Zekers! Nog maar eventjes wakker blijvenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:07 schreef Kolomo het volgende:
Young Folks, tof liedje!
tja, je zat te stil, in tegenstelling tot Gerardquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
he jammer, ik was wel benieuwd![]()
[..]
seeyaquote:Graag gedaan, tot morgen!
oplossing tegen een paar pagina's terug moeten lezen: pagina instellen op 300 posts per paginaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, paar uurtjes gemist en meteen een paar pagina's verder. Es ff bijlezen
.
Geen Lostquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Basket Case
Beste nummer van Green Day ever
jij hebt lol in je eentje?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:51 schreef Timo20 het volgende:
Whehe![]()
raad eens welk liedje nu voorbij komt op m`n pc: Chelsea Dagger![]()
![]()
![]()
En die is *NU* ook weer auf dem Radio!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen wat minder tijd gehad om naar 3FM te luisteren maar van wat ik hier heb meegepikt, is het volgens mij wel leuk geweest. Ik moet 3voor12 prijzen dat ze The Killers - Bones vorige week als plaat van de week hadden.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:49 schreef Cee het volgende:
Voordat men denkt dat we gebiologeerd voor de radio zitten met laptop op schoot en kwijlend over het toetsenbord zitten te wachten tot de volgende plug.
Ik vind echt dat we een tag bij onze naam verdient hebben..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
En hier is de FREE PUBLICITY van een uurtje terug: http://www.zshare.net/audio/20070109_fok_metmichiel-mp3.html
nee m`n ma was er ook bijquote:
ja, hoorde hem net ook voor het eerst, nummer met potentiequote:Op woensdag 10 januari 2007 08:23 schreef BobRooney het volgende:
Hey leuk...die hadden we nog niet gehoord
ja, dat viel mij ook al op!quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:32 schreef Willem_vd_K het volgende:
Waarom staat veenstra veenstra eigenlijk op de 3FM frontpage? Bij now playing?
[afbeelding]
Niet dat het verder belangrijk is, maar toch he? We moeten íets te bespreken hebben hier
quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, hoorde hem net ook voor het eerst, nummer met potentie
Net als dat er zaterdag en zelfs zondag volgens mij nog SMSjes terugkwamen tijdens Zoeyzo met daarin: "live vanuit Uruzgan: dankjewel!" oid. Iig, dat klopte ook niet meerquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat viel mij ook al op!
Men is wel vaker traag met het updaten van de presentatoren op de homepage, maar ze hadden het nu toch ondertussen wel eens aangepast mogen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |