Nee ben nog niet buiten geweest, wieso?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Puikend, ik heb net een ciabatta roomkaas op
Voorpagina Spits/Metro gezien trouwens vandaag?
Nerdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ben nog niet buiten geweest, wieso?
niet één, maar driequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:13 schreef Sjoem het volgende:
Whehe, Hugo een nerd.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nerd
http://www.brabantsdagblad.nl/brabant/article990892.ece Dit staat ook daar op de voorpagina
Drie keer een nerd: 1 keer een applenerd, 1 keer een pcnerd en 1 keer derestnerd.quote:
je staat er toch niet bijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Puikend, ik heb net een ciabatta roomkaas op
Voorpagina Spits/Metro gezien trouwens vandaag?
nerd nr 4, de game nerd deed ook mee. Virtueel dan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Drie keer een nerd: 1 keer een applenerd, 1 keer een pcnerd en 1 keer derestnerd.
Je hebt gelijk!
Hij is heul geen gamenerd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:19 schreef HansU het volgende:
[..]
nerd nr 4, de game nerd deed ook mee. Virtueel dan.
Ik hou het ruim 5 minuten vol. Spelletjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:23 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat zal nooit iemand eerlijk bekennen
Ik wil het wel bekennen, maar ik ben het nog niet zoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:23 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat zal nooit iemand eerlijk bekennen
bierspelletjesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hou het ruim 5 minuten vol. Spelletjes.
is lichamelijk wat zwaarder dan op zon toetsenbord of gamepad rammenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:39 schreef HansU het volgende:
[..]
ook een sport. Vergt zeker urenlange training net als gamen.
Beiden sporten kan je trouwens wel goed met elkaar combineren. Al zal het wederzijds prestatieverlies opleveren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
is lichamelijk wat zwaarder dan op zon toetsenbord of gamepad rammen
Zij zegt tenminste wat ze wilquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:45 schreef hermandeperman het volgende:
De motivatie van de koffiemiepen hier is ook nihil
Kom ik de kantine inlopen, zingt zo'n wijf "Ik heb geen zin meerrrrr, ik wil naar huisssss"
verse koffiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook, ik zei "Doe mij 2 koffie"
Kon ze een beetje mooi zingen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:45 schreef hermandeperman het volgende:
De motivatie van de koffiemiepen hier is ook nihil
Kom ik de kantine inlopen, zingt zo'n wijf "Ik heb geen zin meerrrrr, ik wil naar huisssss"
wie heb je boos?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:54 schreef Sjoem het volgende:
Mensen die om de domste dingen boos worden. Heerlijck.
Ik vind 'm slechtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar zal'ie dan wel een goede reden voor hebben.
Wat moet je eigenljik nog met 'r?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef Hugster het volgende:
Lekker kansloos om dat ook in de SC te gooien.
Zal wel komen doordat je bijna geen offline leven meer hebt.
Surequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef Hugster het volgende:
Lekker kansloos om dat ook in de SC te gooien.
Zal wel komen doordat je bijna geen offline leven meer hebt.
noem het stage. Werken doen we nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Sure. Ik kan moeilijk iets anders doen op m'n werk eh. Huillie.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:02 schreef ThaFreak het volgende:
ruziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!111111!!!!1!!!1
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon een stel rellende #@!$#@$
Problemen mee?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ach, jij bent nog een kloon van ijsmeis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |