En Haywire staat er niet bij...quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:35 schreef Clyde_Frog het volgende:
Bellick..als hij niet uit de gevangenis komt hoeft hij van mij ook niet meer in de serie te verschijnen. Of....gaat seizoen 3 over Bellick die ontsnapt uit Fox River ?
![]()
Alleen niet realistisch gewoon. Onmogelijk, er is geen enkel bewijs tegen hem , behalve een vaag telefoongesprek, en toch zit 'ie in de gevangenis. Daarnaast had 'ie een alibi. Maarja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:07 schreef nlboy het volgende:
[..]
Nou ik vind 't wel grappig dat Bellick nu de lul is in de prison.
Guilty until proven innocent... En een motief... En een voicemail... Gewoon FOKKED! dus...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alleen niet realistisch gewoon. Onmogelijk, er is geen enkel bewijs tegen hem , behalve een vaag telefoongesprek, en toch zit 'ie in de gevangenis. Daarnaast had 'ie een alibi. Maarja.
Is geen 'regular' in de serie, doet slechts af en toe mee, dus dan hoort ie er ook niet tussen (hoe grappig ie ook is).quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En Haywire staat er niet bij...
Zo werkt 't niet in Amerika hoor. Hoe anders het ook in PB isquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Guilty until proven innocent... En een motief... En een voicemail... Gewoon FOKKED! dus...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En Haywire staat er niet bij...
Jij volgt dus Lost, PB en Heroes zo te zienquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:51 schreef Waltero het volgende:
Bijna..
Euhhquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:38 schreef miss-scofield het volgende:
Wie gaat er maandagnacht z'n bed uit voor de nieuwe ep??
als ik wist waar ik hem kon zijkequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:38 schreef miss-scofield het volgende:
Ben je helemaal hotemetotus? Moet de volgende dag weer naar stagequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:38 schreef miss-scofield het volgende:
Hier heeft iemand een tentamenweekquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ben je helemaal hotemetotus? Moet de volgende dag weer naar stage![]()
Is te vroegquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Waarom nietVolgens mij heb ik het van jou geleerd
Doet het niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:45 schreef mash_ het volgende:
http://www.deviantart.com/deviation/46898810/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |