Nee, het is nat en bahquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:51 schreef M5 het volgende:
heb je de kart al uitgeprobeerd? of valt het weer een beetje tegen?
Same here (oktober nog geweestquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jebo te, sta me zajebavas?![]()
Is de meet "on" of wat? Ik weet nog wel wat goedkope vakantiehuisjes in duitsland!
Lente-periode zou imho jet mooist zijn. Bijkomd voordeel; Alexxxxx kan dan wat echte auto's zien!![]()
mooie kleurquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:50 schreef lipje het volgende:
Deze Bellisima![]()
@Bara: en ik was in de buurt
Kan jij mij verder helpen met tuning van die AE92 rolla GTI? Er mogen best een paar ruggen ingestoken worden.quote:
Gefeliciteerd met de aankoopquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:50 schreef lipje het volgende:
Deze Bellisima![]()
geen audi meerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:50 schreef lipje het volgende:
Deze Bellisima![]()
Een 2.5 V6 24v, handgeschakeld uit ik dacht 98. had 144k op de teller. Wat er mis mee was, nou ik paste er niet fatsoenlijk inquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:05 schreef lipje het volgende:
wat was er mis aan dan? ( en welke uitvoering?)
je kan de mijne kopenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:11 schreef vlad het volgende:
[..]
geen audi meer![]()
wel erg toffe auto datwanneer staat ie voor je deur te pronken?
![]()
heb net mijn slet winterklaar gemaakt, dus die gaat voorlopig niet wegquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:12 schreef lipje het volgende:
[..]
je kan de mijne kopenstaat ie voor JOUW deur te pronken
volgende week vrijdag ophalen![]()
ik bied m voor een spotprijs aan, anders gaat ie naar de exportquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:15 schreef vlad het volgende:
[..]
heb net mijn slet winterklaar gemaakt, dus die gaat voorlopig niet weg![]()
kan ik mooi doorsparen voor mijn A3 ooit![]()
Puike bakquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:50 schreef lipje het volgende:
Deze Bellisima![]()
zondequote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:18 schreef lipje het volgende:
[..]
ik bied m voor een spotprijs aan, anders gaat ie naar de export
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |