel 284 delen COS bij om te zien of er nog wat gebeurt is.
Trusten.
Nasty-ass-jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef Gigageil het volgende:
Nasty-ass kan niks......alleen in de keuken staan en kinderen baren.....(waar ze de zorg voor afschuift overigens)
En oh ja, een ontiegelijke grote rotmuil opzetten....![]()
![]()
Er is er wel eens eentje te zien geweest in een of ander actualiteitenprogramma.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:01 schreef Sonique het volgende:
Een Nederlandstalige mailinglist en een forum waarop ideeën voor flashmobs worden uitgewisseld zijn al geruime tijd inactief. Het verschijnsel lijkt inmiddels over zijn hoogtepunt heen te zijn
Nou het zijn net 30 kaarten dus volgende keer wat beter jullie best doen met sturen...quote:
LOL, sorry guys, maar ik moet om half zes alweer op, dus veel piezelier met al die schrijfsels.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Weltrusten! We zullen je brieven zometeen de Villa in brengen. Niet zo ongeduldig allemaal. We hebben meer te doen dan de postkaarten... Ja ja dat flauwe Belle en het Beest en jullie kaarten zijn veel belangrijker. We weten het allemaal.
OMGquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Weltrusten! We zullen je brieven zometeen de Villa in brengen. Niet zo ongeduldig allemaal. We hebben meer te doen dan de postkaarten... Ja ja dat flauwe Belle en het Beest en jullie kaarten zijn veel belangrijker. We weten het allemaal.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik ben héél geduldigquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Morgen zijn het er minstens twee keer zoveel! Dan zit er lekker ontwikkeling in die verhaallijn!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou het zijn net 30 kaarten dus volgende keer wat beter jullie best doen met sturen...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
dat worden er meer, want iedereen heeft op een verschillende dag verzonden, veel vandaag nog, en anderen morgen dat aantal word zeker boven de ehm schat 200, is dat beter ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou het zijn net 30 kaarten dus volgende keer wat beter jullie best doen met sturen...
30 is ook niet niks natuurlijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou, de rest komt denk ik nog, de mijne kan haast nog niet over zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Mag er een ban voor deze clone komen ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
30?!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zometeen....quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:09 schreef Meneermax het volgende:
dus, ga je ze NU geven ofnie???
Morgen komt de klapper hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We zijn te geduldig, van 20.00 uur wer het 22.00 uur, en nu? Ik ben benieuwd.quote:
Komt omdat er morgen ook nog kaarten op de bus gedaan worden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Eerste lichtingquote:
Mooi he, zo'n interactieve soap!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:09 schreef demins het volgende:
[..]
Morgen zijn het er minstens twee keer zoveel! Dan zit er lekker ontwikkeling in die verhaallijn!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag er een ban voor deze clone komen ?
zit je nou je trouwe fans in de zeik te nemen ????quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
stuur er 1 naar mijn baas?????????quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zometeen....
Maar de mijne zit er waarschijnlijk bij..... gisterenmiddag gepost.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd (maar hoef ook niet vroeg uit bed)quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:10 schreef schizolientje het volgende:
[..]
We zijn te geduldig, van 20.00 uur wer het 22.00 uur, en nu? Ik ben benieuwd.
Absoluut alleen wat kunnen jullie zeiken soms... Tis werkelijk nooit goed... Ja heeeeel soms...quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:10 schreef Meneermax het volgende:
lol@dgk_redactie. Ik kan me voorstellen dat jullie er doodmoe van worden. Aan de andere kant moet het geweldig zijn om zo'n aktieve en betrokken kijkers te hebben, toch?
Dit haalt het imago van de 40 idioten wel naar benedenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En de andere dag weer........en de andere dag weer........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |