quote:Engine
632 c.i. 1218hp/973ft.lbs.(motor power)
GM Bowtie tall deck block 10.200
Dart Big Chief Heads(18 degree)
Manley valves 2.400Int.1.940Exh.
SCE head gaskets
Winberg Billet Crankshaft 4.750
GRP Connecting Rod 6.600
Ross Pistons 4.600
Lunati Camshaft
Jesel Belt Drive
Jesel rocker arms 1.70int.1.75exh.
Childs & Albert rings
ARP fasteners
Clevite bearings
Stewart water pump/thermostat
Tilton starter
Manley Valve Springs
Manton Pushrods
Comp Cams roller lifters
Dart cast aluminum intake manifold
Holley 1050 cfm. Carburetors(Braswell)
Billet Fabrication oil pan
Johnson 4-stage dry sump pump
Peterson dry sump tank (2-gal.)
Moroso 4-stage vaccum pump
NOS 3-Stages
Jones Drive assembly
Jones 65 amp alternator
Ron Davis radiator
Hooker step headers 2 1/4",2 3/8",2 1/2"
Flowmaster 5" mufflers
MSD Distributor/Crank trigger/plug wires
System 1 oil filter
Aeroquip fittings and line
Autolite Sparkplugs 2592
Amsoil 20/50 synthetic motor oil
VP C-16 race gas
ervaringquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoe weten jullie nou altijd zo exact wanneer de laatste post is?
je kunt toch zien hoeveel posts een topic heeft...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoe weten jullie nou altijd zo exact wanneer de laatste post is?
wat liefquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
omdat jij altijd zo positief over gas bent, dat was de reden dat ik het gehouden heb
ik hoop het jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:50 schreef Paladijn het volgende:
Wat lees ik nou, Tommy gaat Peu's 155 kapot raggen voor < 650 euro?
met normale users 300, met Alexxxxx niet te radenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
*Zich n00b voelt
Hoeveel posts gaan er in een topic dan?
ik heb een onwijs mooie licht blauwe metalic 1968'er 404 injection gezien, orginele staat ook nog.quote:
Aha, op die fiets. Ik heb idd Alexxxxx ook weleens zien doorpostenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:51 schreef vlad het volgende:
[..]
met normale users 300, met Alexxxxx niet te raden![]()
dat is de reden, dus niets met gas te maken?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb een onwijs mooie licht blauwe metalic 1968'er 404 injection gezien, orginele staat ook nog.
geen nederlandse auto, maar dat is juist goed bij 404's vanwege de regen hier.
Coupé?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb een onwijs mooie licht blauwe metalic 1968'er 404 injection gezien, orginele staat ook nog.
geen nederlandse auto, maar dat is juist goed bij 404's vanwege de regen hier.
Gezien bij een kennis die ook geilt op 404'squote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:54 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is de reden, dus niets met gas te maken?dan mag het.
![]()
Foto's?waar heb je hem gezien? Frankrijk?
nee dat helaas niet.quote:
Zeg, ik discrimineer inieder geval niet,ook al eeen paar keer een dichte SC weer open gegooid omdat niemand eennieuwe wilde makenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:51 schreef vlad het volgende:
[..]
met normale users 300, met Alexxxxx niet te raden![]()
je bent een ware topmodquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg, ik discrimineer inieder geval niet,ook al eeen paar keer een dichte SC weer open gegooid omdat niemand eennieuwe wilde maken
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg, ik discrimineer inieder geval niet,ook al eeen paar keer een dichte SC weer open gegooid omdat niemand eennieuwe wilde maken
Idd, maar omfg wat een mooie classic..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee dat helaas niet.
maar die zijn ook wel erg onbetaalbaar in goede staat, opzich zijn ze dat wel waard.
Alleen ben je er wel erg ziek van dat er 30k staat weg te rotten in een paar jaar
thuismeet in friesland?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
over twee weken mn één-jarig jubileumOp dezelfde dag als TF zn driejarig jubileum
ja echt prachtig..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Idd, maar omfg wat een mooie classic..
[afbeelding]
wat een huftersquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:20 schreef BoJo het volgende:
Kom ik gisteren uit mijn werk, vind ik dit kut busje op mijn betaalde parkeerplek.
[afbeelding]
Zoals je ziet lag er toen al aarde meuk rondom de plek.
[afbeelding]
Ik briefje achter zijn wisser met dat ie op mijn betaalde plek staat en dat ie hem zsm moet verplaatsen.
Vandaag kom ik uit mijn werk en tref ik dit aan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Kan ik hier legaal wat aan doen of lachen ze me uit bij de politie?
misschien hebben ze er wel een lijk verstoptquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef BoJo het volgende:
Ik weet dat het "maar" aarde is, maar ik ga het niet opruimen
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef vlad het volgende:
[..]
wat een hufters![]()
denk dat je gewoon naar de politie kan gaan met de vraag of ze er iets mee kunnen
hee, ik ben opgegroeid in een dorp jaquote:
Hier net zo, krijg je meteen koffie en zoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:28 schreef vlad het volgende:
[..]
hee, ik ben opgegroeid in een dorp jadaar is de politie nog blij als er eens iemand binnenwandelt
![]()
bedankt voor je bijdrage.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:28 schreef Hugster het volgende:
Ik persoonlijk zou 112 bellen.
mja, ik werd opgesloten zonder eten of drinken, maar dat was een andere insteekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hier net zo, krijg je meteen koffie en zo![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:30 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, ik werd opgesloten zonder eten of drinken, maar dat was een andere insteek![]()
Tja, dat was 'vroeger'quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:30 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, ik werd opgesloten zonder eten of drinken, maar dat was een andere insteek![]()
ga verhaal niet nog eens helemaal typen. maar iig poosje (avondje) vastgezeten op bureau door foute vriendjes zeg maarquote:
crimineelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:35 schreef vlad het volgende:
[..]
ga verhaal niet nog eens helemaal typen. maar iig poosje (avondje) vastgezeten op bureau door foute vriendjes zeg maarwas iets met in brand steken en inbraak van/in huisjes (waar ik zelf dan weer net niet bij was gelukkig )
rechter vond van nietquote:
rechter ook nog omgekochtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:42 schreef vlad het volgende:
[..]
rechter vond van nietvrijspraak
"vriendjes" kregen taakstraffen en moetsen met een jeugdpsycholoog praten voor een jaar lang ofzo
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nogsteeds jammer van die sig van je
't moet eens AWD-weer worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik hoop mijn AWD morgen weer terug te krijgen, ze staat al 3 weken bij de garage![]()
starletquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Waar rij jij trouwens in, vlad(imir?)?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:56 schreef vlad het volgende:
[..]
starlet![]()
die ik over enkele obgenblikken de weg naar het noorden weer eens zal laten vinden. Dus goed weekend allen![]()
Geen interesse in een mooie zwarte r33 gt-r?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
wacht maar tot ik hem join met mijn R34 GT-R.
link?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Geen interesse in een mooie zwarte r33 gt-r?
(weet nog een mooie te koop voor zo'n ¤13 á ¤14k)
Heb ik niet, is van een bekende van me, Kan hem wel vragen om me een paar foto's te mailen.quote:
Informeren hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb ik niet, is van een bekende van me, Kan hem wel vragen om me een paar foto's te mailen.
Prijs is echt laag, maar dat heeft zo zijn redenen; Er moeten nieuwe velgen onder (zijn lelijk) en
en zijn wat gebruikssporen (maar niets abnormaals ofzo). Ding is net RDW gekeurd en wacht
alleen nog op de papieren. RHD natuurlijk en écht re-te-snel, ik heb ermee gereden en OMFG!!!!!
Hij weet vast wel hoeveel PK's (zal denk ik rond de 350 zitten, was al wel iets aan de motor gedaan).
Rijdt verder goed, voelt gewoon goed aan en zo (al kan ik natuurlijk niet ín een motor kijken).
Zal ik voor je informeren?
Zo'n ding dus:![]()
[afbeelding]
Ik net zo, al moest ik me flink inhouden na dat proefritjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Informeren hoeft niet hoor.heb geen serieuze intresse. 't zijn brute bakken. Maar voor mij zou zo iets een auto voor d'r bij worden, niet als daily drive. En aangezien ik daar geen geld voor heb op het moment....
zoek maar een mooie uitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
Mijn oom heeft een busje nodig van minimaal bouwjaar 2000 (mag ook grijs kenteken).
Diesel en in goede technische staat. Merk/model/uiterlijk/kilometerstand onbelangrijk.
Budget: minimaal. (weet ik dus niet, gewoon zo goedkoop mogelijk)
Is voor de export![]()
Iemand suggesties? (ik heb geen flauw benul van busjes en zo)
Whahaha, dat dacht ik alquote:
Ik zou voor een VW transporter T4 gaan denk ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Whahaha, dat dacht ik al
Maar wat ik bedoel is dat ik de waarde's niet weet.
Welke is diesel én goedkoop?
Wat moet je nou met een carbon pijp onder je auto?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
onder je golf ja![]()
http://www.remcoshop.nl/R(...)dio/Products/WH-0401
Mja je hebt ook zwart magnesium voor koudere dagen idd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:43 schreef Hugster het volgende:
Is het nu niet te koud om, iig. voor, met magnesium velgen te rijden?
Dingen zijn nog best duur vanaf bouwjaar 2000quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zou voor een VW transporter T4 gaan denk ik![]()
Mercedes is veel te duur in onderhoud en hebben ook nog eens een heleboel onderhoud nodig.
Gewoon gaan rijden johquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja je hebt ook zwart magnesium voor koudere dagen idd.
Maar zal ik als iemand die voor recreatie rijd er iets van merken?
Tja je kan ook voor een of andere hyundai gaan, maar daar kun je het blok na 100000 km vervangen omdat ze zo waardeloos zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dingen zijn nog best duur vanaf bouwjaar 2000![]()
Uitlaat is Samba racing...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gewoon gaan rijden joh
Wat voor uitlaat en demper heb je er trouwens op?
Sambaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uitlaat is Samba racing...
Die einddemper is in elk geval carbon.
Kon kiezen voor aluminuim of carbon. Die vent zei dat carbon wat argessiever klonk, dus vandaar het carbon![]()
Maakt niet uit, is toch voor de export. Als hij er eerst maar zo'n 1750 km mee kan rijdenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja je kan ook voor een of andere hyundai gaan, maar daar kun je het blok na 100000 km vervangen omdat ze zo waardeloos zijn![]()
Voor je kart?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uitlaat is Samba racing...
Die einddemper is in elk geval carbon.
Kon kiezen voor aluminuim of carbon. Die vent zei dat carbon wat argessiever klonk, dus vandaar het carbon![]()
OMFG wat een goeie!!!1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:08 schreef Hugster het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2163/591e0137/index.html
Oudje![]()
![]()
![]()
Hoe werkt dat nou als je een eigen kart hebt?quote:
je betaald 35 euro bij de baan en dan kun je doordeweeks van 12 tot 18:00 rijden en in het weekend van 11:00 tot 18:00quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nou als je een eigen kart hebt?
Mag je dan gewoon de baan op tegen gereduceerd tarief ofzo?
Of moet je lid zijn van een club oid..
¤35 per dág?????quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
je betaald 35 euro bij de baan en dan kun je doordeweeks van 12 tot 18:00 rijden en in het weekend van 11:00 tot 18:00
Buitenbaan uiteraard.
daar doe ik het voor.. Hier in de buurt heb je ook een leuke buitenbaan.. ff denken waar die ook alweet zat..quote:
Rotax max (waar ik mee zou beginnen) 2000 euro ongeveer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
daar doe ik het voor.. Hier in de buurt heb je ook een leuke buitenbaan.. ff denken waar die ook alweet zat..
Wat kost zo'n kart gemiddeld? Hmmm... zal ik ook een aanhanger nodig hebben. en (OMFG) een trekhaak..
de garage loopt onder 3 van de 4 gebouwen door. Ik sta net onder het huurdersgebouw, je ziet gelijk wat voor kutvolk daar zitquote:
Ik werd gesneden door een Taxi op de A10quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:41 schreef Paladijn het volgende:
'avond Opa
Ik dacht eerst dat Bo een taxi van de A10 getorpedeerd had
BoJo's barrelsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:58 schreef BoJo het volgende:
tijd voor een nieuw barrel dan kan de 155 veilig terug in de garage bij mijn ouders![]()
Je bent nu wel aan een bestelbus toe vind ik. Mooie witte Hyundai H100 of zo. Wel een beetje tuinaarde in de laadbak doen,voor een betere wegligging.quote:
Waarom dacht ik dat die dingen veel duurder waren?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rotax max (waar ik mee zou beginnen) 2000 euro ongeveer.
Aanhanger heb ik nog voor je150 euro
![]()
WTF?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik werd gesneden door een Taxi op de A10
Mja voordeel bij karts is dat het vaak mensen zijn die je toch weer tegen komt op de baanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat die dingen veel duurder waren?
Nog tips waar ik een (betrouwbare) kart kan kopen?
Die aanhanger houd ik je misschien wel aan
Nee, ik reed helemaal rechts, en nog 100 ook! Hij zat links van me, en moest uitvoegen. En dat meost blijkbaar het liefst dwars doro mn oh zo volle motorcompartiment heenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
WTF?
Reed je op de linker rijbaan ofzo?![]()
erger had je me niet kunnen kwetsenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Een echte Joego móet eens een Golf diesel hebben gehad!
joj, jesam pijan!
mOrgen, als ik nuchter ben, toch maar even kijken op MPquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja voordeel bij karts is dat het vaak mensen zijn die je toch weer tegen komt op de baan![]()
Dus mocht hij je afzetten kun je hem in elk geval doodslaan![]()
Nee, marktplaats staat op het moment vrij veel rotax maxen
Doe een Austin 1800!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
erger had je me niet kunnen kwetsen
liever nog een yugo of een zastava 101 ofzo
Klikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
mOrgen, als ik nuchter ben, toch maar even kijken op MP
STOJADIN FTW!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
erger had je me niet kunnen kwetsen
liever nog een yugo of een zastava 101 ofzo
subtielquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
Dus mocht hij je afzetten kun je hem in elk geval doodslaan![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
STOJADIN FTW!!!![]()
![]()
Ik had een witte "luksuz":')
ik oefen wel een keertje met die van jouquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klik
Zoiets kan weinig mis mee zijn eigenlijk.
Als je er 1 koopt zou je kunnen kijken welke kartshop er bij jou in de buurt zit. En kijken of hij onderdelen voor het frame kan krijgen welke je wil kopen![]()
Die kart ziet er geyl uit zeg, ga morgen een kijken hoe het zit met shop in de buurt en zo..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klik
Zoiets kan weinig mis mee zijn eigenlijk.
Als je er 1 koopt zou je kunnen kijken welke kartshop er bij jou in de buurt zit. En kijken of hij onderdelen voor het frame kan krijgen welke je wil kopen![]()
Ja ja, ik was helemaal de man in 1993quote:
Hugo heeft nog een mooi automaatje voor je staan waar je niks aan kan slopenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef vlad het volgende:
[..]
ik oefen wel een keertje met die van jou![]()
Hoe hard gaan die dingen eigenlijk, en schakeld het net als een auto?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hugo heeft nog een mooi automaatje voor je staan waar je niks aan kan slopen![]()
Als er iemand gaat misshiften met mijn kart ben ik het![]()
Oostblokbarrel?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja ja, ik was helemaal de man in 1993![]()
ik vond trouwens vandaag nog wat ouwe foto's van mijn "bella".. zien?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja ja, ik was helemaal de man in 1993![]()
ik vond trouwens vandaag nog wat ouwe foto's van mijn "bella".. zien?
slimquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
Als er iemand gaat misshiften met mijn kart ben ik het![]()
denk dat je je beter eerst kan verdiepen in het karten met alles eromheen, dan gelijk kijken naar karts op mpquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hoe hard gaan die dingen eigenlijk, en schakeld het net als een auto?
Zo'n rotaxmax (automaat) zal op eindhoven 100 a 110 halen denk ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hoe hard gaan die dingen eigenlijk, en schakeld het net als een auto?
Ja dat zeker. Keer op zo'n baan gaan kijken kan zeker geen kwaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:21 schreef vlad het volgende:
[..]
denk dat je je beter eerst kan verdiepen in het karten met alles eromheen, dan gelijk kijken naar karts op mp![]()
Helaas zaten de kapjes niet op de velgen.. (Alfa 145 club auto FTW!)quote:
Dacht ik zelf ook al een, ken ook iemand die het doet en zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:21 schreef vlad het volgende:
[..]
denk dat je je beter eerst kan verdiepen in het karten met alles eromheen, dan gelijk kijken naar karts op mp![]()
Kud me dadze bolan, pa polahkoquote:
idd, moet wel zo'n simpel 'brommertechiek'-ding hebben eigenlijk..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Keer op zo'n baan gaan kijken kan zeker geen kwaad.
En als je begint met karten wil je echt niet zo'n ding hebben als ik nu hebDit ding is 10x ingewikkelder dan zo'n rotax max qua techniek
![]()
Vette 145quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kud me dadze bolan, pa polahko
Popijo sam haman 2 sixpacka grolsch kanon i 3 dece sljive![]()
Simpeler dat Rotax max gaat het niet wordenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
idd, moet wel zo'n simpel 'brommertechiek'-ding hebben eigenlijk..![]()
gasquote:
Een cross schakelkart loopt ongeveer 175 km/h maar op Zandvoort bijvoorbeeld met andere vertanding zit 200+ er zonder problemen in.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n rotaxmax (automaat) zal op eindhoven 100 a 110 halen denk ik.
met anders tandwiel en langer recht stuk zal ie denk 130 wel halen.
Voordeel van de rotax max is dus dat het een automaat is, je hoeft niet te schakelen.
En toch kon ik met die rotax van ons schakelkarts nog redelijk bijhouden (omdat we veel lichter waren)
Zo'n schakel als ik nu heb zal op eindhoven 120 a 130 halen denk ik.
Als je hem laat lopen 150 a 160... Misschien dat hugo dat kan bevestigen?![]()
LPi van Vailliant of hoe dat ook heet..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:54 schreef vlad het volgende:
[..]
gas![]()
zo te zien een AG systeem, of niet?![]()
ik wil ook die taal snappenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef BoJo het volgende:
ghehehe "bolan" ik moet dan altijd aan die "Mujo i Haso" moppen denken![]()
![]()
Vailliantquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
LPi van Vailliant of hoe dat ook heet..
Werkte perfect, motor liep echt nog als nieuw.
Kut ik ga doodquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een cross schakelkart loopt ongeveer 175 km/h maar op Zandvoort bijvoorbeeld met andere vertanding zit 200+ er zonder problemen in.
0-100 km/h hangt van je gewicht afMaar tussen de 2.5 en 3.5 seconden moet het wel lukken.
In Sarajevo Heet dsat Mujo en Suljo. (in Nederland Sam & Moos)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef BoJo het volgende:
ghehehe "bolan" ik moet dan altijd aan die "Mujo i Haso" moppen denken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
In Sarajevo Heet dsat Mujo en Suljo. (in Nederland Sam & Moos)
Grappig detail;
Mijn vader heeft als nickname Mujo en mijn peetvader (kum) Suljo.![]()
Kom een zomer met me meelopen in Sarajevoquote:
akkoord!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kom een zomer met me meelopen in Sarajevo
Bolan, is zoiets als "swa"![]()
Sarajevo-taal, je bent welkom!
Ik ben klein en weeg 73 kilo man, dat wordt dus +10secquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Hugster het volgende:
0-100 km/h hangt van je gewicht afMaar tussen de 2.5 en 3.5 seconden moet het wel lukken.
dobro si to video bolanequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat zag ik al, en een mooie kleur 155 man! (trula visnja?)
Komt goed uit, LPG is nameljk een jonge booming (echt) business in Bosniëquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef vlad het volgende:
[..]
akkoord!!Ik wil best eens rondsjouwen in Sarajevo
![]()
Hoe lichter hoe beter natuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ben klein en weeg 73 kilo man, dat wordt dus +10sec
Laatste keer won ik (bedrijfsuitje) van iedereen omdat ik slecht bij het rempedaal kon!![]()
![]()
![]()
Nee met 2.5s bungelt jouw hoofd met 100km/h aan je nekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ben klein en weeg 73 kilo man, dat wordt dus +10sec
Laatste keer won ik (bedrijfsuitje) van iedereen omdat ik slecht bij het rempedaal kon!![]()
![]()
![]()
Welke nek?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee met 2.5s bungelt jouw hoofd met 100km/h aan je nek
Haal naar daar eens 28cm vanafquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe lichter hoe beter natuurlijk![]()
Ik ben 188 en zit altijd te kutten in karts. Deze zit ik nu wel redelijk goed.
Net met m'n knieen onder de koppeling en schakelpook.
lol ik ook... nemoj mi nikakvi siptari!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
even voor de record, ik heb alleen een hekel aan ciptari![]()
Whahaha, ik ga gewoon onderuit liggenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op die pedalen kun je gewoon dingen monteren zodat je er makkelijk bij kan
![]()
die wil ik ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
Trouwens, weet iemand nog een leuke full-options 166 jtd te koop?
* Opa_vertelt mist een Alfa onder den aarsch
Ik woon hier lang genoeg om te weten dat die taal er fucked up uitziet voor een Nederlander.quote:
Alleen als ik op vakantie ga naar yugoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
BoJo, komt je weleens in Heerlen trouwens?
Een groot deel na "bosanski brod" staat elke bord in cyrrilisch (servisch deel), voor mij nogsteeds tovertaal.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:19 schreef BoJo het volgende:
ik kan dan ook het cyrrilische schrift lezen, mits het niet te snel gaat. In Servie heb je op sommige plekken dat het alleen in cyrrilisch aangegeven staat, heb al aantal keer om moeten keren om nog een keer het bordje te lezen![]()
![]()
Ondertiteling op tv is al helemaal no go![]()
Komt eens langs, altijd erg gezellig. yu- en ex-yu kroeg met live muziekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Alleen als ik op vakantie ga naar yugo![]()
Hoezo?
We zouden eens een PTA-yu-meet moeten houden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:29 schreef BaraCuda het volgende:
Die samenzwering van die oost europeanen hier kan nooit goed zijn![]()
tyfus eind rijden manquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Komt eens langs, altijd erg gezellig. yu- en ex-yu kroeg met live muziek![]()
Ohja, jij zat in friesland ofzo toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
tyfus eind rijden manDan wil ik bij Heerlen echt graag door rijden
![]()
Nee ik zit in Amsterdamquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ohja, jij zat in friesland ofzo toch?
Dan is het idd takke-ver weg.
Zal eens kijken of ik wat in die regio kan regelen..
(Halid is een buurman van me, en heeft me belooft mijn 'kum' over 2 jaar te worden)
/edit
Wanneer ga je trouwens weer? In vertrek zelf de laatste donderdag van juli![]()
Hey, 'burek', 'cevapi' en 'rakija' op mijn kosten. Geen dronkenmanspraat, jeweet.quote:
eens met baraquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:29 schreef BaraCuda het volgende:
Die samenzwering van die oost europeanen hier kan nooit goed zijn![]()
Niet geweest?? Sramota bolan!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:45 schreef BoJo het volgende:
Ik weet niet wanneer ik weer ga, 2006 niet geweest... wil wel weer naar Crna Gora![]()
hou op man, dat heb ik meer dan een jaar moeten missenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hey, 'burek', 'cevapi' en 'rakija' op mijn kosten. Geen dronkenmanspraat, jeweet.![]()
Lijkt me echt leuk met zijn allen (al ben ik hier (nog) niet echt een 'vaste poster').
A man, a man. A word, a word. Ik zou die dames/kerels hier graag willen laten zien wat yu-gastvrijheid is.
ik had het te druk met werken, kon niet weg telkens. Maar als het nu goed gaat kan ik wel, heb nl. voor beide klanten een 2de man zitten nu.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Niet geweest?? Sramota bolan!![]()
Laat financien geen belemmering zijn, desnoods rij je met mij mee!
denk niet dat er veel mensen met 2 yugo's waarvan een met gun meegaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die opnebare uitnodiging is geldig voor iedere poster van PTA:SC hoor
Slecas li se ona proljeca?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
hou op man, dat heb ik meer dan een jaar moeten missen![]()
Tsk, 1 met gunquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
denk niet dat er veel mensen met 2 yugo's waarvan een met gun meegaan![]()
jij ook al.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tsk, 1 met gun![]()
All or nothing mate, all or nothing.![]()
Ooit gezien hoe groot de kofferbak van een 155 is?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
denk niet dat er veel mensen met 2 yugo's waarvan een met gun meegaan![]()
Niet compleet zonder de gouden ringenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jij ook al.....![]()
standaard uitrusting ofzo![]()
Aha! Dus op die manier kan hij die dikke 155 lopende houden!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ooit gezien hoe groot de kofferbak van een 155 is?
Daar kun je serieus een flink wapenarsenaal in douwen![]()
En ik verdenk bo er van dat hij de nodige in en export doet met die 155![]()
opa heeft een nog grotere laadruimtequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ooit gezien hoe groot de kofferbak van een 155 is?
Daar kun je serieus een flink wapenarsenaal in douwen![]()
En ik verdenk bo er van dat hij de nodige in en export doet met die 155![]()
Neeeeehhhhquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
opa heeft een nog grotere laadruimte![]()
aivd gaat bellen
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Niet compleet zonder de gouden ringen
/edit
Ik wou een foto maken, maar weet met mijn dronken kop niet waar hij ligt![]()
![]()
Dan maar een ouwe foto..
Mijn Ruger T85![]()
[afbeelding]
(en ja, de kluis wisselt elke maand van plaats)
Hahahaha, idd erg verleidelijk. Maar daar issie niet voorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Neem die mee, en niemand smeert je een baggerkart aan![]()
Kogels en magazijnen liggen op verschillende plekkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:12 schreef BaraCuda het volgende:
Kogels en pistool gescheiden bewaren scheelt al een hoop
Jebo te, sta me zajebavas?quote:
en dan gelijk even uitstapje op de Ring doen op zondagquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jebo te, sta me zajebavas?![]()
Is de meet "on" of wat? Ik weet nog wel wat goedkope vakantiehuisjes in duitsland!
Lente-periode zou imho jet mooist zijn. Bijkomd voordeel; Alexxxxx kan dan wat echte auto's zien!![]()
wat Bara zegtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Rij jij daar, of ben je degende die de camera auto inhaald?
Oh man, dat lijkt me leuk. Ik ga kijken wat ik kan doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dan gelijk even uitstapje op de Ring doen op zondag![]()
![]()
![]()
neznam brate, ali sta ce mi to, hocu brzo vozjne na Ring, ne treba mi Press karticaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh man, dat lijkt me leuk. Ik ga kijken wat ik kan doen.
(znas li lagati? Ja ulazim svugdje sa fake PRESS-kartom, ako treba mogu napraviti i tebi)
misschien komt het daar nog wel eens van, op de Ring that is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij komt ook op de gekste tijdstippen![]()
wil die VW van jou ook weleens zien , ook op de Ring![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Volgens mij .. (ik kan het mis hebben) heb jij een Ruger P85.
Ik vind alles primaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:32 schreef M5 het volgende:
[..]
misschien komt het daar nog wel eens van, op de Ring that is.
ergens anders meeten kan natuurlijk ook.
je zwalkte over 3 van de 5 banenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik werd gesneden door een Taxi op de A10
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:52 schreef Hugster het volgende:
Ohja ik zou eigenlijk naar bed gaan.
ja, en? ik betaal toch ook niet 1/5e wegenbelasting? Dan zal ik zoveel mogelijk wegen gebruiken ookquote:
ik zal me verzekering opschroevenquote:
ik heb schijt aan wanneer het nu officieel ochtend of middag is.quote:
Nee, het is nat en bahquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:51 schreef M5 het volgende:
heb je de kart al uitgeprobeerd? of valt het weer een beetje tegen?
Same here (oktober nog geweestquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jebo te, sta me zajebavas?![]()
Is de meet "on" of wat? Ik weet nog wel wat goedkope vakantiehuisjes in duitsland!
Lente-periode zou imho jet mooist zijn. Bijkomd voordeel; Alexxxxx kan dan wat echte auto's zien!![]()
mooie kleurquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:50 schreef lipje het volgende:
Deze Bellisima![]()
@Bara: en ik was in de buurt
Kan jij mij verder helpen met tuning van die AE92 rolla GTI? Er mogen best een paar ruggen ingestoken worden.quote:
Gefeliciteerd met de aankoopquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:50 schreef lipje het volgende:
Deze Bellisima![]()
geen audi meerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:50 schreef lipje het volgende:
Deze Bellisima![]()
Een 2.5 V6 24v, handgeschakeld uit ik dacht 98. had 144k op de teller. Wat er mis mee was, nou ik paste er niet fatsoenlijk inquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:05 schreef lipje het volgende:
wat was er mis aan dan? ( en welke uitvoering?)
je kan de mijne kopenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:11 schreef vlad het volgende:
[..]
geen audi meer![]()
wel erg toffe auto datwanneer staat ie voor je deur te pronken?
![]()
heb net mijn slet winterklaar gemaakt, dus die gaat voorlopig niet wegquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:12 schreef lipje het volgende:
[..]
je kan de mijne kopenstaat ie voor JOUW deur te pronken
volgende week vrijdag ophalen![]()
ik bied m voor een spotprijs aan, anders gaat ie naar de exportquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:15 schreef vlad het volgende:
[..]
heb net mijn slet winterklaar gemaakt, dus die gaat voorlopig niet weg![]()
kan ik mooi doorsparen voor mijn A3 ooit![]()
Puike bakquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:50 schreef lipje het volgende:
Deze Bellisima![]()
zondequote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:18 schreef lipje het volgende:
[..]
ik bied m voor een spotprijs aan, anders gaat ie naar de export
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |