Europalaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou dan die van het weggetje voor de Praxis distri in Utrecht
Peu niet teveel drank geven, dan valt't wel meequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef BoJo het volgende:
geen feest bij mij, mijn puike vloertje verneuken zeker![]()
![]()
M'n pa en ik wilden ff wat zooi halen bij die watersportzaak die daarachter zit. Bleek het al open te zijn daar, rijden we zo langs dat gebeuren, trekt zo'n ranzige heroinehoer d'r rokje omhoogquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hey schat, zal ik jou is ff lekker pijpen anders?
[afbeelding]
Dan sta je wel ff te kijken jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n pa en ik wilden ff wat zooi halen bij die watersportzaak die daarachter zit. Bleek het al open te zijn daar, rijden we zo langs dat gebeuren, trekt zo'n ranzige heroinehoer d'r rokje omhoog
feestje op sokken/blote voetenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef BoJo het volgende:
geen feest bij mij, mijn puike vloertje verneuken zeker![]()
![]()
Met z;n vijfen in een Kadet over de Keileweg is ook lachen. En dan bij een hoertje stoppen en zeggen dat ze te mooi is en zelfs wel in een club kan werken... Je had die pooier moeten zienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n pa en ik wilden ff wat zooi halen bij die watersportzaak die daarachter zit. Bleek het al open te zijn daar, rijden we zo langs dat gebeuren, trekt zo'n ranzige heroinehoer d'r rokje omhoog
Het thema is tropisch, dus minimaal de schoenen uitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat kan je je gasten echt niet vragen op een feestje.
Verjaardag nét aan.
Ook niet manquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat kan je je gasten echt niet vragen op een feestje.
Verjaardag nét aan.
Uitslaperquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge.
Deden wij ook jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:35 schreef lipje het volgende:
[..]
Met z;n vijfen in een Kadet over de Keileweg is ook lachen. En dan bij een hoertje stoppen en zeggen dat ze te mooi is en zelfs wel in een club kan werken... Je had die pooier moeten zien
avondquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge.
jammer dat we geen foto's gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Deden wij ook jaMaar dan gewoon 3 rondjes rijden, en dan een pooier achter je aan krijgen
Nee en de meiskes doen altijd hun best met mooie laarzen en hakjes. Als je ze dan direct bij de voordeur meldt dat ze die dingen daar moeten laten staan denken ze:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:36 schreef lipje het volgende:
[..]
Het thema is tropisch, dus minimaal de schoenen uit
ps bij sommige mensen wil je de schoenen uit niet ruiken
mwah valt wel mee, ik was eerst wel panisch over de vloer maar toen tijdens het leggen op een verzaagt stukje uitgeleefd met een schroevendraaier, en moet zeggen dat het best sterk spul isquote:
Lekker met een jongotje een rondje doen bij de Rooie brugquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Deden wij ook jaMaar dan gewoon 3 rondjes rijden, en dan een pooier achter je aan krijgen
En in laarzen hebben ze vaak de debielste sokken aanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee en de meiskes doen altijd hun best met mooie laarzen en hakjes. Als je ze dan direct bij de voordeur meldt dat ze die dingen daar moeten laten staan denken ze:![]()
Ja hoor, daar kunnen altijd feestjes gegeven wordenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwah valt wel mee, ik was eerst wel panisch over de vloer maar toen tijdens het leggen op een verzaagt stukje uitgeleefd met een schroevendraaier, en moet zeggen dat het best sterk spul is![]()
![]()
Mijn woning is te klein voor feestjes, kunnen we niet bij je ouders in de schuur herban?![]()
Ik moet hier ook nog eens die toko uit gaan checkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lekker met een jongotje een rondje doen bij de Rooie brug
Minimeet moet toch wel kunnen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwah valt wel mee, ik was eerst wel panisch over de vloer maar toen tijdens het leggen op een verzaagt stukje uitgeleefd met een schroevendraaier, en moet zeggen dat het best sterk spul is![]()
![]()
Mijn woning is te klein voor feestjes, kunnen we niet bij je ouders in de schuur herban?![]()
tom & jerry sokkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En in laarzen hebben ze vaak de debielste sokken aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |