Nee.quote:
Het heeft even geduurd... maar je komt er toch achter.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef Hugster het volgende:
Lekker kansloos om dat ook in de SC te gooien.
Zal wel komen doordat je bijna geen offline leven meer hebt.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:12 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee.
Dat je in mijn achting nog verder zakt valt niet onder de categorie probleem.
't mooiste is dus dat ze IJsmeis heeft laten bannen, zodat ze wat kon gaan doen aan 'r stage-shit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:12 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee.
Dat je in mijn achting nog verder zakt valt niet onder de categorie probleem.
noem het mede stagiair.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ach, jij bent nog een kloon van ijsmeis?
Dat is vooral pas na de 15e lullo. Houd je smoel als je er geen weet van hebt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't mooiste is dus dat ze IJsmeis heeft laten bannen, zodat ze wat kon gaan doen aan 'r stage-shit.
doet die anders noooooooooitquote:
Zeg, zo praat je maar tegen je vriendenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat is vooral pas na de 15e lullo. Houd je smoel als je er geen weet van hebt.
gelukkig mis ik de achtergrond geschiedenis om dit allemaal te begrijpenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef vlad het volgende:
ti's hier weer bijna als toen met FWNK![]()
TF zal de boel straks wel weer op slot gooien![]()
Dat begreep ik ja.... Ik had niet verwacht dat ze nog lager kon zakkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't mooiste is dus dat ze IJsmeis heeft laten bannen, zodat ze wat kon gaan doen aan 'r stage-shit.
sluiten, neeeeh dat durf ik niet meer na al die dreigmailtjesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef vlad het volgende:
ti's hier weer bijna als toen met FWNK![]()
TF zal de boel straks wel weer op slot gooien![]()
Omdat ik dacht dat ik het nu ook wel druk genoeg zou hebben met die film-shit. Als dat na de 15e nog niet zo is laat ik me ook weer unbannen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, zo praat je maar tegen je vrienden.
En waarom heb je je een paar weken geleden al laten bannen dan?
Je mist óf de achtergrond, óf de geschiedenis.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:19 schreef HansU het volgende:
[..]
gelukkig mis ik de achtergrond geschiedenis om dit allemaal te begrijpen![]()
soort van, geloof ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:19 schreef MdM het volgende:
Ah, is hier de dinsdagmiddagrel?
Of wat hersencellen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mist óf de achtergrond, óf de geschiedenis.
Je bent er nog lang nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:19 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat begreep ik ja.... Ik had niet verwacht dat ze nog lager kon zakken
dat was nog niets johquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sluiten, neeeeh dat durf ik niet meer na al die dreigmailtjes![]()
Juist jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:25 schreef Richboy het volgende:
[..]
Aangezien jij de nuance (weer 'ns?) gemist hebt... Ja, jou wel ja.
dat valt vast onder buitenschoolse activiteitenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:22 schreef Richboy het volgende:
[..]
Al staat zwemmen in de Dommel ook niet bepaald hoog.
Dat was dan ook eenmalig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:22 schreef Richboy het volgende:
[..]
Al staat zwemmen in de Dommel ook niet bepaald hoog.
Als het ECTS oplevert doe ik mee iigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:23 schreef vlad het volgende:
[..]
dat valt vast onder buitenschoolse activiteiten![]()
SOGgenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:23 schreef vlad het volgende:
[..]
dat valt vast onder buitenschoolse activiteiten![]()
Ik neem aan dat het voor Sjoem/ijsmeis ook eenmalig was om zichzelf te laten bannenquote:
je moest eens weten.....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:21 schreef vlad het volgende:
[..]
dat was nog niets joh![]()
moet je eens een topic over een aantal niet-te-verzuipen-kittens openen![]()
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:24 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het voor Sjoem/ijsmeis ook eenmalig was om zichzelf te laten bannen
Ik ga nog even wat doenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik hoef me hopelijk vanwege school toch niet vaker te laten bannen.
gelukkig ben je er wel lekker mee bezig ehquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik hoef me hopelijk vanwege school toch niet vaker te laten bannen.
Onder je dakraam?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee, nog later. Vanochtend, nadat ze ff een paar beschuitjes voor me had gesmeerd.
leuk zon zwangere mutsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee, nog later. Vanochtend, nadat ze ff een paar beschuitjes voor me had gesmeerd.
Ik heb al fucking veel gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
gelukkig ben je er wel lekker mee bezig eh![]()
heb ik wat gemist of haalt je moeder je beschuitjes?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef M5 het volgende:
[..]
ietsje verder terug lezen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:02 schreef vlad het volgende:
[..]
heb ik wat gemist of haalt je moeder je beschuitjes?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |