SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
Wie was dat ook al weer, die Caroline?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:52 schreef miss-scofield het volgende:
Hahaha, Kellerman die Caroline ten huwelijk had gevraagd
zonde, dat Terrence zichzelf neerknalde, nu hebben ze niks meer
de president, dumb-assquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Wie was dat ook al weer, die Caroline?
nou nou, dit had je toch echt wel mogen weten hoor. zo ongeveer de hele essentie van het verhaal draait om caroline steadman. maargoed, slippertje, en nou weer opletten hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:23 schreef crossover het volgende:
Het was ook wel zo lang geleden..
idd een beetje achterlijk plan. maar ik denk dat het nog een staartje kan krijgen. er ligt immers een dood 'terrance steadman look-a-like'-lijk in de motelkamer van waaruit scofield naar de pers heeft gebeld. ok, het is geen verklaring of bewijs, maar het moet wel stof doen opwaaien in de pers, lijkt me.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:01 schreef Kinga het volgende:
Nou, weer genaaid dus... Michael begint wel weer te prutsen hoor, wat een idioot plan... Enige wat ze nu nog hebben is Sara en die mysterieuze sleutel dan denk ik.
Dat denk ik ook, helemaal in combinatie met het bewijs dat Sara heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:04 schreef s0k het volgende:
[..]
idd een beetje achterlijk plan. maar ik denk dat het nog een staartje kan krijgen. er ligt immers een dood 'terrance steadman look-a-like'-lijk in de motelkamer van waaruit scofield naar de pers heeft gebeld. ok, het is geen verklaring of bewijs, maar het moet wel stof doen opwaaien in de pers, lijkt me.
ik gok dat hij nog eens een grote zwarte staaf in zn kont gaat krijgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:08 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, helemaal in combinatie met het bewijs dat Sara heeft.
En toch nog Bellick, ben heel benieuwd wat daar die nacht gaat gebeuren. Ik gok dat hij het volgende lijk gaat worden.
Niet echt waarschijnlijk ook. Je zit 3 jaar in hide-out, je dood wordt in scene gezet, dan gaat het mis en vervolgens smeekt hij dan een paar keer hij weg mag en dan schiet ie zichzelf maar voor zijn kopquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:28 schreef Jasza het volgende:
Was weer een leuke aflevering, had niet verwacht dat Terrence zichzelf zou schieten maargoed
Ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:24 schreef Cornelis83 het volgende:
wat is de nummer van de aflevering van gisteren? En is het verboden om te vragen waar je het kunt downloaden?![]()
in dat geval:quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:24 schreef Cornelis83 het volgende:
wat is de nummer van de aflevering van gisteren? En is het verboden om te vragen waar je het kunt downloaden?![]()
14quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:24 schreef Cornelis83 het volgende:
"[aan het timmeren] You know... eh.. my father wasn't in the picture much, when I was growing up. As a result I never learned the art of carpentry. Then I figured, Jesus was a carpenter and his daddy wasn't around to teach him, so I taught myself. [timmert verder]quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
CiteerIk weet zo 1, 2, 3 niet welke je bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder vind ik de serie nu wel meer een ongeleid projectiel worden.... beetje jammer, maar ja ben nu al verslaafd eraan dus dan maar afkijken ook
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
dat vind ik juist andersomquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:23 schreef 3ddfreak het volgende:
Ze doen aardig hun best bij de regie maar ik vind toch dat de serie iets mist... Iets wat 24 wel heeft. Anyway, ik vraag me nu wel serieus af hoe lang ze het nog kunnen rekken... Toch blijft het spannend! Nu weer een weekje wachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |