quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:50 schreef most_wanted het volgende:
Ik zie op wikipedia dat er gisteren een of andere speciale aflevering was?
Ja, er is gisteren een terugblik op het tweede seizoen tot nu toe geweest.quote:
Ik download hem meteen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef Kw4Kje het volgende:
Prison Break S02 Special The Road To Freedom *PDTV* *XViD*![]()
Cool! Ik had verwacht dat ie pas de week ervoor zou komen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef Kw4Kje het volgende:
A recap of the season so far and a first look at the remaining nine episodes. Also: Interviews with cast members.
Dank, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef Kw4Kje het volgende:
A recap of the season so far and a first look at the remaining nine episodes. Also: Interviews with cast members.
Toch ga ik hm zo kijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:49 schreef -Mo- het volgende:
Recap lijkt me niet zo boeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die meer hierover weet?
edit: ff braaf gespoilerd voor de huileballeken onder ons
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Zet et maar ff tussen spoilers, voordat mensen beginnen te huilenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wikipedia zegt het volgende over seizoen 3:
[..]
Iemand die meer hierover weet?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wikipedia zegt het volgende over seizoen 3:dat zou echt te ver gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die meer hierover weet?
edit: ff braaf gespoilerd voor de huileballeken onder ons![]()
![]()
Dat wil meneer Post aka Haunter tegenwoordig graag doen schijnbaarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
(de openingspost mag idd weleens geupdate worden)
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wikipedia zegt het volgende over seizoen 3:Dus het is zeker dat er een seizoen 3 komt??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die meer hierover weet?
edit: ff braaf gespoilerd voor de huileballeken onder ons
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Nee. FOX heeft een derde seizoen nog niet besteld. De kans op een derde seizoen is echter wel erg grootquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:02 schreef Suerte het volgende:
[..]
Dus het is zeker dat er een seizoen 3 komt??
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, er is gisteren een terugblik op het tweede seizoen tot nu toe geweest.
SPOILER: Over MahoneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Kinga op 10-01-2007 08:38:49 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
Er valt ook niet zoveel te discusseren hé.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:03 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dat wil meneer Post aka Haunter tegenwoordig graag doen schijnbaar
Veel succes ermee iig, ik volg deze topics nu niet meer dagelijks, mij iets te veel nutteloze posts rond de nuttige opmerkingen.
Als er niks te discussiëren valt, hoef je ook niet per se wat te posten hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Er valt ook niet zoveel te discusseren hé.
Jawel johquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Als er niks te discussiëren valt, hoef je ook niet per se wat te posten hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonet die special bekeken. Was wel weer leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]Ik weet al geeneens meer hoe het ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:38 schreef Haunter het volgende:
Na het zien van de promoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk!
Thnx dat je het hier in dit topic hebt gezegdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef Kw4Kje het volgende:
Bedank mij maar, dat ik het vroeg.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Thnx dat je het hier in dit topic hebt gezegdWist helemaal niet dat ie nu al uit was...
Dus 22 januari toch een nieuwe episode![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef Haunter het volgende:
Hopen dat ik met rijbewijs op zak de volgende aflevering kan gaan kijken(22 januari moet ik namelijk afrijden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Van mij mogen ze de boel uitmelken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:57 schreef BartK. het volgende:
Ze moeten geen sez 3 maken... als ze nu stopen (na sez2) is het goed geweest imho, ander word het teveel uitgemolken
Oké, ik ben het wel met je eensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch moet ook hier een hartje komen. Sara verdient dat.
http://www.deviantart.com/deviation/46518555/quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Laat het maar snel verder gaan. Ik wil meer Sara zien!
[afbeelding]
Mooie meidquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Laat het maar snel verder gaan. Ik wil meer Sara zien!
[afbeelding]
Nice, heb 'm meteen als wallpaper ingesteld.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://www.deviantart.com/deviation/46518555/
heb ik gemaakt
Heb je hem niet in een normale wallpaperresolutie?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://www.deviantart.com/deviation/46518555/
heb ik gemaakt
als ji jzegt wat je normaal vind dan kan ik hem in die resolutie makenquote:Op maandag 15 januari 2007 08:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb je hem niet in een normale wallpaperresolutie?
Het is fictiequote:Op maandag 15 januari 2007 10:40 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Nee hoor, geloven dat wanneer er een achtervolging met 200 man plaatsvindt en er 1 trein tussen achtervolgers en vluchters komt je dan ontsnapt is dom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk geen deja vu, want dan weet ik wat er gaat gebeuren.![]()
Zo is het niet naar buiten gebracht anders... Ook al is het fictie dan is het knap waardeloze fictie. Beetje de verhouding 1,264 + ongeveer 2 miljoen =quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:12 schreef johnny_rabbitte het volgende:
[..]
Zo is het niet naar buiten gebracht anders... Ook al is het fictie dan is het knap waardeloze fictie. Beetje de verhouding 1,264 + ongeveer 2 miljoen =
Waarom kijk je dan uberhaupt nogquote:Op maandag 15 januari 2007 10:18 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Prison break..
Geweldig begonnen, daarna knap waardeloos. Elke realiteitszin is verdwenen. Overigens was die er al niet veel. Het wordt veel te veel opgerekt, telkens weer hetzelfde verhaaltje, vreselijk. Ze hadden het gewoon bij een aflevering of 12 moeten houden.
Heel die voorbereiding van scofield tot in de details uitgewerkt terwijl hij afhankelijk is van de meest stompzinnige onvoorspelbare factoren. Dan nog als die stompzinnige tattoos. Alsof zon gozer niet 2 namen kan onthouden. Jammer want het idee was geweldig..
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:17 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Nee, je begrijpt me niet goed.
Geef jou toch niet de schuld..quote:Op maandag 15 januari 2007 12:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
. Ga klagen bij de makers, wij kunnen er niets aan doen
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:02 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
En waar is die van Michael dan?![]()
![]()
![]()
Moet dat nou ELKE pagina terugkomen?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef RudyCarell het volgende:
Seizoen 3
De producer van Prison Break (Paul Scheuring) maakte eerder bekend dat seizoen twee zijn laatste seizoen zou worden. Later maakte hij bekend toch met seizoen 3 te beginnen. In seizoen drie word het verhaal van één van de overlevenden uit seizoen twee verder uitgediept.
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:14 schreef tonks het volgende:
Seizoen 3
De producer van Prison Break (Paul Scheuring) maakte eerder bekend dat seizoen twee zijn laatste seizoen zou worden. Later maakte hij bekend toch met seizoen 3 te beginnen. In seizoen drie word het verhaal van één van de overlevenden uit seizoen twee verder uitgediept
Ik heb btw dat stukje nog neregens anders gelezen over seizoen 3...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Moet dat nou ELKE pagina terugkomen?
Hahahahaquote:Op maandag 15 januari 2007 15:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Aubveel plezier er mee..
![]()
Omg. Dan kijk je toch niet?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:40 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Nee hoor, geloven dat wanneer er een achtervolging met 200 man plaatsvindt en er 1 trein tussen achtervolgers en vluchters komt je dan ontsnapt is dom.
Wow, een acteur in een film.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:39 schreef RudyCarell het volgende:
Er komt een film met Dominic Purcell (Lincoln) Primeval
Wat een stomme cynische post. Het is toch best leuk om te weten dat DP in een film te zien gaat zijn.quote:
Ja, vertel dan wat over de film ofzo. Maar zomaar loos vertellen in welke film hij speelt schiet niet op.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een stomme cynische post. Het is toch best leuk om te weten dat DP in een film te zien gaat zijn.
Je zeurtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, vertel dan wat over de film ofzo. Maar zomaar loos vertellen in welke film hij speelt schiet niet op.
O je bent te lui zelf wat op te zoeken, en ik dacht ik typ niet alles over vanwege die opmerking van jou die te verwachtten wasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, vertel dan wat over de film ofzo. Maar zomaar loos vertellen in welke film hij speelt schiet niet op.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:55 schreef miss-scofield het volgende:
Kennen jullie deze al?
http://www.youtube.com/watch?v=r60RyeaQetA&mode=related&search=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
Toffe site.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:39 schreef RudyCarell het volgende:
Er komt een film met Dominic Purcell (Lincoln) Primeval
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:55 schreef miss-scofield het volgende:
Kennen jullie deze al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
OMG!!! 0:16quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:55 schreef miss-scofield het volgende:
Kennen jullie deze al?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Haywire gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: nuttig zo'n spoiler..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:01 schreef avotar het volgende:
[..]Omg, bij het zien van die spoiler zit ik hier in mijn eentje bassie met zxn 'mimimimi' na te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: nuttig zo'n spoiler..![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:20 schreef -Franktastic- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
Tip...(Haywire=spoiler} bla bla bla [tweener/spoiler}quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:47 schreef Kinga het volgende:
Tip... [spoiler= waar gaat spoiler over? } bla bla bla [ /spoiler}
Hmm, klinkt niet zo spannend als Prison break, maar goed, we'll see.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
De opvolger van Prison Break is al bekend (in NL dan), the Unit. Was net een promo van op RTL5.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
De opvolger van Prison Break is al bekend, the Unit.
Idd, en als RTL5 zulke slogans gebruikt zegt het meestal genoeg... Ongeveer hetzelfde als een film huren waarop staat: Van de makers van bladiebla en spannender dan bladiebla...quote:Op woensdag 17 januari 2007 04:23 schreef Miguel het volgende:
[..]
'Opvolger'
Die show is niet eens van FOX hier... Volgens mij komt die shit op CBS nu![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Haywire gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat maakt dat uit? Alsof Rtl 5 een contract heeft met Fox? Hij bedoelde trouwens dat ze de Unit gaan uitzenden in Nl, tijdens de pauze van Pbquote:Op woensdag 17 januari 2007 04:23 schreef Miguel het volgende:
[..]
'Opvolger'
Die show is niet eens van FOX hier... Volgens mij komt die shit op CBS nu![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:21 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wat maakt dat uit? Alsof Rtl 5 een contract heeft met Fox? Hij bedoelde trouwens dat ze de Unit gaan uitzenden in Nl, tijdens de pauze van Pb![]()
Kellerman heeft nu de kaarten in handen, als Linc en Micheal 'the company' willen achterhalen. Hij heeft de inside info, dus de komende afleveringen--> starring: Kellermanquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:45 schreef Merkie het volgende:
Wtf, sinds wanneer is Kellerman ineens zo'n belangrijk character? Ok, misschien sinds de mid-season finale, maar dan nog zijn er belangrijkere karakters (naast de gebroeders).
Nou ik vind 't wel grappig dat Bellick nu de lul is in de prison.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:35 schreef Clyde_Frog het volgende:
Bellick..als hij niet uit de gevangenis komt hoeft hij van mij ook niet meer in de serie te verschijnen. Of....gaat seizoen 3 over Bellick die ontsnapt uit Fox River ?
![]()
En Haywire staat er niet bij...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:35 schreef Clyde_Frog het volgende:
Bellick..als hij niet uit de gevangenis komt hoeft hij van mij ook niet meer in de serie te verschijnen. Of....gaat seizoen 3 over Bellick die ontsnapt uit Fox River ?
![]()
Alleen niet realistisch gewoon. Onmogelijk, er is geen enkel bewijs tegen hem , behalve een vaag telefoongesprek, en toch zit 'ie in de gevangenis. Daarnaast had 'ie een alibi. Maarja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:07 schreef nlboy het volgende:
[..]
Nou ik vind 't wel grappig dat Bellick nu de lul is in de prison.
Guilty until proven innocent... En een motief... En een voicemail... Gewoon FOKKED! dus...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alleen niet realistisch gewoon. Onmogelijk, er is geen enkel bewijs tegen hem , behalve een vaag telefoongesprek, en toch zit 'ie in de gevangenis. Daarnaast had 'ie een alibi. Maarja.
Is geen 'regular' in de serie, doet slechts af en toe mee, dus dan hoort ie er ook niet tussen (hoe grappig ie ook is).quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En Haywire staat er niet bij...
Zo werkt 't niet in Amerika hoor. Hoe anders het ook in PB isquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Guilty until proven innocent... En een motief... En een voicemail... Gewoon FOKKED! dus...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En Haywire staat er niet bij...
Jij volgt dus Lost, PB en Heroes zo te zienquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:51 schreef Waltero het volgende:
Bijna..
Euhhquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:38 schreef miss-scofield het volgende:
Wie gaat er maandagnacht z'n bed uit voor de nieuwe ep??
als ik wist waar ik hem kon zijkequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:38 schreef miss-scofield het volgende:
Ben je helemaal hotemetotus? Moet de volgende dag weer naar stagequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:38 schreef miss-scofield het volgende:
Hier heeft iemand een tentamenweekquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ben je helemaal hotemetotus? Moet de volgende dag weer naar stage![]()
Is te vroegquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Waarom nietVolgens mij heb ik het van jou geleerd
Doet het niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:45 schreef mash_ het volgende:
http://www.deviantart.com/deviation/46898810/
Nee.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:45 schreef mash_ het volgende:
http://www.deviantart.com/deviation/46898810/
Ik niet, moet op stage en in de ochtend komt een ep nooit echt over op mij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:38 schreef miss-scofield het volgende:
Je vergeet Veronica Mars en Heroesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:09 schreef TwyLight het volgende:
Maandag Prison Break EN 24 nieuwe afleveringdankje god
Een nieuwe aflevering, mattiejquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:06 schreef Jonnyboy het volgende:
Is aanstaande maandag nu een nieuwe PB aflevering of weer zo'n recap van wat er tot nu toe in het seizoen is gebeurd?
Helaas volgende dag twee tentamens.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:38 schreef miss-scofield het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2007 10:57 schreef reconnect het volgende:
muha ik lees net de TT van de Nederlandse serie: Cleveland Steam Plate
komt me bekend voor
![]()
Nee, gewoon een seizoen van 22 afleveringen dacht ik...quote:Op zondag 21 januari 2007 22:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Klopt het nou dat er nog maar 5 afleveringen op het programma staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
Gewoon wakker blijvenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:38 schreef miss-scofield het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2007 22:19 schreef Djensen het volgende:
[..]
Nee, gewoon een seizoen van 22 afleveringen dacht ik...
Ik zag net een promo terwijl ik NFL aan het kijken was:Dus nog 9 te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
Waarom klaagt iedereen toch over het lage realistisch gehalte ?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:59 schreef Dwersdriever het volgende:
Nou, ik ben eindelijk helemaal bij. Heb tijdens mijn vakantie in Noord-Amerika de dvd-box van het eerste seizoen gekocht, die heb ik tijdens de kerstperiode gekeken. Daarna alle afleveringen tot nu toe van het tweede seizoen binnengehaald en het zo gepland met het kijken dat ik gisteravond de dertiende aflevering heb gezien. Nu moet ik wel telkens een week wachten op een nieuwe aflevering. :-(
Ik heb de serie gekocht omdat ik van verschillende mensen goede verhalen hoorde over het programma en ik heb er geen spijt van dat ik ben gaan kijken. Moet wel zeggen dat de eerste zes afleveringen de sterkste waren. Het is in de scripts te merken dat men daarna is gaan improviseren om de duur van het programma te rekken.
Ik mis in seizoen 2 wel het claustrofobische van de gevangenis met zijn beperkingen. Ook lijkt de tatoeage van Michael zijn belang in de serie nu wel te hebben gehad. Het vliegtuig naar Panama was denk ik het einde van de planning vooraf. De geloofwaardigheid van het programma wordt ook wel met de aflevering minder, erg veel toevalligheden, maar omdat het tempo in de afleveringen zo hoog ligt, is dat niet zo heel erg.
Om een lang verhaal kort te maken, ik ben helemaal bij en kan nu ook de topics hier gaan volgen zonder het risico op al te grote spoilers.
Een serie heeft absoluut niet realistisch te zijn, als hij zich maar wel aan z'n eigen realiteit houdt. En dat doet PB niet, je ziet zo vaak onlogische dingen die gewoon nergens op slaan.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef P4nic het volgende:
[..]
Waarom klaagt iedereen toch over het lage realistisch gehalte ?
GEEN enkele serie is waarheidsgetrouw !! Diegene die denken dat dit kan zijn nog kinderen...
Leer er mee leven dat TV niet realistisch is.
Televisie is geen weergave van de werkelijkheid. Daar heb je helemaal gelijk in. Ik verwacht van televisieseries echter wel dat ze consistent zijn in de ontwikkeling van karakter en plot. Dat was vooral in de eerste afleveringen van Prison Break echt perfect op orde en dat is inmiddels een stuk minder. Eén van de redenen waarom ik niet meer naar de serie '24' kijk is het feit dat veel spanningsbogen weinig meer zijn dan dat. Een manier om even de kijkers op het verkeerde been te zetten met onlogische plotwijzigingen. Prison Break heeft daar ook een beetje last van.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef P4nic het volgende:
[..]
Waarom klaagt iedereen toch over het lage realistisch gehalte ?
GEEN enkele serie is waarheidsgetrouw !! Diegene die denken dat dit kan zijn nog kinderen...
Leer er mee leven dat TV niet realistisch is.
Ja hoor, jij weer wel.quote:
haphaphap ...kan trouwens niet wachten....wat zou er met Mahone zijn? Dood is hij niet denk ikquote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef opgebaarde het volgende:
Ik denk dat Mahone gewoon dood is, is ook beter voor zijn vrouw en kind
Ontken ik gewoonquote:Op maandag 22 januari 2007 13:34 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
. Jij hebt dus duidelijk nog geen promo's c.q. beeldmateriaal gezien van de komende afleveringen
![]()
Zie ook dat mijn fansite is verwijderdquote:Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef Mike het volgende:
Posts over downloaden worden (en zijn) verwijderd.
Idd, alhoewel PB ijzersterk begon, is de serie nu vervallen tot een soort the fugitive en alleen maar vanwege commerciële overwegingen. Echt jammer, het blijft wel aardig om te zien, maar op dit moment is het middelmaat itt het eerste seizoen.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een serie heeft absoluut niet realistisch te zijn, als hij zich maar wel aan z'n eigen realiteit houdt. En dat doet PB niet, je ziet zo vaak onlogische dingen die gewoon nergens op slaan.
quote:Op zondag 21 januari 2007 22:19 schreef Djensen het volgende:
[..]
Nee, gewoon een seizoen van 22 afleveringen dacht ik...
Ik zag net een promo terwijl ik NFL aan het kijken was:Oke, mooi dan hoop ik ook echt dat het seizoen dan afgelopen is. Ik word dat gerek van die afleveringen nu wel een beetje beu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Dat las ik ook, Fox is het wel van plan omdat de kijkcijfers zo goed zijnquote:Op maandag 22 januari 2007 14:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er is wel al over gesproken volgens mij.
Zal mij benieuwen of we nog veel van Bellick gaan zien.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:34 schreef Mikani het volgende:
Almost!
Ik keek net een aflevering van Beverly Hills 90210 'Fame is where you find it', zie ik opeens Bellick daar als regisseur van een serie waarin Brandon op dat moment in speelt. Wat jaartjes jonger zonder grimasrimpels
.
Zo zag ik een X-Files aflevering met Haywire. Ook in zo'n rare toestand, met zo'n blik van "uh.....ik?"quote:Op maandag 22 januari 2007 14:34 schreef Mikani het volgende:
Almost!
Ik keek net een aflevering van Beverly Hills 90210 'Fame is where you find it', zie ik opeens Bellick daar als regisseur van een serie waarin Brandon op dat moment in speelt. Wat jaartjes jonger zonder grimasrimpels
.
Bellick zat ook in de aflevering van CSI van vanavond!! Ook tuig, alleen maar vloeken! Waar die zo goed in isquote:Op maandag 22 januari 2007 14:34 schreef Mikani het volgende:
Almost!
.
Denk et welquote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of we nog veel van Bellick gaan zien.
quote:Op maandag 22 januari 2007 22:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Bellick zat ook in de aflevering van CSI van vanavond!! Ook tuig, alleen maar vloeken! Waar die zo goed in is
Ik kijk morgen ookquote:Op maandag 22 januari 2007 22:58 schreef TwyLight het volgende:
Ik download hem morgen ochtend welmoet er morgen weer om 07:30 uit
quote:Op maandag 22 januari 2007 23:42 schreef _petjan het volgende:
Morgen ochtend? Waarom niet nu? (hint)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
Wie was dat ook al weer, die Caroline?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:52 schreef miss-scofield het volgende:
Hahaha, Kellerman die Caroline ten huwelijk had gevraagd
zonde, dat Terrence zichzelf neerknalde, nu hebben ze niks meer
de president, dumb-assquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Wie was dat ook al weer, die Caroline?
nou nou, dit had je toch echt wel mogen weten hoor. zo ongeveer de hele essentie van het verhaal draait om caroline steadman. maargoed, slippertje, en nou weer opletten hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:23 schreef crossover het volgende:
Het was ook wel zo lang geleden..
idd een beetje achterlijk plan. maar ik denk dat het nog een staartje kan krijgen. er ligt immers een dood 'terrance steadman look-a-like'-lijk in de motelkamer van waaruit scofield naar de pers heeft gebeld. ok, het is geen verklaring of bewijs, maar het moet wel stof doen opwaaien in de pers, lijkt me.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:01 schreef Kinga het volgende:
Nou, weer genaaid dus... Michael begint wel weer te prutsen hoor, wat een idioot plan... Enige wat ze nu nog hebben is Sara en die mysterieuze sleutel dan denk ik.
Dat denk ik ook, helemaal in combinatie met het bewijs dat Sara heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:04 schreef s0k het volgende:
[..]
idd een beetje achterlijk plan. maar ik denk dat het nog een staartje kan krijgen. er ligt immers een dood 'terrance steadman look-a-like'-lijk in de motelkamer van waaruit scofield naar de pers heeft gebeld. ok, het is geen verklaring of bewijs, maar het moet wel stof doen opwaaien in de pers, lijkt me.
ik gok dat hij nog eens een grote zwarte staaf in zn kont gaat krijgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:08 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, helemaal in combinatie met het bewijs dat Sara heeft.
En toch nog Bellick, ben heel benieuwd wat daar die nacht gaat gebeuren. Ik gok dat hij het volgende lijk gaat worden.
Niet echt waarschijnlijk ook. Je zit 3 jaar in hide-out, je dood wordt in scene gezet, dan gaat het mis en vervolgens smeekt hij dan een paar keer hij weg mag en dan schiet ie zichzelf maar voor zijn kopquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:28 schreef Jasza het volgende:
Was weer een leuke aflevering, had niet verwacht dat Terrence zichzelf zou schieten maargoed
Ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:24 schreef Cornelis83 het volgende:
wat is de nummer van de aflevering van gisteren? En is het verboden om te vragen waar je het kunt downloaden?![]()
in dat geval:quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:24 schreef Cornelis83 het volgende:
wat is de nummer van de aflevering van gisteren? En is het verboden om te vragen waar je het kunt downloaden?![]()
14quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:24 schreef Cornelis83 het volgende:
"[aan het timmeren] You know... eh.. my father wasn't in the picture much, when I was growing up. As a result I never learned the art of carpentry. Then I figured, Jesus was a carpenter and his daddy wasn't around to teach him, so I taught myself. [timmert verder]quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
CiteerIk weet zo 1, 2, 3 niet welke je bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder vind ik de serie nu wel meer een ongeleid projectiel worden.... beetje jammer, maar ja ben nu al verslaafd eraan dus dan maar afkijken ook
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
dat vind ik juist andersomquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:23 schreef 3ddfreak het volgende:
Ze doen aardig hun best bij de regie maar ik vind toch dat de serie iets mist... Iets wat 24 wel heeft. Anyway, ik vraag me nu wel serieus af hoe lang ze het nog kunnen rekken... Toch blijft het spannend! Nu weer een weekje wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |