Juist jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mist óf de achtergrond, óf de geschiedenis.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mist óf de achtergrond, óf de geschiedenis.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:25 schreef Richboy het volgende:
[..]
Aangezien jij de nuance (weer 'ns?) gemist hebt... Ja, jou wel ja.
dat valt vast onder buitenschoolse activiteitenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:22 schreef Richboy het volgende:
[..]
Al staat zwemmen in de Dommel ook niet bepaald hoog.
Dat was dan ook eenmalig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:22 schreef Richboy het volgende:
[..]
Al staat zwemmen in de Dommel ook niet bepaald hoog.
Als het ECTS oplevert doe ik mee iigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:23 schreef vlad het volgende:
[..]
dat valt vast onder buitenschoolse activiteiten![]()
SOGgenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:23 schreef vlad het volgende:
[..]
dat valt vast onder buitenschoolse activiteiten![]()
Ik neem aan dat het voor Sjoem/ijsmeis ook eenmalig was om zichzelf te laten bannenquote:
je moest eens weten.....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:21 schreef vlad het volgende:
[..]
dat was nog niets joh![]()
moet je eens een topic over een aantal niet-te-verzuipen-kittens openen![]()
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:24 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het voor Sjoem/ijsmeis ook eenmalig was om zichzelf te laten bannen
Ik ga nog even wat doenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik hoef me hopelijk vanwege school toch niet vaker te laten bannen.
gelukkig ben je er wel lekker mee bezig ehquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik hoef me hopelijk vanwege school toch niet vaker te laten bannen.
Onder je dakraam?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee, nog later. Vanochtend, nadat ze ff een paar beschuitjes voor me had gesmeerd.
leuk zon zwangere mutsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee, nog later. Vanochtend, nadat ze ff een paar beschuitjes voor me had gesmeerd.
Ik heb al fucking veel gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
gelukkig ben je er wel lekker mee bezig eh![]()
heb ik wat gemist of haalt je moeder je beschuitjes?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef M5 het volgende:
[..]
ietsje verder terug lezen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:02 schreef vlad het volgende:
[..]
heb ik wat gemist of haalt je moeder je beschuitjes?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |