Ooit gezien hoe groot de kofferbak van een 155 is?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
denk niet dat er veel mensen met 2 yugo's waarvan een met gun meegaan![]()
Niet compleet zonder de gouden ringenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jij ook al.....![]()
standaard uitrusting ofzo![]()
Aha! Dus op die manier kan hij die dikke 155 lopende houden!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ooit gezien hoe groot de kofferbak van een 155 is?
Daar kun je serieus een flink wapenarsenaal in douwen![]()
En ik verdenk bo er van dat hij de nodige in en export doet met die 155![]()
opa heeft een nog grotere laadruimtequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ooit gezien hoe groot de kofferbak van een 155 is?
Daar kun je serieus een flink wapenarsenaal in douwen![]()
En ik verdenk bo er van dat hij de nodige in en export doet met die 155![]()
Neeeeehhhhquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
opa heeft een nog grotere laadruimte![]()
aivd gaat bellen
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Niet compleet zonder de gouden ringen
/edit
Ik wou een foto maken, maar weet met mijn dronken kop niet waar hij ligt![]()
![]()
Dan maar een ouwe foto..
Mijn Ruger T85![]()
[afbeelding]
(en ja, de kluis wisselt elke maand van plaats)
Hahahaha, idd erg verleidelijk. Maar daar issie niet voorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Neem die mee, en niemand smeert je een baggerkart aan![]()
Kogels en magazijnen liggen op verschillende plekkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:12 schreef BaraCuda het volgende:
Kogels en pistool gescheiden bewaren scheelt al een hoop
Jebo te, sta me zajebavas?quote:
en dan gelijk even uitstapje op de Ring doen op zondagquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jebo te, sta me zajebavas?![]()
Is de meet "on" of wat? Ik weet nog wel wat goedkope vakantiehuisjes in duitsland!
Lente-periode zou imho jet mooist zijn. Bijkomd voordeel; Alexxxxx kan dan wat echte auto's zien!![]()
wat Bara zegtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Rij jij daar, of ben je degende die de camera auto inhaald?
Oh man, dat lijkt me leuk. Ik ga kijken wat ik kan doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dan gelijk even uitstapje op de Ring doen op zondag![]()
![]()
![]()
neznam brate, ali sta ce mi to, hocu brzo vozjne na Ring, ne treba mi Press karticaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh man, dat lijkt me leuk. Ik ga kijken wat ik kan doen.
(znas li lagati? Ja ulazim svugdje sa fake PRESS-kartom, ako treba mogu napraviti i tebi)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |