En van de FOK!kuikenactiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:05 schreef miss_bleu het volgende:
Florent kent FOK al langer geloof ik. Hij heeft op IRC een keer een chatsessie gehad.
ik dacht, ik maak vast een nieuwe, en dan gooi ik de oude dicht. Maar dat laatste had jij net gedaan, dus ik vermoede dat je er ook al eentje had.quote:
Bij de foto's, Ekdom met gitaarquote:
Ik gooide 'm per ongeluk dicht en bedacht toen dat ik als sluiter dan maar de nieuwe moest openen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik dacht, ik maak vast een nieuwe, en dan gooi ik de oude dicht. Maar dat laatste had jij net gedaan, dus ik vermoede dat je er ook al eentje had.
Anyway, ik wilde ook iets met schallplatten doen in de titel
toepasselijk met dit nummer op de achtergrondquote:
Ik heb het erger gehad. Toen ik nog in Harlingen lag, ontving ik alleen radio 538. Dat heb je na een dag, nee een uur, echt wel gehad. Hele tijd dezelfde nummers en dom commentaar van de djs. Tenminste... Vind ik. Ben echt gelukkig met mn draadloze internet hier. Kan ik 3FM gewoon op mn laptopje opzettenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:42 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
*Over klote-ontvangst van 3FM*
Briljantquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:53 schreef D.Rose het volgende:
Ekdom does Queen
Zang
[afbeelding]
Gitaar
[afbeelding]
Piano
[afbeelding]
Drum
[afbeelding]
En zo hoor je ook plaatjes te draaien, niet als een dode mus de knoppen omgooien!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:53 schreef D.Rose het volgende:
Ekdom does Queen
Zang
[afbeelding]
Gitaar
[afbeelding]
Piano
[afbeelding]
Drum
[afbeelding]
Pfhahahaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:53 schreef D.Rose het volgende:
Ekdom does Queen
Zang
[afbeelding]
Gitaar
[afbeelding]
Piano
[afbeelding]
Drum
[afbeelding]
U gaat door voor de badeendquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:02 schreef Againzender het volgende:
Nou, dat zal Van Velsen wel zijn.
ja, heb het ook wel gehad met dat nummer. in de utizending bij Ekstra weekend was 'ie wel leuk overigensquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
U gaat door voor de badeend
Ik word zo onderhand vreselijk moe van dit nummer.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:53 schreef D.Rose het volgende:
Ekdom does Queen
Zang
[afbeelding]
Gitaar
[afbeelding]
Piano
[afbeelding]
Drum
[afbeelding]
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:53 schreef D.Rose het volgende:
Ekdom does Queen
Zang
[afbeelding]
Gitaar
[afbeelding]
Piano
[afbeelding]
Drum
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef Toad het volgende:
Claudia: Ik ben radar echt enorm gaan waarderen sinds de reportage over Tara Sing Varma.
Antoinette Hertsenberg: Dat was opgelicht.
Ik ben best blij met dat nieuwsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:16 schreef X. het volgende:
Even een nieuwtje dat net op mijn rss voorbij komt:
Corné Klijn stopt met zijn weekendprogramma's op 3FM
Ah, daarop doelde hij afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:16 schreef X. het volgende:
Even een nieuwtje dat net op mijn rss voorbij komt:
Corné Klijn stopt met zijn weekendprogramma's op 3FM
Vrijdagavond is hij nog te horen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:18 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ik ben best blij met dat nieuws![]()
Hij past niet meer bij het huidige 3FM, qua jock is hij echt nog van de oude stempel dus laat er geen traantje om dat hij weggaat![]()
Ja, 1 uurtjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Vrijdagavond is hij nog te horen...
ik vind dat uurtje danceclassics best te pruimen, lekker aan het begin van je weekend, en daarna lekker feesten met Ekstra weekend.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Vrijdagavond is hij nog te horen...
Ik vind dat ook wel een relaxed uurtje. Tijdens het eten staat het wel aan in ieder geval. Goed begin van het weekendquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind dat uurtje danceclassics best te pruimen, lekker aan het begin van je weekend, en daarna lekker feesten met Ekstra weekend.
Nu pas?! Ik stond om frkng 9 uur al naast m'n bed!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:54 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf begint zo langzamerhand ietwat wakker te worden. Het was laat geworden gisteren.
Skiënquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:57 schreef evert het volgende:
is paul ziek of met vakantie?
Ik ging pas om 3 uur naar bed, werd om 10.30 uur wakker en moest toen eten en naar school toe. Mede door dat laatste slaap ik nog steeds een beetje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nu pas?! Ik stond om frkng 9 uur al naast m'n bed!
Mietje.![]()
zo laatquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nu pas?! Ik stond om frkng 9 uur al naast m'n bed!
Mietje.![]()
zo balen dat ze weggaatquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:32 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zo laatmijn wekker ging om 06.00 uur
Ze was ook zo goed in de tijd met Ruud... Maar ze gaat weg? Een eigen show moeten ze haar geven!quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ze was ook zo goed in de tijd met Ruud... Maar ze gaat weg? Een eigen show moeten ze haar geven!
quote:Astrid de Jong weg bij BNN
Astrid de Jong verlaat BNN en stopt daarom met de productie van de 'Coen & Sander Show' op 3FM. Ze wil meer presenteren en gaat daarom als freelancer aan de slag. Ze gaat volgend jaar tijdelijk aan de slag op de redactie van 'GIEL', wat ze verder gaat doen is nog niet bekend.
"Ik had mezelf voorgenomen dat ik in 2007 weer wat meer wilde gaan presenteren. Dus hopte ik de afgelopen weken van screentest naar proefprogramma naar schnabbel", schrijft Astrid op haar weblog. "En hoewel er nog niks 'rond' is, kan ik het nu al niet meer combineren met een volledige werkweek voor De Coen en Sander Show."
Astrid presenteerde in het verleden onder meer 'BNN United' en 'Storing' op Radio 1. Daarnaast was ze side-kick bij 'RuuddeWild.nl' en 'Wout!'. Na het vertrek van Wouter van der Goes ging ze mee naar de 'Coen & Sander Show', maar bij dit programma was ze een stuk minder op de radio te horen. Bij Giel zal ze helemaal niet meer te horen zijn.
"Helemaal onverwacht komt het niet maar dat maakt het niet minder jammer. We zullen haar zeker missen en een goede opvolger vinden zal nog een hele klus worden," aldus dj Coen Swijnenberg.
Hij stopt met zijn programma's op zaterdag en zondag, omdat hij de Moto GP gaat presenteren bij RTL en dat is altijd in het weekend. Dan kan hij die programma's er onmogelijk bij houden. Wel blijft hij vrijdag tussen 18 en 19 de Disco Classics doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Corné gaat trouwens ook weg.
en af en toe invallen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij stopt met zijn programma's op zaterdag en zondag, omdat hij de Moto GP gaat presenteren bij RTL en dat is altijd in het weekend. Dan kan hij die programma's er onmogelijk bij houden. Wel blijft hij vrijdag tussen 18 en 19 de Disco Classics doen.
hahahahahaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:53 schreef D.Rose het volgende:
Ekdom does Queen
Zang
[afbeelding]
Gitaar
[afbeelding]
Piano
[afbeelding]
Drum
[afbeelding]
Hij was vanochtend bij Giel! Het was een soort van premiere.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:25 schreef JeroenV het volgende:
Eens!
Was hij net op de radio? Ik zat te eten.
Dat moet wel de Bohemian Rhapsody zijn geweest (heb het niet gehoord) gezien de plaatjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:53 schreef D.Rose het volgende:
Ekdom does Queen
Zang
[afbeelding]
Gitaar
[afbeelding]
Piano
[afbeelding]
Drum
[afbeelding]
WTF Paul moet niet weg door de week.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan het nieuws dat Corne verdwijnt uit het weekend, dat vind ik aan de ene kant wel jammer want ik heb weinig problemen met hem. Echter had ik wel het idee dat het wat minder aan het worden was en w.d.b. is het wel goed dat hij wat anders gaat doen (en de MotoGP is gewoon stoer en het is zijn passie). Maar Annemieke wordt dus de producer in het weekend(?), zal Bart Arens dan op het tijdstip van Paul Rabbering gaan zitten en verhuist Paul naar het weekend? Dat zou ik geen verkeerde move vinden.
iemand van de randen van de programmering zal naar die middag gaan. Muijs ofzo, misschien Barbaraquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat moet wel de Bohemian Rhapsody zijn geweest (heb het niet gehoord) gezien de plaatjes.![]()
Echt goed dat Queen vaker wordt gedraaid. En de plaatjes zeggen toch wel alles hoor, zo hoor je de muziek te beleven. Als je het hebt over passie voor muziek dan zijn de bovenstaande plaatjes toch wel het perfecte voorbeeld.
Maar dan het nieuws dat Corne verdwijnt uit het weekend, dat vind ik aan de ene kant wel jammer want ik heb weinig problemen met hem. Echter had ik wel het idee dat het wat minder aan het worden was en w.d.b. is het wel goed dat hij wat anders gaat doen (en de MotoGP is gewoon stoer en het is zijn passie). Maar Annemieke wordt dus de producer in het weekend(?), zal Bart Arens dan op het tijdstip van Paul Rabbering gaan zitten en verhuist Paul naar het weekend? Dat zou ik geen verkeerde move vinden.
Of zal Sander de Heer de plek van Corne gaan overnemen?? Ben benieuwd wat het gaat worden.
Klopt, dat doet hij ook goed maar volgens mij zou hij ook niet misstaan in het weekend (ook vrij jonge luisteraars).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
WTF Paul moet niet weg door de week.
Paul is tof en zijn programma nog beter dus die moet blijven en doet het trouwens ook nog maar 2 en half jaar.
Barbara vind ik niet zo boeiend maar Muijs is wel okay.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef rubbereend het volgende:
iemand van de randen van de programmering zal naar die middag gaan. Muijs ofzo, misschien Barbara
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Ojee, zometeen komt weer die slechte mix van Another Brick in the wall.
Nou... volgens mij moet je dan toch flink hard gooien.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:10 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe hard zal je met zo'n singletje moeten gooien om het kapot te krijgen?![]()
ik hoor liever Barbaraquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, dat doet hij ook goed maar volgens mij zou hij ook niet misstaan in het weekend (ook vrij jonge luisteraars).
[..]
Barbara vind ik niet zo boeiend maar Muijs is wel okay.![]()
juist een goede mix, hij heeft iig genoeg moeite gedaan om de sample te mogen gebruikenquote:Ojee, zometeen komt weer die slechte mix van Another Brick in the wall.
Is altijd zwaar lachen ja, niets vermoedende mensen bellen over suffe feestdagenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:49 schreef Cee het volgende:
Apricot day. Ze gaan het dankzij Veenstra nu vieren.![]()
HAPPY APRICOT DAY
[afbeelding]
En die Amerikanen blijven altijd aardig en vrolijk en beleefd. Om gek van te worden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is altijd zwaar lachen ja, niets vermoedende mensen bellen over suffe feestdagen
nou, doe mij dan maar een biertje!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:49 schreef Cee het volgende:
Apricot day. Ze gaan het dankzij Veenstra nu vieren.![]()
HAPPY APRICOT DAY
[afbeelding]
Is al de zesde keer dat ik die verzopen kat moet aanhoren vandaag. Ja, ik weetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:09 schreef Kolomo het volgende:
He, das nou balen... zet ik de radio aan, meteen weer die zeur M.M....
![]()
Haha, ja.... vanmorgen heb ik hem ook al eens gehoord....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Is al de zesde keer dat ik die verzopen kat moet aanhoren vandaag. Ja, ik weet
- er zit een knop op de radio
- het is Megahit, dan kun je dat verwachten
maar tochtot de zesentwintigste.
Ik gok, Kaiser Chiefs.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:13 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Haha, ja.... vanmorgen heb ik hem ook al eens gehoord....
we moeten maar gewoon hopen dat er hierna weer een fatsoenlijke megahit volgt...
Tja, waarom doet ie de Gouden Kooi dan ook niet meteen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:20 schreef evert het volgende:
Giel Beelen wordt soapster in ONM
Deejay Giel Beelen, dagelijks te horen tussen 06.00 en 09.00 uur op 3FM, krijgt een gastrol in de soap Onderweg naar Morgen (ONM). De 3FM deejay gaat zichzelf spelen in de soap. Beelen neemt in de publieke jongerensoap een single in ontvangst die doorvrienden van het Somalische personage Imani is opgenomen. In de serie dreigt deze asielzoekster teworden uitgezet. Beelen maakt volgens GPD deze week zijn opwachting op de set van producent Endemol
Welke is dat dan? Heb de cd en vind m errug goed.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
De nieuwe LostProphets... ken het nummer al van de cd maar echt een tof nummer
onm doet het erg goed bij 13-19 jaar hoor. in totaal per avond ca. 500.000 kijkers, meer dan het dubbele van Gouden Kooiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Tja, waarom doet ie de Gouden Kooi dan ook niet meteen?
Ik bedoel, niemand ziet het toch.![]()
Ik bedoelde met de weinige kijkers ook de Gouden Kooi, niet ONM.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:24 schreef evert het volgende:
[..]
onm doet het erg goed bij 13-19 jaar hoor. in totaal per avond ca. 500.000 kijkers, meer dan het dubbele van Gouden Kooi
Can't catch tomorrowquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:22 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Heb de cd en vind m errug goed.
Bij mij staat de radio uit en de tv aan![]()
quote:
Nee, enkel op vrijdagavond!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
weer de producer aan het uithangen?
Je vergeet je eigen nachtprogramma, daar zal ook vast wel wat productiewerk bij komen kijken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, enkel op vrijdagavond!
Ah, de wekelijkse Fok!-plug!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:49 schreef Cee het volgende:
Daar moet wel bij vermeld worden dat ik tijdens het 3fm-Fokken ook nog strijk, was, latte macchiatos achterover sla, en filmpjes in elkaar flans. Voordat men denkt dat we gebiologeerd voor de radio zitten met laptop op schoot en kwijlend over het toetsenbord zitten te wachten tot de volgende plug.
True.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je vergeet je eigen nachtprogramma, daar zal ook vast wel wat productiewerk bij komen kijken.
Dat was hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat moet wel de Bohemian Rhapsody zijn geweest (heb het niet gehoord) gezien de plaatjes.![]()
Time of your life (Good riddance). Shit, dat leek me een mooie request. Daar gaat m'n kans.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Basket Case
Beste nummer van Green Day ever
Die pik ik dan ook nog ff mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
D.Rose, nog even een wat lateop de geweldige Ekdom Rhapsody screencap-compilatie van een aantal pagina's geleden!
'Dat pik je dan toch ff mee!', om Michiel even te quoten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:09 schreef Maricha het volgende:
daar istie weer!!!
Met o.a. :quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:13 schreef Cee het volgende:
Wat een aanfluiting trouwens dat nog niemand commentaar heeft gegeven op de prachtig schone ruimte, de schoonmakers hebben gisteren tijdens de nieuwjaarsborrel goed hun best gedaan. Ik heb een uur lang met verademing staan kijken hoe ze alle hoeken en gaten stofzuigden, lapten en stoften.
goed he! Eindelijk even de tijd gevonden om hem online te zettenquote:
graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:07 schreef Cee het volgende:
D.Rose, nog even een wat lateop de geweldige Ekdom Rhapsody screencap-compilatie van een aantal pagina's geleden!
Ik zag het toenstraks aan m'n apricots plaatje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:20 schreef DJKoster het volgende:
Wel handig zo'n groot plaatje, zie je meteen wanneer Michiel op het forum aan het lurken is..
Erg toepasselijk plaatje ook!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
goed he! Eindelijk even de tijd gevonden om hem online te zetten
Ik zag Gerard naar mijn caps kijken, en daarna postenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag het toenstraks aan m'n apricots plaatje.![]()
Gisteren had 'ie 'm ook bij zich. Volgens mij wordt vooral Maricha er HE-LE-MAAL GEK van.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:24 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
En ik maar denken dat het gewoon een computereffectje is..![]()
Wees me maar dankbaar, had hem aangevraagdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:25 schreef Toad het volgende:
Is dit 'm weer? Het is al een soort megahit!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wees me maar dankbaar, had hem aangevraagd
Klopt...de dag dat Michiel de megafoon vond op kantoor, is een zwarte dag in mijn levenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gisteren had 'ie 'm ook bij zich. Volgens mij wordt vooral Maricha er HE-LE-MAAL GEK van.
Klinkt goed idd! mocht dat nou niet de megahit worden dan stem ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:25 schreef Toad het volgende:
Is dit 'm weer? Het is al een soort megahit!
Ach, het heeft wel weer iets ambachtelijks, zo'n echte megafoon in plaats van een geluids-effectje! Alhoewel zo'n effectje iets aardiger is voor je trommelvliezen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:31 schreef Maricha het volgende:
Oh en ik heb hem al een keer verstopt, maar kan niet liegen, dus vlak voordat de Popkwis oproep kwam heb ik de megafoon weer terug gegeven
Ben het met je eens dat het wel heel goed en leuk klinkt! Daarom tollereer ik het ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, het heeft wel weer iets ambachtelijks, zo'n echte megafoon in plaats van een geluids-effectje! Alhoewel zo'n effectje iets aardiger is voor je trommelvliezen.
Beyoncé.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
owjaweet je ook hoe je die miep haar naam tikt?
gewoon, Beyoncéquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
owjaweet je ook hoe je die miep haar naam tikt?
Hoe?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:39 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zo gewoon is het niet, Truus dat is gewoon
Gaaf man (Thanks) ! ik had het fragment nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
En hier is de FREE PUBLICITY van een uurtje terug: http://www.zshare.net/audio/20070109_fok_metmichiel-mp3.html
Het wordt hier nog druk dadelijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
En hier is de FREE PUBLICITY van een uurtje terug: http://www.zshare.net/audio/20070109_fok_metmichiel-mp3.html
Zeg, da's natuurlijk niet de bedoeling, dat doe je maar in je eigen tijdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:53 schreef miss_bleu het volgende:
sorry ben even overgeschakeld naar een cd die ik onder het stof vandaan heb gevist. Dank je wel Michiel voor het mij eraan helpen onthouden dat ik sonique ook nog in de kast had staan![]()
maar maar maar .....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, da's natuurlijk niet de bedoeling, dat doe je maar in je eigen tijd
ah, tuurlijkquote:
he jammer, ik was wel benieuwdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:59 schreef D.Rose het volgende:
De Michiel strip is trouwens niet gelukt
Graag gedaan, tot morgen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Nou, Michiel en Maricha, wederom bedankt voor 3 zeer onderhoudende uren.![]()
Zekers! Nog maar eventjes wakker blijvenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:07 schreef Kolomo het volgende:
Young Folks, tof liedje!
tja, je zat te stil, in tegenstelling tot Gerardquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
he jammer, ik was wel benieuwd![]()
[..]
seeyaquote:Graag gedaan, tot morgen!
oplossing tegen een paar pagina's terug moeten lezen: pagina instellen op 300 posts per paginaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, paar uurtjes gemist en meteen een paar pagina's verder. Es ff bijlezen
.
Geen Lostquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Basket Case
Beste nummer van Green Day ever
jij hebt lol in je eentje?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:51 schreef Timo20 het volgende:
Whehe![]()
raad eens welk liedje nu voorbij komt op m`n pc: Chelsea Dagger![]()
![]()
![]()
En die is *NU* ook weer auf dem Radio!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen wat minder tijd gehad om naar 3FM te luisteren maar van wat ik hier heb meegepikt, is het volgens mij wel leuk geweest. Ik moet 3voor12 prijzen dat ze The Killers - Bones vorige week als plaat van de week hadden.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:49 schreef Cee het volgende:
Voordat men denkt dat we gebiologeerd voor de radio zitten met laptop op schoot en kwijlend over het toetsenbord zitten te wachten tot de volgende plug.
Ik vind echt dat we een tag bij onze naam verdient hebben..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
nee m`n ma was er ook bijquote:
ja, hoorde hem net ook voor het eerst, nummer met potentiequote:Op woensdag 10 januari 2007 08:23 schreef BobRooney het volgende:
Hey leuk...die hadden we nog niet gehoord
ja, dat viel mij ook al op!quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:32 schreef Willem_vd_K het volgende:
Waarom staat veenstra veenstra eigenlijk op de 3FM frontpage? Bij now playing?
[afbeelding]
Niet dat het verder belangrijk is, maar toch he? We moeten íets te bespreken hebben hier
quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, hoorde hem net ook voor het eerst, nummer met potentie
Net als dat er zaterdag en zelfs zondag volgens mij nog SMSjes terugkwamen tijdens Zoeyzo met daarin: "live vanuit Uruzgan: dankjewel!" oid. Iig, dat klopte ook niet meerquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat viel mij ook al op!
Men is wel vaker traag met het updaten van de presentatoren op de homepage, maar ze hadden het nu toch ondertussen wel eens aangepast mogen hebben.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:10 schreef D.Rose het volgende:
en dan doel ik niet eens op een bevredigende manier
Is dit de oude positie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:58 schreef Againzender het volgende:
Wel jammer dat de webcam weer op de oude positie hangt, nu kan je de monitor van Gerard niet meer zien.
Idd. En die Ekdom heeft 't forum vandaag (postend) ook nog niet gevonden! Doe's Hoi zeggen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is dit de oude positie?
Hopelijk zetten ze 'm snel weer terug, want zo is er weinig aan
Och, dat zal wel weer goedkomen. De cam wordt wel vaker aangepast.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:12 schreef D.Rose het volgende:
Ik gok (en hoop) erop dat de webcam tijdelijk zo staat.
Er waren daarstraks allerlei bezoekers die op de foto gingen.
Als ie niet terug gaat dan hoef ik ook niet meer te kijken, want het 'over de DJ's schouder meekijken' was juist het leuke aan die hele cam.
Denk dat hij in 2006 ongeveer 60% van de tijd zo heeft gestaan (dus op de sidekick-kant), 10% van de tijd overgeschakeld naar de cam op 'de gang' en de andere 30% op de kant van de DJ. Vooral Claudia gebruikte die kant de laatste tijd redelijk vaak.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:12 schreef D.Rose het volgende:
Ik gok (en hoop) erop dat de webcam tijdelijk zo staat.
De DJ's doen dit zelf? Dus Gerard doet ons dit aan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:27 schreef Impry het volgende:
Vooral Claudia gebruikte die kant de laatste tijd redelijk vaak.
Dat zou kunnen. De camera-select zit rechts van het mengpaneel namelijk. Ik weet niet of die vanuit de regiekamer toevallig ook te regelen is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De DJ's doen dit zelf? Dus Gerard doet ons dit aan?
Gerard hefet het dus een beetje te druk om te posten hierquote:
Daar lijkt het opquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard hefet het dus een beetje te druk om te posten hier
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar lijkt het op
Maar ik heb zo wel weer een stripje
Ik was dus niet de enige die dat vondquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:18 schreef Againzender het volgende:
beetje een brakke overgang zo naar Snap
Koekoek! Tot de tijd dat dat niet meer voorkomt een spannend muziekje!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:34 schreef MarjelNM het volgende:
Is er nu helemaal niemand op dit forum die zich stoort aan de/het herhaaldelijke:
- Eine Deutsche Schalplatte
- De Henk Westbroek imitatie
- "Die Lucht"
- "Ik ruik dennenaalden (gelukkig weer januari!)
- "Rock 'n Roll" (3 keer in 1 kwartier!)
- Michael McDonald jingle
- De Henk Westbroek imitatie (o, had ik die al gezegd??)
- "Ik ben er niet op gekleed"
- "Dat pik je toch mooi even mee" (gejat van Veenstra Veenstra - ook vervelend inmiddels)
- enz.
- enz.
En zeg nou niet dat er een knop op de radio zit, de muziek is namelijk wel oke.
geen last vanquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:34 schreef MarjelNM het volgende:
Is er nu helemaal niemand op dit forum die zich stoort aan de/het herhaaldelijke:
- "Die Lucht"
- "Dat pik je toch mooi even mee" (gejat van Veenstra Veenstra - ook vervelend inmiddels)
- enz.
- enz.
nu is Astrid dus weer beter in beeldquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:58 schreef Againzender het volgende:
Wel jammer dat de webcam weer op de oude positie hangt, nu kan je de monitor van Gerard niet meer zien.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:37 schreef Rhanna het volgende:
Trouwens, waarom presenteert Sander Guis niet wat vaker?
Nopequote:Op woensdag 10 januari 2007 11:34 schreef MarjelNM het volgende:
- "Die Lucht"
- enz.
- enz.
Ik had het idee dat Sander relatief vaak 's nachts zat, en dat ik hem daarom niet zoveel hoorde, of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:19 schreef MarjelNM het volgende:
Gelukkig nog iemand die zich aanstelt!
En volgens mij rouleerden ze gewoon in het Glazen Huis, dus alledrie keurig 8 uur per dag, toch?
Geen idee hoe het precies ging, maar ik heb bijna iedere dag rond mindernacht geluisterd/gekeken tijdens mijn werk en dan was Gerard vaak erop en 1 keer Sander. Sander kwam op mij wel vaak minder enthousiast over...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Sander relatief vaak 's nachts zat, en dat ik hem daarom niet zoveel hoorde, of ligt dat aan mij?
zijn juist tegekke opmerkingen van Gerardquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:34 schreef MarjelNM het volgende:
- "Die Lucht"
- enz.
- enz.
Behoorlijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |