Wel er doorheen, en niet er doorheen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:55 schreef vlad het volgende:
[..]
is om de pc aan de tv te koppelen. maar omdat de kabel door de meer heen moet, wil ik even weten wat de mogelijkheden zijn
Zit TMF nog op de kabel dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:57 schreef BoJo het volgende:
TMF Party is ook echt altijd hetzelfde he?![]()
UPC Digitalquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zit TMF nog op de kabel dan?
ik moest hier even over nadenkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel er doorheen, en niet er doorheen.
gedachtengang van een techneutquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel er doorheen, en niet er doorheen.
huhquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Enige voordeel van dat gebeuren is dat die kneus zn chantagemateriaal kwijt is
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm incl Hustler TV voor 22,50 per maand. Not worth it![]()
![]()
ik heb die extra channel pack van UPC, 70 zenders ofzo. Ik heb wel Playboy TV maar das me te softquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:04 schreef vlad het volgende:
[..]
afzetters.
ik 9¤je mag wel keertje langskomen
![]()
Synchroonmasturberenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:04 schreef vlad het volgende:
[..]
afzetters.
ik 9¤je mag wel keertje langskomen
![]()
Ik heb hetzelfde pakket, goede jazz radiozenders ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb die extra channel pack van UPC, 70 zenders ofzo. Ik heb wel Playboy TV maar das me te soft![]()
Dat was ik op mijn 14de al ontgroeid![]()
Ging telekns foto's van dr posten terwijl hij wist dat ze niet op FOk wilde. De hele rel in ONZ en zn kloontjes met drie cijfers ging daar ook om....quote:
Toen keek je alleen nagesynchroniseerde Duitse shit of wat?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb die extra channel pack van UPC, 70 zenders ofzo. Ik heb wel Playboy TV maar das me te soft![]()
aah zo, zit nu ook weer te zeuren in topicquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ging telekns foto's van dr posten terwijl hij wist dat ze niet op FOk wilde. De hele rel in ONZ en zn kloontjes met drie cijfers ging daar ook om....
playboy tv zie ik altijd maar advertenties alleen (bij mijn ouders dan). hier zenden ze pas na 9 uitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
vandaar dat ik zo goed Duits kanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen keek je alleen nagesynchroniseerde Duitse shit of wat?
heb nog geen 1x de radio aan gehadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde pakket, goede jazz radiozenders ook![]()
ik moest denken aan die reklame van de lottoquote:
Jij woont _NIET_ in de randstad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:08 schreef vlad het volgende:
[..]
playboy tv zie ik altijd maar advertenties alleen (bij mijn ouders dan). hier zenden ze pas na 9 uitstomme randstadters hier zijn niets gewend ook he
![]()
Als mn zus vervelend is geweest krijgen mn oomzeggers altijd een muziekinstument of iets anders wat VEEL kabaal maakt kado.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:09 schreef Sjoem het volgende:
Koop voor een kind nooit, maar dan ook echt nooit een blokfuit.
IK WORD GEK.
Al ben je de beste blokfluitspeler ter wereld, het blijft teringherrie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:09 schreef Sjoem het volgende:
IK WORD GEK.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:10 schreef vlad het volgende:
[..]
ik moest denken aan die reklame van de lotto![]()
ik kom uit drenthe, alles wat eronder ligt is randstad jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij woont _NIET_ in de randstad.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:11 schreef vlad het volgende:
[..]
ik kom uit drenthe, alles wat eronder ligt is randstad ja![]()
whehehe, dat moest ik vroeger op schoolquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:09 schreef Sjoem het volgende:
IK WORD GEK.
werkt iedere dag weer, vandaar die awardsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ahhhh, du geile Puppe, kuck mal was ich in meine Hose habe
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:13 schreef Sjoem het volgende:
Ze gaat volgens mij ook met opzet harder blazen als ik een beetje pissed kijk. En ze loopt me continu overal achterna.
Oh. En ze vroeg wat dat nakende plaatje inhield van Hugo. Kan ik ook weer uitleggen wat die aan het doen zijn.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:14 schreef vlad het volgende:
goed, dat was dus een DVI kabel van 29.50![]()
geloof dat ik het wel bij S-video hou![]()
Doe normaal menquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
LInda, steek die fluit in je plasgoot, heb je er een stuk meer plezier van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |