Hij was vanochtend bij Giel! Het was een soort van premiere.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:25 schreef JeroenV het volgende:
Eens!
Was hij net op de radio? Ik zat te eten.
Dat moet wel de Bohemian Rhapsody zijn geweest (heb het niet gehoord) gezien de plaatjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:53 schreef D.Rose het volgende:
Ekdom does Queen
Zang
[afbeelding]
Gitaar
[afbeelding]
Piano
[afbeelding]
Drum
[afbeelding]
WTF Paul moet niet weg door de week.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan het nieuws dat Corne verdwijnt uit het weekend, dat vind ik aan de ene kant wel jammer want ik heb weinig problemen met hem. Echter had ik wel het idee dat het wat minder aan het worden was en w.d.b. is het wel goed dat hij wat anders gaat doen (en de MotoGP is gewoon stoer en het is zijn passie). Maar Annemieke wordt dus de producer in het weekend(?), zal Bart Arens dan op het tijdstip van Paul Rabbering gaan zitten en verhuist Paul naar het weekend? Dat zou ik geen verkeerde move vinden.
iemand van de randen van de programmering zal naar die middag gaan. Muijs ofzo, misschien Barbaraquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat moet wel de Bohemian Rhapsody zijn geweest (heb het niet gehoord) gezien de plaatjes.![]()
Echt goed dat Queen vaker wordt gedraaid. En de plaatjes zeggen toch wel alles hoor, zo hoor je de muziek te beleven. Als je het hebt over passie voor muziek dan zijn de bovenstaande plaatjes toch wel het perfecte voorbeeld.
Maar dan het nieuws dat Corne verdwijnt uit het weekend, dat vind ik aan de ene kant wel jammer want ik heb weinig problemen met hem. Echter had ik wel het idee dat het wat minder aan het worden was en w.d.b. is het wel goed dat hij wat anders gaat doen (en de MotoGP is gewoon stoer en het is zijn passie). Maar Annemieke wordt dus de producer in het weekend(?), zal Bart Arens dan op het tijdstip van Paul Rabbering gaan zitten en verhuist Paul naar het weekend? Dat zou ik geen verkeerde move vinden.
Of zal Sander de Heer de plek van Corne gaan overnemen?? Ben benieuwd wat het gaat worden.
Klopt, dat doet hij ook goed maar volgens mij zou hij ook niet misstaan in het weekend (ook vrij jonge luisteraars).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
WTF Paul moet niet weg door de week.
Paul is tof en zijn programma nog beter dus die moet blijven en doet het trouwens ook nog maar 2 en half jaar.
Barbara vind ik niet zo boeiend maar Muijs is wel okay.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef rubbereend het volgende:
iemand van de randen van de programmering zal naar die middag gaan. Muijs ofzo, misschien Barbara
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Ojee, zometeen komt weer die slechte mix van Another Brick in the wall.
Nou... volgens mij moet je dan toch flink hard gooien.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:10 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe hard zal je met zo'n singletje moeten gooien om het kapot te krijgen?![]()
ik hoor liever Barbaraquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, dat doet hij ook goed maar volgens mij zou hij ook niet misstaan in het weekend (ook vrij jonge luisteraars).
[..]
Barbara vind ik niet zo boeiend maar Muijs is wel okay.![]()
juist een goede mix, hij heeft iig genoeg moeite gedaan om de sample te mogen gebruikenquote:Ojee, zometeen komt weer die slechte mix van Another Brick in the wall.
Is altijd zwaar lachen ja, niets vermoedende mensen bellen over suffe feestdagenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:49 schreef Cee het volgende:
Apricot day. Ze gaan het dankzij Veenstra nu vieren.![]()
HAPPY APRICOT DAY
[afbeelding]
En die Amerikanen blijven altijd aardig en vrolijk en beleefd. Om gek van te worden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is altijd zwaar lachen ja, niets vermoedende mensen bellen over suffe feestdagen
nou, doe mij dan maar een biertje!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:49 schreef Cee het volgende:
Apricot day. Ze gaan het dankzij Veenstra nu vieren.![]()
HAPPY APRICOT DAY
[afbeelding]
Is al de zesde keer dat ik die verzopen kat moet aanhoren vandaag. Ja, ik weetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:09 schreef Kolomo het volgende:
He, das nou balen... zet ik de radio aan, meteen weer die zeur M.M....
![]()
Haha, ja.... vanmorgen heb ik hem ook al eens gehoord....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Is al de zesde keer dat ik die verzopen kat moet aanhoren vandaag. Ja, ik weet
- er zit een knop op de radio
- het is Megahit, dan kun je dat verwachten
maar tochtot de zesentwintigste.
Ik gok, Kaiser Chiefs.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:13 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Haha, ja.... vanmorgen heb ik hem ook al eens gehoord....
we moeten maar gewoon hopen dat er hierna weer een fatsoenlijke megahit volgt...
Tja, waarom doet ie de Gouden Kooi dan ook niet meteen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:20 schreef evert het volgende:
Giel Beelen wordt soapster in ONM
Deejay Giel Beelen, dagelijks te horen tussen 06.00 en 09.00 uur op 3FM, krijgt een gastrol in de soap Onderweg naar Morgen (ONM). De 3FM deejay gaat zichzelf spelen in de soap. Beelen neemt in de publieke jongerensoap een single in ontvangst die doorvrienden van het Somalische personage Imani is opgenomen. In de serie dreigt deze asielzoekster teworden uitgezet. Beelen maakt volgens GPD deze week zijn opwachting op de set van producent Endemol
Welke is dat dan? Heb de cd en vind m errug goed.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:48 schreef TheVulture het volgende:
De nieuwe LostProphets... ken het nummer al van de cd maar echt een tof nummer
onm doet het erg goed bij 13-19 jaar hoor. in totaal per avond ca. 500.000 kijkers, meer dan het dubbele van Gouden Kooiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Tja, waarom doet ie de Gouden Kooi dan ook niet meteen?
Ik bedoel, niemand ziet het toch.![]()
Ik bedoelde met de weinige kijkers ook de Gouden Kooi, niet ONM.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:24 schreef evert het volgende:
[..]
onm doet het erg goed bij 13-19 jaar hoor. in totaal per avond ca. 500.000 kijkers, meer dan het dubbele van Gouden Kooi
Can't catch tomorrowquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:22 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Heb de cd en vind m errug goed.
Bij mij staat de radio uit en de tv aan![]()
quote:
Nee, enkel op vrijdagavond!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
weer de producer aan het uithangen?
Je vergeet je eigen nachtprogramma, daar zal ook vast wel wat productiewerk bij komen kijken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, enkel op vrijdagavond!
Ah, de wekelijkse Fok!-plug!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:49 schreef Cee het volgende:
Daar moet wel bij vermeld worden dat ik tijdens het 3fm-Fokken ook nog strijk, was, latte macchiatos achterover sla, en filmpjes in elkaar flans. Voordat men denkt dat we gebiologeerd voor de radio zitten met laptop op schoot en kwijlend over het toetsenbord zitten te wachten tot de volgende plug.
True.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je vergeet je eigen nachtprogramma, daar zal ook vast wel wat productiewerk bij komen kijken.
Dat was hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat moet wel de Bohemian Rhapsody zijn geweest (heb het niet gehoord) gezien de plaatjes.![]()
Time of your life (Good riddance). Shit, dat leek me een mooie request. Daar gaat m'n kans.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Basket Case
Beste nummer van Green Day ever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |