duidelijk danquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:07 schreef M5 het volgende:
[..]
't staat gewoon nog op dezelfde pagina.![]()
en neem het niet serieus.
iemand die moet schijtenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:30 schreef BoJo het volgende:
wat is dat op jouw plaatje eigenlijk Fugie?![]()
formule 1 powerboat met 2-takt mercuryquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:21 schreef BoJo het volgende:
wat is dat op je plaatje eigenlijk vlad?
Die lul vind bij mij ook nooit iets, maar toch gaat ie op zoek naar tandsteen ergens 3cm onder m'n tandvlees.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey Bara, hoe was't bij de tandarts?
Hmmm, die tandarts komt me bekend voor..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die lul vind bij mij ook nooit iets, maar toch gaat ie op zoek naar tandsteen ergens 3cm onder m'n tandvlees.
En dat zegt ie achteraf.... ja je tandvlees is op sommige plekjes wat geirriteerdGEK HE!!!
Kutvolk![]()
Vertrouw je me niet ofzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:20 schreef BaraCuda het volgende:
Vanmiddag ook nog de kartboer ff aan de telefoon gehad...
En alle dingen waar ik "ongerust" over was zijn ok![]()
Jaaaaaaajaaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jawel, maar had nog wat vragen over hoeveel uur deze zuiger erin zat enzo
![]()
Nee echtquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:42 schreef BaraCuda het volgende:
Zo morgen makelaar bellen om te vertellen dat ik het appartement neem![]()
Gefeli!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:42 schreef BaraCuda het volgende:
Laat maar weten als het af is, kom ik ff langs om 't te keurenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:42 schreef BaraCuda het volgende:
De grappen op de werkvloer zijn echt al 30 jaar hetzelfde ook hèquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
Zo'n kerel op m'n werk had tegen aantal mensen verteld dat ik feestje gaf ik m'n nieuwe huis de flikker![]()
Hele dag mensen, hey leuk feestje blah blah![]()
hehehequote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
Zo'n kerel op m'n werk had tegen aantal mensen verteld dat ik feestje gaf ik m'n nieuwe huis de flikker![]()
Hele dag mensen, hey leuk feestje blah blah![]()
Of 5quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:51 schreef hermandeperman het volgende:
Fielseteerd Bara
Kun je eindelijk eens een hoertje laten bezorgen
die doet de catering alquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:07 schreef BaraCuda het volgende:
Ja bo, wanneer is het feest bo?
Kart verkopenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Van de keileweg ja![]()
Anders moet je toch echt een andere baan zoeken
Die is alweer tijden dichtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Van de keileweg ja![]()
hij kan het altijd nog vragen aan de pa van richboyquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Van de keileweg ja![]()
Ik heb nog wat geld van z'n ma tegoed whehehquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:15 schreef vlad het volgende:
[..]
hij kan het altijd nog vragen aan de pa van richboy![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb nog wat geld van z'n ma tegoed wheheh![]()
Hey hey! Zoals ik je toen ook al zei; "geen geld terug!"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb nog wat geld van z'n ma tegoed wheheh![]()
Ohw ben jij er zo eenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef BoJo het volgende:
geen feest bij mij, mijn puike vloertje verneuken zeker![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |