Dat is wel typerend voor je.... 'n grote bek, maar als puntje bij paaltje komt......quote:
Zeg, 't zijn geen politieagenten hèquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:42 schreef vlad het volgende:
[..]
ABN zou wel stoer zijn, want die proppen allemaal korpsballen op van die grote zeilboten. Misschien kunnen we daar nog wel handtekeningen bietsen![]()
Met muis is valsspelen op de xboxquote:
"Sorry"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:43 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat is wel typerend voor je.... 'n grote bek, maar als puntje bij paaltje komt......
Ik zeg hierboven dat ik leuk werk heb. Dus hoe kom jij bij de kreet "kutbaan"?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:42 schreef Richboy het volgende:
[..]
Zegt iemand met een kutbaantje
Wat zullen die 40 jaar die jij nog moet werken lang duren...
Jij zou je best gaan doen. Hup.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:44 schreef Sjoem het volgende:
Heerlijk, posts van niet langer dan 1 a 2 woorden. Ga ergens anders slowchatten dan.
Ga jij dan ergens anders aandacht schooien?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:44 schreef Sjoem het volgende:
Heerlijk, posts van niet langer dan 1 a 2 woorden. Ga ergens anders slowchatten dan.
management functies betalen ook steeds minder omdat er meer dan genoeg mensen voor zijn...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:35 schreef Richboy het volgende:
[..]
'n vriendje van me is daar begonnen als management trainee... Nou, wat hij daarvoor krijgt (en verwacht te gaan verdienen de komende jaren), daar kom ik m'n bed niet voor uit
Omdat dat baantje van jou waarschijnlijk op max. mts niveau zit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:45 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik zeg hierboven dat ik leuk werk heb. Dus hoe kom jij bij de kreet "kutbaan"?
40 jaar = 40 jaar. En als ik jou inschat verwacht ik de komende 40 jaar vaker met plezier naar m'n werk te gaan dan jij![]()
Ik heb pauzequote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij zou je best gaan doen. Hup.
Al die dingen tegelijk kunnen doen met een controller maakt het een hele kunst natuurlijk. Dat is de moeilijkheid ervan. Op de pc is het rennen en klikken. Toch minder uitdagend lijkt me zo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Met muis is valsspelen op de xbox.
Tevens vind ik het wel meevallen. Al is het best lastig om te richten, te schieten, te bewegen, te herladen, te rollen, van geweer veranderen en weet ik veel wat nog meer allemaal tegelijk doen met 5 verschillende knoppen.
Ga jij dan bij je pappie geld schooien zodat je een reis naar de maan kan boeken? Lamlul.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:46 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ga jij dan ergens anders aandacht schooien?
Zelfde als verkopers, dat selecteert zich vanzelf uit... Alleen bij Pon valt dat volgens mij wat tegen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
management functies betalen ook steeds minder omdat er meer dan genoeg mensen voor zijn...![]()
Jij was toch inkoper?quote:goede verkopers jaja eigendunk worden steeds minder.....het worden steeds meer arrogante kneuzen![]()
Precies. Diablo IIquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:48 schreef HansU het volgende:
[..]
Al die dingen tegelijk kunnen doen met een controller maakt het een hele kunst natuurlijk. Dat is de moeilijkheid ervan. Op de pc is het rennen en klikken. Toch minder uitdagend lijkt me zo.
Koop jij dan 'ns een sjonniehok dat vaker dan 3x per week start? Kuthoer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:48 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ga jij dan bij je pappie geld schooien zodat je een reis naar de maan kan boeken? Lamlul.
Ik hoef en heb geen sjonniehok. Anita.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:49 schreef Richboy het volgende:
[..]
Koop jij dan 'ns een sjonniehok dat vaker dan 3x per week start? Kuthoer.
Wat weet jij nou van het corpsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je echt bij het corps had gezeten was hij sterk genoeg voor je
fout.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:47 schreef Richboy het volgende:
Omdat dat baantje van jou waarschijnlijk op max. mts niveau zit.
Jij bent lekker laagdunkend over MBO'ers zeg. MBO'ers hebben ook gevoelensquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
Omdat dat baantje van jou waarschijnlijk op max. mts niveau zit.
Maar goed, jouw soort hebben we ook nodig, dus als jij daar blij mee bent, vind ik het goed
Tijdens onze vorige 'discussie' heb 'ns wat terug gekeken..... Een crx / civic noem jij geen sjonniehok? In dat geval bestaan er geen sjonniehokkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik hoef en heb geen sjonniehok. Anita.
Tuurlijk wel. Daarom zit ie hier aangezien ie irl geen vrienden heeft.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:50 schreef vlad het volgende:
[..]
fout.
en je voelt jezelf wel heel wat he?kan me niet voorstellen dat je in Rl zo arrogant bent
![]()
Heb ik een Civic/CRX dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:51 schreef Richboy het volgende:
[..]
Tijdens onze vorige 'discussie' heb 'ns wat terug gekeken..... Een crx / civic noem jij geen sjonniehok? In dat geval bestaan er geen sjonniehokken
Over Ferrari's jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:50 schreef HansU het volgende:
[..]
Jij bent lekker laagdunkend over MBO'ers zeg. MBO'ers hebben ook gevoelens![]()
Tsja, muggen hebben ook gevoelens, maar daar denk je toch niet aan als 'm een mep geeft?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:50 schreef HansU het volgende:
[..]
* vlad sluit zich hier bij aanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:50 schreef HansU het volgende:
[..]
En dan denkt 'ie vrienden te maken door te faken dat hij bij een studentenvereniging zitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Daarom zit ie hier aangezien ie irl geen vrienden heeft.
Hij faket vast ook orgasmes aangezien ie vast ook geen seks heeft.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan denkt 'ie vrienden te maken door te faken dat hij bij een studentenvereniging zit
ik doe nu inkoop....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:48 schreef Richboy het volgende:
[..]
Zelfde als verkopers, dat selecteert zich vanzelf uit... Alleen bij Pon valt dat volgens mij wat tegen.
[..]
Jij was toch inkoper?
Ach, sommige mensen roepen dat soort reacties bij me op. En nee, da's niet bepaald een compliment.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:50 schreef vlad het volgende:
[..]
fout.
en je voelt jezelf wel heel wat he?![]()
Ik kan me niet voorstellen dat een deel van jullie in RL zo dom is.quote:kan me niet voorstellen dat je in Rl zo arrogant bent![]()
is maar net wat je dom vindt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:53 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen roepen dat soort reacties bij me op. En nee, da's niet bepaald een compliment.
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een deel van jullie in RL zo dom is.
Vertel 'ns kereltje, waarom geloof jij niet dat ik bij een vereniging zit?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan denkt 'ie vrienden te maken door te faken dat hij bij een studentenvereniging zit
Nou is in&verkoop niet echt mijn richting, maar dat zijn toch 2 compleet verschillende takken van sport?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik doe nu inkoop....
maar heb vrijwel altijd verkoop gedaan in auto's (vw, audi en bmw)
heb jij de indruk dat je nu wel serieus genomen wordt?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:54 schreef Richboy het volgende:
Overigens is dat al een hele vooruitgang, eerst werd mijn bestaan in twijfel getrokken![]()
Ik ken zat van die Corpslui, zelf ben ik ook lid van een studenten vereniging. In een iets gematigdere vorm dan.quote:
Nou gaat ie er weer een faken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef vlad het volgende:
[..]
heb jij de indruk dat je nu wel serieus genomen wordt?![]()
want het valt onder werken, nietwaar?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nou is in&verkoop niet echt mijn richting,
Blijkbaar zie ik in tegenstelling tot jou, een stijgende lijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef vlad het volgende:
[..]
heb jij de indruk dat je nu wel serieus genomen wordt?![]()
Naast de nodige vormfouten ook nog onzin verkopenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik ken zat van die Corpslui, zelf ben ik ook lid van een studenten vereniging. In een iets gematigdere vorm dan.
Maar geloof me, bij het corps lopen ook zat domme lui rond. Zolang je maar voldoende bukt voor je superieuren kan je daar ver komen. Richboy zal wel rug klachten hebben onderhand.
Jij komt hier net binnen, vertellen hoe hard je piemel was vannacht omdat je een foto mocht nemen, en jij gaat doen alsof je weet hoe/wie ik benquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik ken zat van die Corpslui, zelf ben ik ook lid van een studenten vereniging. In een iets gematigdere vorm dan.
Maar geloof me, bij het corps lopen ook zat domme lui rond. Zolang je maar voldoende bukt voor je superieuren kan je daar ver komen. Richboy zal wel rug klachten hebben onderhand.
alleen omdat TF wel aardig tegen je doet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:56 schreef Richboy het volgende:
[..]
Blijkbaar zie ik in tegenstelling tot jou, een stijgende lijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |