quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:56 schreef Hugster het volgende:
Mijn rolluik staat op het punt uit de laatste 2 van de 3 noodklemmen te breken en op ons glazen woonkamerdak te klappen een dikke meter lager.![]()
Het zou je kunnen opvallen, dat zijn houding wat constructiever is dan de jouwe. En dus mijn reactie ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:57 schreef vlad het volgende:
[..]
alleen omdat TF wel aardig tegen je doet?![]()
Plak vast met ductapequote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:56 schreef Hugster het volgende:
Mijn rolluik staat op het punt uit de laatste 2 van de 3 noodklemmen te breken en op ons glazen woonkamerdak te klappen een dikke meter lager.![]()
Al zou je echt bestaan, en bij een vereniging zitten, is het iig niet het corps.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:54 schreef Richboy het volgende:
[..]
Vertel 'ns kereltje, waarom geloof jij niet dat ik bij een vereniging zit?
Overigens is dat al een hele vooruitgang, eerst werd mijn bestaan in twijfel getrokken![]()
Dat doe jij toch ook over onsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:57 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jij komt hier net binnen, vertellen hoe hard je piemel was vannacht omdat je een foto mocht nemen, en jij gaat doen alsof je weet hoe/wie ik ben
Daar ben jij nogal van overtuigd. Ik ben dan toch wel benieuwd waarom je dat denkt? Jij kent alle corpsen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al zou je echt bestaan, en bij een vereniging zitten, is het iig niet het corps.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:56 schreef Hugster het volgende:
Je claimt toch een corporaal kakkertje te zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:57 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jij komt hier net binnen, vertellen hoe hard je piemel was vannacht omdat je een foto mocht nemen, en jij gaat doen alsof je weet hoe/wie ik ben
Corpora.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:59 schreef Richboy het volgende:
[..]
Daar ben jij nogal van overtuigd. Ik ben dan toch wel benieuwd waarom je dat denkt? Jij kent alle corpsen?
Ik zou me nog maar 'ns wat verder verdiepen in dat stereotype, rukkertje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:01 schreef HansU het volgende:
[..]
Je claimt toch een corporaal kakkertje te zijn
Dat stereotype is algemeen bekend hoor.
Peukie?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik kan er niet bij, ook niet vanbuitenMijn ramen kunnen dus ook niet meer open
Nou, die hele lap met aluminium lamellen hangt nu 20cm lager schuin onder zijn behuizing aan 3 linten, 1 van de 3 is los en de wind wappert dat hele geval flink heen en weerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:01 schreef Richboy het volgende:
[..]
Noodklemmen. Dus je had 'm al 'ns eerder gemold?
Oh ja, je hebt zo'n handig raam die naar buiten open gaat. *lacht je uit*quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik kan er niet bij, ook niet vanbuitenMijn ramen kunnen dus ook niet meer open
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou, die hele lap met aluminium lamellen hangt nu 20cm lager schuin onder zijn behuizing aan 3 linten, 1 van de 3 is los en de wind wappert dat hele geval flink heen en weer
Dus ik verwacht vandaag nog wel wat actieZo de huisbaas maar eens bellen.
Wooooooooooooow. Jij bent kei slim.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Hint: ga niet onder dat glas zitten
Daar is de zithoekquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Hint: ga niet onder dat glas zitten
tsja, ik ken vooral dat van Rotterdam. Laatste keer dat mijn vereniging naar Eindhoven ging voor een open feest van een bondgenoot was er nog ruzie met het eindhovense corps.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:59 schreef Richboy het volgende:
[..]
Daar ben jij nogal van overtuigd. Ik ben dan toch wel benieuwd waarom je dat denkt? Jij kent alle corpsen?
En wie was die "bondgenoot" van jullie dan? Demos zeker?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:06 schreef HansU het volgende:
[..]
tsja, ik ken vooral dat van Rotterdam. Laatste keer dat mijn vereniging naar Eindhoven ging voor een open feest van een bondgenoot was er nog ruzie met het eindhovense corps.
Maar aangezien er in Eindhoven dezelfde soort rukkertjes zitten als in Delft denk ik het type toch wel te kennen.
Alweer beter dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja, voelt al beterWord wat frisser wakker enzo.
precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nou is in&verkoop niet echt mijn richting, maar dat zijn toch 2 compleet verschillende takken van sport?
Ja en het kan nog maar 3 wekenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:07 schreef Sjoem het volgende:
Hij heeft een nieuwe verslaving. Badderen.![]()
.
Muahaha. Loser.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja en het kan nog maar 3 weken
Op de oude gracht hebben we geen bad![]()
jullie zijn gewoon een stel rellende #@!$#@$quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:57 schreef vlad het volgende:
[..]
alleen omdat TF wel aardig tegen je doet?![]()
Knapquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja, voelt al beterWord wat frisser wakker enzo.
Oh, je gaat daar ook wonen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja en het kan nog maar 3 weken
Op de oude gracht hebben we geen bad![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:59 schreef hermandeperman het volgende:
Nee, Richboy is geen kloon van TF, Richboy typt te snel.
Maar ik kan tenminste wel in badquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zegt het meisje dat nog bij paps en mams woont![]()
Wat je dus eigenlijk zegt is:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
precies het tegenovergestelde![]()
inkoop sta ik eens aan de andere kant van het spelletje, en het is erg leuk om te zien hoe verkopers trucjes toepassen om je over de streep te halen![]()
je wordt soms echt behandeld als een of andere premier![]()
's avonds gaat het geen haar snellerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
ben officieel aan het werken hoor![]()
Dan begint de dag toch pas net?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hell no. Jij gaat des nachts om 12 uur nog in bad.
Demos ja, ex zuster vereniging.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wie was die "bondgenoot" van jullie dan? Demos zeker?
En Eindhoven en Delft zijn niet, ik herhaal niet te vergelijken.
Jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oh, je gaat daar ook wonen?
Voor mij niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan begint de dag toch pas net?
Ik zal muisstil met mijn billekes de badkuip inglijden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hell no. Jij gaat des nachts om 12 uur nog in bad.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zal muisstil met mijn billekes de badkuip inglijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |