ja echt prachtig..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Idd, maar omfg wat een mooie classic..
[afbeelding]
wat een huftersquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:20 schreef BoJo het volgende:
Kom ik gisteren uit mijn werk, vind ik dit kut busje op mijn betaalde parkeerplek.
[afbeelding]
Zoals je ziet lag er toen al aarde meuk rondom de plek.
[afbeelding]
Ik briefje achter zijn wisser met dat ie op mijn betaalde plek staat en dat ie hem zsm moet verplaatsen.
Vandaag kom ik uit mijn werk en tref ik dit aan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Kan ik hier legaal wat aan doen of lachen ze me uit bij de politie?
misschien hebben ze er wel een lijk verstoptquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef BoJo het volgende:
Ik weet dat het "maar" aarde is, maar ik ga het niet opruimen
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef vlad het volgende:
[..]
wat een hufters![]()
denk dat je gewoon naar de politie kan gaan met de vraag of ze er iets mee kunnen
hee, ik ben opgegroeid in een dorp jaquote:
Hier net zo, krijg je meteen koffie en zoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:28 schreef vlad het volgende:
[..]
hee, ik ben opgegroeid in een dorp jadaar is de politie nog blij als er eens iemand binnenwandelt
![]()
bedankt voor je bijdrage.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:28 schreef Hugster het volgende:
Ik persoonlijk zou 112 bellen.
mja, ik werd opgesloten zonder eten of drinken, maar dat was een andere insteekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hier net zo, krijg je meteen koffie en zo![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:30 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, ik werd opgesloten zonder eten of drinken, maar dat was een andere insteek![]()
Tja, dat was 'vroeger'quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:30 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, ik werd opgesloten zonder eten of drinken, maar dat was een andere insteek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |