Ik ben best blij met dat nieuwsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:16 schreef X. het volgende:
Even een nieuwtje dat net op mijn rss voorbij komt:
Corné Klijn stopt met zijn weekendprogramma's op 3FM

Ah, daarop doelde hij afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:16 schreef X. het volgende:
Even een nieuwtje dat net op mijn rss voorbij komt:
Corné Klijn stopt met zijn weekendprogramma's op 3FM

Vrijdagavond is hij nog te horen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:18 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ik ben best blij met dat nieuws![]()
Hij past niet meer bij het huidige 3FM, qua jock is hij echt nog van de oude stempel dus laat er geen traantje om dat hij weggaat![]()

Ja, 1 uurtjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Vrijdagavond is hij nog te horen...

ik vind dat uurtje danceclassics best te pruimen, lekker aan het begin van je weekend, en daarna lekker feesten met Ekstra weekend.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Vrijdagavond is hij nog te horen...

Ik vind dat ook wel een relaxed uurtje. Tijdens het eten staat het wel aan in ieder geval. Goed begin van het weekendquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind dat uurtje danceclassics best te pruimen, lekker aan het begin van je weekend, en daarna lekker feesten met Ekstra weekend.

Nu pas?! Ik stond om frkng 9 uur al naast m'n bed!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:54 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf begint zo langzamerhand ietwat wakker te worden. Het was laat geworden gisteren.

Skiënquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:57 schreef evert het volgende:
is paul ziek of met vakantie?

Ik ging pas om 3 uur naar bed, werd om 10.30 uur wakker en moest toen eten en naar school toe. Mede door dat laatste slaap ik nog steeds een beetje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nu pas?! Ik stond om frkng 9 uur al naast m'n bed!
Mietje.![]()

zo laatquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nu pas?! Ik stond om frkng 9 uur al naast m'n bed!
Mietje.![]()

zo balen dat ze weggaatquote:

quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:32 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zo laatmijn wekker ging om 06.00 uur

Ze was ook zo goed in de tijd met Ruud... Maar ze gaat weg? Een eigen show moeten ze haar geven!quote:

quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ze was ook zo goed in de tijd met Ruud... Maar ze gaat weg? Een eigen show moeten ze haar geven!
quote:Astrid de Jong weg bij BNN
Astrid de Jong verlaat BNN en stopt daarom met de productie van de 'Coen & Sander Show' op 3FM. Ze wil meer presenteren en gaat daarom als freelancer aan de slag. Ze gaat volgend jaar tijdelijk aan de slag op de redactie van 'GIEL', wat ze verder gaat doen is nog niet bekend.
"Ik had mezelf voorgenomen dat ik in 2007 weer wat meer wilde gaan presenteren. Dus hopte ik de afgelopen weken van screentest naar proefprogramma naar schnabbel", schrijft Astrid op haar weblog. "En hoewel er nog niks 'rond' is, kan ik het nu al niet meer combineren met een volledige werkweek voor De Coen en Sander Show."
Astrid presenteerde in het verleden onder meer 'BNN United' en 'Storing' op Radio 1. Daarnaast was ze side-kick bij 'RuuddeWild.nl' en 'Wout!'. Na het vertrek van Wouter van der Goes ging ze mee naar de 'Coen & Sander Show', maar bij dit programma was ze een stuk minder op de radio te horen. Bij Giel zal ze helemaal niet meer te horen zijn.
"Helemaal onverwacht komt het niet maar dat maakt het niet minder jammer. We zullen haar zeker missen en een goede opvolger vinden zal nog een hele klus worden," aldus dj Coen Swijnenberg.

Hij stopt met zijn programma's op zaterdag en zondag, omdat hij de Moto GP gaat presenteren bij RTL en dat is altijd in het weekend. Dan kan hij die programma's er onmogelijk bij houden. Wel blijft hij vrijdag tussen 18 en 19 de Disco Classics doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Corné gaat trouwens ook weg.

en af en toe invallen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij stopt met zijn programma's op zaterdag en zondag, omdat hij de Moto GP gaat presenteren bij RTL en dat is altijd in het weekend. Dan kan hij die programma's er onmogelijk bij houden. Wel blijft hij vrijdag tussen 18 en 19 de Disco Classics doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |