Dat was hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat moet wel de Bohemian Rhapsody zijn geweest (heb het niet gehoord) gezien de plaatjes.![]()
Time of your life (Good riddance). Shit, dat leek me een mooie request. Daar gaat m'n kans.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Basket Case
Beste nummer van Green Day ever
Die pik ik dan ook nog ff mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
D.Rose, nog even een wat lateop de geweldige Ekdom Rhapsody screencap-compilatie van een aantal pagina's geleden!
'Dat pik je dan toch ff mee!', om Michiel even te quoten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:09 schreef Maricha het volgende:
daar istie weer!!!
Met o.a. :quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:13 schreef Cee het volgende:
Wat een aanfluiting trouwens dat nog niemand commentaar heeft gegeven op de prachtig schone ruimte, de schoonmakers hebben gisteren tijdens de nieuwjaarsborrel goed hun best gedaan. Ik heb een uur lang met verademing staan kijken hoe ze alle hoeken en gaten stofzuigden, lapten en stoften.
goed he! Eindelijk even de tijd gevonden om hem online te zettenquote:
graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:07 schreef Cee het volgende:
D.Rose, nog even een wat lateop de geweldige Ekdom Rhapsody screencap-compilatie van een aantal pagina's geleden!
Ik zag het toenstraks aan m'n apricots plaatje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:20 schreef DJKoster het volgende:
Wel handig zo'n groot plaatje, zie je meteen wanneer Michiel op het forum aan het lurken is..
Erg toepasselijk plaatje ook!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
goed he! Eindelijk even de tijd gevonden om hem online te zetten
Ik zag Gerard naar mijn caps kijken, en daarna postenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag het toenstraks aan m'n apricots plaatje.![]()
Gisteren had 'ie 'm ook bij zich. Volgens mij wordt vooral Maricha er HE-LE-MAAL GEK van.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:24 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
En ik maar denken dat het gewoon een computereffectje is..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |