190Dquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:41 schreef Sjoem het volgende:
MERCEDES-BENZ COLLECTOR
Own at least 3 different MERCEDES-BENZes..
Op veel plekken ¤59.95 (of zelfs goedkoper). 2dehands is natuurlijk ook een optie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik zonder het spel ook al. Daar ga ik geen 65 (?) euro voor uitgeven.
Dat klinkt wel héér erg vet inderdaad. Ik ga eens wat screenshots zoeken voor een sfeer impressie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Op veel plekken ¤59.95 (of zelfs goedkoper). 2dehands is natuurlijk ook een optie.
Het spel is echt gi-gan-tisch met meer dan 1600 kilometer asfalt waar je je op kunt vermaken.
In feite hebben ze gewoon Oahu (Hawaii) nagemaakt.. Incl. gebouwen/wegen/etc etc
[afbeelding]
Die heb ik zelf ook niet allemaal gedaan (topmodel/hitchhiker) maar dat hoeft ook niet meteen omquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het is geen Need for Speed.
Maarre:
"SUCCESSFUL MISSIONS - LEVEL 3
Successfully complete 40 missions (Top-Model, Hitchhiker, Vehicle Transport or Courier)."
Bijvoorbeeld.
Je hebt er al aardig wat voldaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook niet allemaal gedaan (topmodel/hitchhiker) maar dat hoeft ook niet meteen om
een leuke rank te krijgen. Je komt makkelijk aan de championrank als je bijv. huizen/wagens/kleding
gaat kopen. Daarna is het makkelijk geld te verdienen..
Trouwens. Need for Speed is echt bagger vergeleken bij TDU.![]()
En als hij een grapje maakte is deze opmerking wel dom, Anne.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:55 schreef Sjoem het volgende:
Die was eigenlijk wel dom, BoJo.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En als hij een grapje maakte is deze opmerking wel dom, Anne.
En ik heb nog wel een savegame verloren (eigen domme schuld waarschijnlijk)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je hebt er al aardig wat voldaan.
Need for Speed Carbon was echt te makkelijk![]()
. Zelfs online tegen anderen is ie te doen. Al heb je wel veel last van een lag, vaak, waardoor je een bocht niet ziet aankomen oid. Dat zuigt wel.
Puikend, ik heb net een ciabatta roomkaas opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:04 schreef Hugster het volgende:
Verse witte bollekes met smeerkaas tussen je voor tanden naar binnen zuigen.
Nee ben nog niet buiten geweest, wieso?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Puikend, ik heb net een ciabatta roomkaas op
Voorpagina Spits/Metro gezien trouwens vandaag?
Nerdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ben nog niet buiten geweest, wieso?
niet één, maar driequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:13 schreef Sjoem het volgende:
Whehe, Hugo een nerd.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nerd
http://www.brabantsdagblad.nl/brabant/article990892.ece Dit staat ook daar op de voorpagina
Drie keer een nerd: 1 keer een applenerd, 1 keer een pcnerd en 1 keer derestnerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |