quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoezo![]()
maar deze was al flink rot toen ik hem kreeg helaas![]()
ik ontken allesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit is de 3e die je sloopt of niet?
Ach, je hebt in ieder geval ervaring met het product, dus ik zou maar weer teruggaan naar VWquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik ontken alles![]()
polo van me pa was ook een fabrieksfout![]()
nooooooooooooit meer in de autobusiness....jaja zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, je hebt in ieder geval ervaring met het product, dus ik zou maar weer teruggaan naar VW
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nooooooooooooit meer in de autobusiness
Totdat er ineens een bord van de HEMA stuk valt bij je ouders en je die niet vergoed krijgt!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nooooooooooooit meer in de autobusiness....jaja zeg nooit nooit
ik vermaak me teveel op werk en salaris en shit zijn ook nog beter
Neehoor, heb wel wat beters te doen, maar dromen over autogespot vind ik wel extreem zielig, met z'n foto'squote:
ik heb een goed setje speakers nodig voor in de autoquote:Op maandag 8 januari 2007 23:29 schreef lipje het volgende:
[..]LULLO
psst Audi kopen met 4 speakers erin
Dat schijnt hier nogal een sport te zijnquote:
ik droom altijd dat ik jou spot en dat ik foto's mag nemen en dat mag dan ook echt en als ik met je mee naar huis mag en zo en dan opeens zwart en als ik wakker word heb ik pijn in mijn hol dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neehoor, heb wel wat beters te doen, maar dromen over autogespot vind ik wel extreem zielig, met z'n foto's
Als jij natte droomtjes heb over je potentiele ontmaagding, vertel het hier ook is dan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neehoor, heb wel wat beters te doen, maar dromen over autogespot vind ik wel extreem zielig, met z'n foto's
ik heb liever leuk werkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:11 schreef Richboy het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat de autobranche (zeker Pon!) relatief KUT betalen. Als je makkelijk relatief veel wilt verdienen moet je bij een bank/verzekeraar gaan werken
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik droom altijd dat ik jou spot en dat ik foto's mag nemen en dat mag dan ook echt en als ik met je mee naar huis mag en zo en dan opeens zwart en als ik wakker word heb ik pijn in mijn hol dat wil je niet weten![]()
Jawel, maar niet over foto's maken van autos.quote:
Als het zwart wordt ben je weer met je baas op stap, niet met mij.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik droom altijd dat ik jou spot en dat ik foto's mag nemen en dat mag dan ook echt en als ik met je mee naar huis mag en zo en dan opeens zwart en als ik wakker word heb ik pijn in mijn hol dat wil je niet weten![]()
Zat je lekker te gniffelen achter je computertje toen je dat postte?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:14 schreef HansU het volgende:
[..]
Als jij natte droomtjes heb over je potentiele ontmaagding, vertel het hier ook is dan.
Iedereen z'n eigen hobby toch.
Misschien, misschien niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zat je lekker te gniffelen achter je computertje toen je dat postte?
gut, we worden persoonlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:14 schreef HansU het volgende:
[..]
Als jij natte droomtjes heb over je potentiele ontmaagding, vertel het hier ook is dan.
Iedereen z'n eigen hobby toch.
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:19 schreef vlad het volgende:
[..]
gut, we worden persoonlijk![]()
maar troost je, jij bent hier niet de enige die een strakke plasser krijgt van Ferrari![]()
papier inkopen is nou niet bepaald het eerste waar ik aan denk bij leuk werkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Of je nou papier inkoopt bij een dealer of bij een bank....
die kip met z'n opgeblazen speakers ook hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:19 schreef vlad het volgende:
[..]
gut, we worden persoonlijk![]()
maar troost je, jij bent hier niet de enige die een strakke plasser krijgt van Ferrari![]()
Nah, ik zuig met shooters. Schiet alles om me heen kapot behalve hetgeen wat kapot moet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:12 schreef Sjoem het volgende:
Hey Opa, heb jij ook Gears of War?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:21 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusDit is niet voor niks PTA.
Dat somminge personen liever hun fluitertje in een trage mercedes diesel douwen, dat is hun passie dan maar. Ik vind alles best.
Heel veel hoger schat ik je niet in. Sorry.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef vlad het volgende:
[..]
papier inkopen is nou niet bepaald het eerste waar ik aan denk bij leuk werk
die bedoel ik, spuit elfquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die kip met z'n opgeblazen speakers ook hoor
ik had het woordje 'niet' niet gezienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:26 schreef vlad het volgende:
[..]
die bedoel ik, spuit elf![]()
Ferrari kan mij niet bekoren![]()
Zo, da's duidelijk, een corpsbal ben je iig niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:26 schreef Richboy het volgende:
[..]
Heel veel hoger schat ik je niet in. Sorry.
idd shooters zuigen zonder muisquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nah, ik zuig met shooters. Schiet alles om me heen kapot behalve hetgeen wat kapot moet.
Kan niet wennen aan dat richten met de joypad. Heb de 360 trouwens al een tijdje niet gebruikt,
vanavond maar ff spelen. Heb jij Test Drive: Unlimited? (onmisbaar voor de "PTA" liefhebber met Live)
Massive multiplayer online racing (met multiplayer free roam natuurlijk) echt een aanrader!![]()
http://youtube.com/watch?v=idj2EUYXdZs
van jou had ik ook niets anders verwachtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:26 schreef Richboy het volgende:
[..]
Heel veel hoger schat ik je niet in. Sorry.
ligt eraan wat je pon doet denk ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat schijnt hier nogal een sport te zijn
Toch jammer dat ik wat hardnekkiger ben...
ThaFreak:
Het is toch algemeen bekend dat de autobranche (zeker Pon!) relatief KUT betalen. Als je makkelijk relatief veel wilt verdienen moet je bij een bank/verzekeraar gaan werken
En jij zult dat wetenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo, da's duidelijk, een corpsbal ben je iig niet.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Totdat er ineens een bord van de HEMA stuk valt bij je ouders en je die niet vergoed krijgt!
'n vriendje van me is daar begonnen als management trainee... Nou, wat hij daarvoor krijgt (en verwacht te gaan verdienen de komende jaren), daar kom ik m'n bed niet voor uitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ligt eraan wat je pon doet denk ik![]()
slecht verdienen deed het zeker niet
zegt iemand zonder inkomenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:35 schreef Richboy het volgende:
[..]
'n vriendje van me is daar begonnen als management trainee... Nou, wat hij daarvoor krijgt (en verwacht te gaan verdienen de komende jaren), daar kom ik m'n bed niet voor uit
zullen wij dit wekkend gezellig papier inkopen?quote:
Goed idee, bij Pon of bij de ABN?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:39 schreef vlad het volgende:
[..]
zullen wij dit wekkend gezellig papier inkopen?![]()
Zegt iemand met een kutbaantjequote:
ABN zou wel stoer zijn, want die proppen allemaal korpsballen op van die grote zeilboten. Misschien kunnen we daar nog wel handtekeningen bietsenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goed idee, bij Pon of bij de ABN?
Nope, heb ik niet. Ik zag hem wel in Duitsland liggen voor 21 euro, maar dan heb ik de Duitse taal en dat zuigt, hehe.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nah, ik zuig met shooters. Schiet alles om me heen kapot behalve hetgeen wat kapot moet.
Kan niet wennen aan dat richten met de joypad. Heb de 360 trouwens al een tijdje niet gebruikt,
vanavond maar ff spelen. Heb jij Test Drive: Unlimited? (onmisbaar voor de "PTA" liefhebber met Live)
Massive multiplayer online racing (met multiplayer free roam natuurlijk) echt een aanrader!![]()
http://youtube.com/watch?v=idj2EUYXdZs
Nee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:41 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nou schat, meid, alles weter..... leg 'ns uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |