vorige deeltjesquote:lengte: 183.6" (4,66 m)
wielbasis: 108" (2,74 m)
gewicht: 1221 kg
aantal zitplaatsen: 4
motor: V8
cyl. inh.: 289 ci (4,7 liter)
Op een trommel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
Wie kan mij even uitleggen waar het Peu/Huug gifje op slaat?
Dat is juist het leuke van TD:U, je kunt het zo moeilijk maken als dat je wil.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nope, heb ik niet. Ik zag hem wel in Duitsland liggen voor 21 euro, maar dan heb ik de Duitse taal en dat zuigt, hehe.
Ik wil/wilde hem wel hebben. Maar nadat ik Project Gotham Racing online heb gespeeld hoef ik 'm niet meer eigenlijk. Veel te moeilijk. En dat zal wel net zo wezen met TD:U
vind ik iig wel, als ik goed ben laat ik aan anderen over....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk zegt is:
Een goede verkoper is dus ook vaak/makkeljiker een goede inkoper?
De reisjes & horloges stromen binnen?
zelfs dan ben ik drukquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
's avonds gaat het geen haar sneller
Check sexblunders topic, peu heeft over een wijf heen gekotstquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
Wie kan mij even uitleggen waar het Peu/Huug gifje op slaat?
Neeeeeeequote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Check sexblunders topic, peu heeft over een wijf heen gekotst
Hmm, en Single player? Hoe is dat?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke van TD:U, je kunt het zo moeilijk maken als dat je wil.
Je hebt een compleet (echt bestaand) eiland met meer dan 1000mijl asfalt tot je beschikking.
Grafisch is het verschikkelijk mooi, gameplay is goed te doen, en de multiplayer is fantastisch.
Ikzelf ga altijd gewoon een beetje cruisen, tegen andere spelers racen doe ik nog maar weinig.
Leuke is, dat je (als je Live hebt) eigenlijk gewoon altijd online bent.
Was wel grappig toen ik het spel net had gekocht, en voor het eerst speelde. Ik een beetje cruisen
in een van de beginners-auto's (een 147 GTA ofzo). Sta ik op een parkeerplaats stil om even van de
omgeving te genieten. Komt er ineens een auto uit het verkeer naast me staan en hoor ik iemand
"hey Jazz, what's up man?" zeggen. Bleek het gewoon een andere online speler te zijn.
Er zijn inmiddels 2 car-packs uitgekomen waarvoor je moet betalen (350MS-points), maar met elk
carpack dat er uitkomt, komen er ook gratis auto's uit die gewoon door iedereen te downloaden zijn.
Dat klinkt heel erg vetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je hebt een compleet (echt bestaand) eiland met meer dan 1000mijl asfalt tot je beschikking.
Grafisch is het verschikkelijk mooi, gameplay is goed te doen, en de multiplayer is fantastisch.
Ikzelf ga altijd gewoon een beetje cruisen, tegen andere spelers racen doe ik nog maar weinig.
Leuke is, dat je (als je Live hebt) eigenlijk gewoon altijd online bent.
Was wel grappig toen ik het spel net had gekocht, en voor het eerst speelde. Ik een beetje cruisen
in een van de beginners-auto's (een 147 GTA ofzo). Sta ik op een parkeerplaats stil om even van de
omgeving te genieten. Komt er ineens een auto uit het verkeer naast me staan en hoor ik iemand
"hey Jazz, what's up man?" zeggen. Bleek het gewoon een andere online speler te zijn.
Er zijn inmiddels 2 car-packs uitgekomen waarvoor je moet betalen (350MS-points), maar met elk
carpack dat er uitkomt, komen er ook gratis auto's uit die gewoon door iedereen te downloaden zijn.
Ik heb het zitten spelen bij Alfristi, leuk spelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Grafisch is het verschikkelijk mooi
Jehquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
En toen heeft Sjoe zeker een gifje gemaakt of niet?
Dat gaat toch echt vervelen na 5 minutenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:28 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg vet![]()
lekker cruisen, deed ik ook altijd in de GTA's en alle andere rijspelletjes waarin dit mogelijk was.
Ik kon dat echt uren volhouden. Net zoals in een echte auto. Lekker een rondje rijden zonder bestemming. Muziekje op, schadevrij rijden. Stoppen voor het stoplicht e.dquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:30 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat gaat toch echt vervelen na 5 minuten?
Niet als je ook met je mede-spelers kan babbelen/ouwehoerenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:30 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat gaat toch echt vervelen na 5 minuten?
Ja, maar dat kan ik zonder het spel ook al. Daar ga ik geen 65 (?) euro voor uitgeven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Niet als je ook met je mede-spelers kan babbelen/ouwehoeren![]()
Exact hetzelfde maar dan met bots ipv menselijke medespelers.quote:
quote:Rainbow Six of Testdrive dus.
Zolang je maar niet van die checkpoints moet halen binnen een bepaalde tijd. Dat is zo schijt vervelend.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:36 schreef Sjoem het volgende:
En je hebt ook missions zo te zien aan je achievements. Hmm!
Het is geen Need for Speed.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:39 schreef HansU het volgende:
[..]
Zolang je maar niet van die checkpoints moet halen binnen een bepaalde tijd. Dat is zo schijt vervelend.
this game is sponsored by BMWquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:41 schreef Sjoem het volgende:
MERCEDES-BENZ COLLECTOR
Own at least 3 different MERCEDES-BENZes..
190Dquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:41 schreef Sjoem het volgende:
MERCEDES-BENZ COLLECTOR
Own at least 3 different MERCEDES-BENZes..
Op veel plekken ¤59.95 (of zelfs goedkoper). 2dehands is natuurlijk ook een optie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik zonder het spel ook al. Daar ga ik geen 65 (?) euro voor uitgeven.
Dat klinkt wel héér erg vet inderdaad. Ik ga eens wat screenshots zoeken voor een sfeer impressie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Op veel plekken ¤59.95 (of zelfs goedkoper). 2dehands is natuurlijk ook een optie.
Het spel is echt gi-gan-tisch met meer dan 1600 kilometer asfalt waar je je op kunt vermaken.
In feite hebben ze gewoon Oahu (Hawaii) nagemaakt.. Incl. gebouwen/wegen/etc etc
[afbeelding]
Die heb ik zelf ook niet allemaal gedaan (topmodel/hitchhiker) maar dat hoeft ook niet meteen omquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het is geen Need for Speed.
Maarre:
"SUCCESSFUL MISSIONS - LEVEL 3
Successfully complete 40 missions (Top-Model, Hitchhiker, Vehicle Transport or Courier)."
Bijvoorbeeld.
Je hebt er al aardig wat voldaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook niet allemaal gedaan (topmodel/hitchhiker) maar dat hoeft ook niet meteen om
een leuke rank te krijgen. Je komt makkelijk aan de championrank als je bijv. huizen/wagens/kleding
gaat kopen. Daarna is het makkelijk geld te verdienen..
Trouwens. Need for Speed is echt bagger vergeleken bij TDU.![]()
En als hij een grapje maakte is deze opmerking wel dom, Anne.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:55 schreef Sjoem het volgende:
Die was eigenlijk wel dom, BoJo.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En als hij een grapje maakte is deze opmerking wel dom, Anne.
En ik heb nog wel een savegame verloren (eigen domme schuld waarschijnlijk)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je hebt er al aardig wat voldaan.
Need for Speed Carbon was echt te makkelijk![]()
. Zelfs online tegen anderen is ie te doen. Al heb je wel veel last van een lag, vaak, waardoor je een bocht niet ziet aankomen oid. Dat zuigt wel.
Puikend, ik heb net een ciabatta roomkaas opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:04 schreef Hugster het volgende:
Verse witte bollekes met smeerkaas tussen je voor tanden naar binnen zuigen.
Nee ben nog niet buiten geweest, wieso?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Puikend, ik heb net een ciabatta roomkaas op
Voorpagina Spits/Metro gezien trouwens vandaag?
Nerdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ben nog niet buiten geweest, wieso?
niet één, maar driequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:13 schreef Sjoem het volgende:
Whehe, Hugo een nerd.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nerd
http://www.brabantsdagblad.nl/brabant/article990892.ece Dit staat ook daar op de voorpagina
Drie keer een nerd: 1 keer een applenerd, 1 keer een pcnerd en 1 keer derestnerd.quote:
je staat er toch niet bijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Puikend, ik heb net een ciabatta roomkaas op
Voorpagina Spits/Metro gezien trouwens vandaag?
nerd nr 4, de game nerd deed ook mee. Virtueel dan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Drie keer een nerd: 1 keer een applenerd, 1 keer een pcnerd en 1 keer derestnerd.
Je hebt gelijk!
Hij is heul geen gamenerd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:19 schreef HansU het volgende:
[..]
nerd nr 4, de game nerd deed ook mee. Virtueel dan.
Ik hou het ruim 5 minuten vol. Spelletjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:23 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat zal nooit iemand eerlijk bekennen
Ik wil het wel bekennen, maar ik ben het nog niet zoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:23 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat zal nooit iemand eerlijk bekennen
bierspelletjesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hou het ruim 5 minuten vol. Spelletjes.
is lichamelijk wat zwaarder dan op zon toetsenbord of gamepad rammenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:39 schreef HansU het volgende:
[..]
ook een sport. Vergt zeker urenlange training net als gamen.
Beiden sporten kan je trouwens wel goed met elkaar combineren. Al zal het wederzijds prestatieverlies opleveren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
is lichamelijk wat zwaarder dan op zon toetsenbord of gamepad rammen
Zij zegt tenminste wat ze wilquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:45 schreef hermandeperman het volgende:
De motivatie van de koffiemiepen hier is ook nihil
Kom ik de kantine inlopen, zingt zo'n wijf "Ik heb geen zin meerrrrr, ik wil naar huisssss"
verse koffiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook, ik zei "Doe mij 2 koffie"
Kon ze een beetje mooi zingen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:45 schreef hermandeperman het volgende:
De motivatie van de koffiemiepen hier is ook nihil
Kom ik de kantine inlopen, zingt zo'n wijf "Ik heb geen zin meerrrrr, ik wil naar huisssss"
wie heb je boos?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:54 schreef Sjoem het volgende:
Mensen die om de domste dingen boos worden. Heerlijck.
Ik vind 'm slechtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar zal'ie dan wel een goede reden voor hebben.
Wat moet je eigenljik nog met 'r?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef Hugster het volgende:
Lekker kansloos om dat ook in de SC te gooien.
Zal wel komen doordat je bijna geen offline leven meer hebt.
Surequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef Hugster het volgende:
noem het stage. Werken doen we nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Sure. Ik kan moeilijk iets anders doen op m'n werk eh. Huillie.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:02 schreef ThaFreak het volgende:
ruziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!111111!!!!1!!!1
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon een stel rellende #@!$#@$
Problemen mee?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ach, jij bent nog een kloon van ijsmeis?
Nee.quote:
Het heeft even geduurd... maar je komt er toch achter.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef Hugster het volgende:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:12 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee.
Dat je in mijn achting nog verder zakt valt niet onder de categorie probleem.
't mooiste is dus dat ze IJsmeis heeft laten bannen, zodat ze wat kon gaan doen aan 'r stage-shit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:12 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee.
Dat je in mijn achting nog verder zakt valt niet onder de categorie probleem.
noem het mede stagiair.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ach, jij bent nog een kloon van ijsmeis?
Dat is vooral pas na de 15e lullo. Houd je smoel als je er geen weet van hebt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't mooiste is dus dat ze IJsmeis heeft laten bannen, zodat ze wat kon gaan doen aan 'r stage-shit.
doet die anders noooooooooitquote:
Zeg, zo praat je maar tegen je vriendenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat is vooral pas na de 15e lullo. Houd je smoel als je er geen weet van hebt.
gelukkig mis ik de achtergrond geschiedenis om dit allemaal te begrijpenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef vlad het volgende:
ti's hier weer bijna als toen met FWNK![]()
TF zal de boel straks wel weer op slot gooien![]()
Dat begreep ik ja.... Ik had niet verwacht dat ze nog lager kon zakkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't mooiste is dus dat ze IJsmeis heeft laten bannen, zodat ze wat kon gaan doen aan 'r stage-shit.
sluiten, neeeeh dat durf ik niet meer na al die dreigmailtjesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef vlad het volgende:
ti's hier weer bijna als toen met FWNK![]()
TF zal de boel straks wel weer op slot gooien![]()
Omdat ik dacht dat ik het nu ook wel druk genoeg zou hebben met die film-shit. Als dat na de 15e nog niet zo is laat ik me ook weer unbannen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, zo praat je maar tegen je vrienden.
En waarom heb je je een paar weken geleden al laten bannen dan?
Je mist óf de achtergrond, óf de geschiedenis.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:19 schreef HansU het volgende:
[..]
gelukkig mis ik de achtergrond geschiedenis om dit allemaal te begrijpen![]()
soort van, geloof ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:19 schreef MdM het volgende:
Ah, is hier de dinsdagmiddagrel?
Of wat hersencellen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mist óf de achtergrond, óf de geschiedenis.
Je bent er nog lang nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:19 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat begreep ik ja.... Ik had niet verwacht dat ze nog lager kon zakken
dat was nog niets johquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sluiten, neeeeh dat durf ik niet meer na al die dreigmailtjes![]()
Juist jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:25 schreef Richboy het volgende:
[..]
Aangezien jij de nuance (weer 'ns?) gemist hebt... Ja, jou wel ja.
dat valt vast onder buitenschoolse activiteitenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:22 schreef Richboy het volgende:
[..]
Al staat zwemmen in de Dommel ook niet bepaald hoog.
Dat was dan ook eenmalig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:22 schreef Richboy het volgende:
[..]
Al staat zwemmen in de Dommel ook niet bepaald hoog.
Als het ECTS oplevert doe ik mee iigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:23 schreef vlad het volgende:
[..]
dat valt vast onder buitenschoolse activiteiten![]()
SOGgenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:23 schreef vlad het volgende:
[..]
dat valt vast onder buitenschoolse activiteiten![]()
Ik neem aan dat het voor Sjoem/ijsmeis ook eenmalig was om zichzelf te laten bannenquote:
je moest eens weten.....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:21 schreef vlad het volgende:
[..]
dat was nog niets joh![]()
moet je eens een topic over een aantal niet-te-verzuipen-kittens openen![]()
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:24 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het voor Sjoem/ijsmeis ook eenmalig was om zichzelf te laten bannen
Ik ga nog even wat doenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik hoef me hopelijk vanwege school toch niet vaker te laten bannen.
gelukkig ben je er wel lekker mee bezig ehquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik hoef me hopelijk vanwege school toch niet vaker te laten bannen.
Onder je dakraam?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee, nog later. Vanochtend, nadat ze ff een paar beschuitjes voor me had gesmeerd.
leuk zon zwangere mutsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee, nog later. Vanochtend, nadat ze ff een paar beschuitjes voor me had gesmeerd.
Ik heb al fucking veel gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
gelukkig ben je er wel lekker mee bezig eh![]()
heb ik wat gemist of haalt je moeder je beschuitjes?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef M5 het volgende:
[..]
ietsje verder terug lezen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:02 schreef vlad het volgende:
[..]
heb ik wat gemist of haalt je moeder je beschuitjes?![]()
je kan het ook gewoon vertellen toch?quote:
duidelijk danquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:07 schreef M5 het volgende:
[..]
't staat gewoon nog op dezelfde pagina.![]()
en neem het niet serieus.
iemand die moet schijtenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:30 schreef BoJo het volgende:
wat is dat op jouw plaatje eigenlijk Fugie?![]()
formule 1 powerboat met 2-takt mercuryquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:21 schreef BoJo het volgende:
wat is dat op je plaatje eigenlijk vlad?
Die lul vind bij mij ook nooit iets, maar toch gaat ie op zoek naar tandsteen ergens 3cm onder m'n tandvlees.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey Bara, hoe was't bij de tandarts?
Hmmm, die tandarts komt me bekend voor..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die lul vind bij mij ook nooit iets, maar toch gaat ie op zoek naar tandsteen ergens 3cm onder m'n tandvlees.
En dat zegt ie achteraf.... ja je tandvlees is op sommige plekjes wat geirriteerdGEK HE!!!
Kutvolk![]()
Vertrouw je me niet ofzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:20 schreef BaraCuda het volgende:
Vanmiddag ook nog de kartboer ff aan de telefoon gehad...
En alle dingen waar ik "ongerust" over was zijn ok![]()
Jaaaaaaajaaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jawel, maar had nog wat vragen over hoeveel uur deze zuiger erin zat enzo
![]()
Nee echtquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:42 schreef BaraCuda het volgende:
Zo morgen makelaar bellen om te vertellen dat ik het appartement neem![]()
Gefeli!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:42 schreef BaraCuda het volgende:
Laat maar weten als het af is, kom ik ff langs om 't te keurenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:42 schreef BaraCuda het volgende:
De grappen op de werkvloer zijn echt al 30 jaar hetzelfde ook hèquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
Zo'n kerel op m'n werk had tegen aantal mensen verteld dat ik feestje gaf ik m'n nieuwe huis de flikker![]()
Hele dag mensen, hey leuk feestje blah blah![]()
hehehequote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
Zo'n kerel op m'n werk had tegen aantal mensen verteld dat ik feestje gaf ik m'n nieuwe huis de flikker![]()
Hele dag mensen, hey leuk feestje blah blah![]()
Of 5quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:51 schreef hermandeperman het volgende:
Fielseteerd Bara
Kun je eindelijk eens een hoertje laten bezorgen
die doet de catering alquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:07 schreef BaraCuda het volgende:
Ja bo, wanneer is het feest bo?
Kart verkopenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Van de keileweg ja![]()
Anders moet je toch echt een andere baan zoeken
Die is alweer tijden dichtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Van de keileweg ja![]()
hij kan het altijd nog vragen aan de pa van richboyquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Van de keileweg ja![]()
Ik heb nog wat geld van z'n ma tegoed whehehquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:15 schreef vlad het volgende:
[..]
hij kan het altijd nog vragen aan de pa van richboy![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb nog wat geld van z'n ma tegoed wheheh![]()
Hey hey! Zoals ik je toen ook al zei; "geen geld terug!"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb nog wat geld van z'n ma tegoed wheheh![]()
Ohw ben jij er zo eenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef BoJo het volgende:
geen feest bij mij, mijn puike vloertje verneuken zeker![]()
![]()
Europalaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou dan die van het weggetje voor de Praxis distri in Utrecht
Peu niet teveel drank geven, dan valt't wel meequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef BoJo het volgende:
![]()
M'n pa en ik wilden ff wat zooi halen bij die watersportzaak die daarachter zit. Bleek het al open te zijn daar, rijden we zo langs dat gebeuren, trekt zo'n ranzige heroinehoer d'r rokje omhoogquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hey schat, zal ik jou is ff lekker pijpen anders?
[afbeelding]
Dan sta je wel ff te kijken jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n pa en ik wilden ff wat zooi halen bij die watersportzaak die daarachter zit. Bleek het al open te zijn daar, rijden we zo langs dat gebeuren, trekt zo'n ranzige heroinehoer d'r rokje omhoog
feestje op sokken/blote voetenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef BoJo het volgende:
![]()
Met z;n vijfen in een Kadet over de Keileweg is ook lachen. En dan bij een hoertje stoppen en zeggen dat ze te mooi is en zelfs wel in een club kan werken... Je had die pooier moeten zienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n pa en ik wilden ff wat zooi halen bij die watersportzaak die daarachter zit. Bleek het al open te zijn daar, rijden we zo langs dat gebeuren, trekt zo'n ranzige heroinehoer d'r rokje omhoog
Het thema is tropisch, dus minimaal de schoenen uitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat kan je je gasten echt niet vragen op een feestje.
Verjaardag nét aan.
Ook niet manquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat kan je je gasten echt niet vragen op een feestje.
Verjaardag nét aan.
Uitslaperquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge.
Deden wij ook jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:35 schreef lipje het volgende:
[..]
Met z;n vijfen in een Kadet over de Keileweg is ook lachen. En dan bij een hoertje stoppen en zeggen dat ze te mooi is en zelfs wel in een club kan werken... Je had die pooier moeten zien
avondquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge.
jammer dat we geen foto's gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Deden wij ook jaMaar dan gewoon 3 rondjes rijden, en dan een pooier achter je aan krijgen
Nee en de meiskes doen altijd hun best met mooie laarzen en hakjes. Als je ze dan direct bij de voordeur meldt dat ze die dingen daar moeten laten staan denken ze:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:36 schreef lipje het volgende:
[..]
Het thema is tropisch, dus minimaal de schoenen uit
ps bij sommige mensen wil je de schoenen uit niet ruiken
mwah valt wel mee, ik was eerst wel panisch over de vloer maar toen tijdens het leggen op een verzaagt stukje uitgeleefd met een schroevendraaier, en moet zeggen dat het best sterk spul isquote:
Lekker met een jongotje een rondje doen bij de Rooie brugquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Deden wij ook jaMaar dan gewoon 3 rondjes rijden, en dan een pooier achter je aan krijgen
En in laarzen hebben ze vaak de debielste sokken aanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee en de meiskes doen altijd hun best met mooie laarzen en hakjes. Als je ze dan direct bij de voordeur meldt dat ze die dingen daar moeten laten staan denken ze:![]()
Ja hoor, daar kunnen altijd feestjes gegeven wordenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwah valt wel mee, ik was eerst wel panisch over de vloer maar toen tijdens het leggen op een verzaagt stukje uitgeleefd met een schroevendraaier, en moet zeggen dat het best sterk spul is![]()
![]()
Mijn woning is te klein voor feestjes, kunnen we niet bij je ouders in de schuur herban?![]()
Ik moet hier ook nog eens die toko uit gaan checkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lekker met een jongotje een rondje doen bij de Rooie brug
Minimeet moet toch wel kunnen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwah valt wel mee, ik was eerst wel panisch over de vloer maar toen tijdens het leggen op een verzaagt stukje uitgeleefd met een schroevendraaier, en moet zeggen dat het best sterk spul is![]()
![]()
Mijn woning is te klein voor feestjes, kunnen we niet bij je ouders in de schuur herban?![]()
tom & jerry sokkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En in laarzen hebben ze vaak de debielste sokken aan
Eergister met die Corolla nog gedaan, zat godverdomme gewoon 1 enorm lekker wijf tussenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet hier ook nog eens die toko uit gaan checken.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Eergister met die Corolla nog gedaan, zat godverdomme gewoon 1 enorm lekker wijf tussen
Van die uitgezakte 55 jarige monsterlijke Colombiaansequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zonde
Harde Bollen is helemaaaal om te janken
Zulks spul jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Van die uitgezakte 55 jarige monsterlijke Colombiaanse
enige die het doet op dit moment jaquote:
Vlad is dan ook een GRUWELIJKE AV n00bquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
das nou ook niet echt rocket science, altans niet bij UPC![]()
kloptquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
das nou ook niet echt rocket science, altans niet bij UPC![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vlad is dan ook een GRUWELIJKE AV n00b
Jup, vanochtend vroeg al. En daarna door de hele provincie gecruised,quote:
daarom ben ik nu ubertrots dat het gelukt isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heftige shit die smartcard registraties
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:52 schreef vlad het volgende:
ik zit op dit moment een hdmi kabel te strippen![]()
is om de pc aan de tv te koppelen. maar omdat de kabel door de meer heen moet, wil ik even weten wat de mogelijkheden zijnquote:
hmm die achter zitten nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou dat passen? nou ja, je hebt de gaten zelf gezien....
Wel er doorheen, en niet er doorheen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:55 schreef vlad het volgende:
[..]
is om de pc aan de tv te koppelen. maar omdat de kabel door de meer heen moet, wil ik even weten wat de mogelijkheden zijn
Zit TMF nog op de kabel dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:57 schreef BoJo het volgende:
TMF Party is ook echt altijd hetzelfde he?![]()
UPC Digitalquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zit TMF nog op de kabel dan?
ik moest hier even over nadenkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel er doorheen, en niet er doorheen.
gedachtengang van een techneutquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel er doorheen, en niet er doorheen.
huhquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Enige voordeel van dat gebeuren is dat die kneus zn chantagemateriaal kwijt is
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm incl Hustler TV voor 22,50 per maand. Not worth it![]()
![]()
ik heb die extra channel pack van UPC, 70 zenders ofzo. Ik heb wel Playboy TV maar das me te softquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:04 schreef vlad het volgende:
[..]
afzetters.
ik 9¤je mag wel keertje langskomen
![]()
Synchroonmasturberenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:04 schreef vlad het volgende:
[..]
afzetters.
ik 9¤je mag wel keertje langskomen
![]()
Ik heb hetzelfde pakket, goede jazz radiozenders ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb die extra channel pack van UPC, 70 zenders ofzo. Ik heb wel Playboy TV maar das me te soft![]()
Dat was ik op mijn 14de al ontgroeid![]()
Ging telekns foto's van dr posten terwijl hij wist dat ze niet op FOk wilde. De hele rel in ONZ en zn kloontjes met drie cijfers ging daar ook om....quote:
Toen keek je alleen nagesynchroniseerde Duitse shit of wat?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb die extra channel pack van UPC, 70 zenders ofzo. Ik heb wel Playboy TV maar das me te soft![]()
aah zo, zit nu ook weer te zeuren in topicquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ging telekns foto's van dr posten terwijl hij wist dat ze niet op FOk wilde. De hele rel in ONZ en zn kloontjes met drie cijfers ging daar ook om....
playboy tv zie ik altijd maar advertenties alleen (bij mijn ouders dan). hier zenden ze pas na 9 uitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
vandaar dat ik zo goed Duits kanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen keek je alleen nagesynchroniseerde Duitse shit of wat?
heb nog geen 1x de radio aan gehadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde pakket, goede jazz radiozenders ook![]()
ik moest denken aan die reklame van de lottoquote:
Jij woont _NIET_ in de randstad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:08 schreef vlad het volgende:
[..]
playboy tv zie ik altijd maar advertenties alleen (bij mijn ouders dan). hier zenden ze pas na 9 uitstomme randstadters hier zijn niets gewend ook he
![]()
Als mn zus vervelend is geweest krijgen mn oomzeggers altijd een muziekinstument of iets anders wat VEEL kabaal maakt kado.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:09 schreef Sjoem het volgende:
Koop voor een kind nooit, maar dan ook echt nooit een blokfuit.
IK WORD GEK.
Al ben je de beste blokfluitspeler ter wereld, het blijft teringherrie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:09 schreef Sjoem het volgende:
IK WORD GEK.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:10 schreef vlad het volgende:
[..]
ik moest denken aan die reklame van de lotto![]()
ik kom uit drenthe, alles wat eronder ligt is randstad jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij woont _NIET_ in de randstad.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:11 schreef vlad het volgende:
[..]
ik kom uit drenthe, alles wat eronder ligt is randstad ja![]()
whehehe, dat moest ik vroeger op schoolquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:09 schreef Sjoem het volgende:
IK WORD GEK.
werkt iedere dag weer, vandaar die awardsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ahhhh, du geile Puppe, kuck mal was ich in meine Hose habe
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:13 schreef Sjoem het volgende:
Ze gaat volgens mij ook met opzet harder blazen als ik een beetje pissed kijk. En ze loopt me continu overal achterna.
Oh. En ze vroeg wat dat nakende plaatje inhield van Hugo. Kan ik ook weer uitleggen wat die aan het doen zijn.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:14 schreef vlad het volgende:
goed, dat was dus een DVI kabel van 29.50![]()
geloof dat ik het wel bij S-video hou![]()
Doe normaal menquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
LInda, steek die fluit in je plasgoot, heb je er een stuk meer plezier van
ik begin teveel BOJO trekjes te krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |