inkoper voor de hemaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waar werk je dan...
want het laatst wat ik heb meegekregen was dat BMW volgens mij
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
inkoper voor de hematopbaantje
had het totaal niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden, maar is totaal anders dan ik verwacht had.....
vergaderen, bezoeken, zakendiners, naar buitenland enz enz heel afwisselend werken![]()
bmw was niet wat voor mij dus iets van 2 maanden geweest, overigens wel normaal weggegaan![]()
philips, duracel, gedorequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
tof![]()
en euh, vertel eens waar hema zoal inkopen doet![]()
en wat was er "niets" aan BMW
vooral die kleinere vind ik interessant..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
philips, duracel, gedore
maar ook veel kleinere onbekendere merken, veel china voor interieur van een huis, veel porcelein uit italie.....
manier van verkopen was teveel aan regels gebonden met standaard te noemen zinnen en dingen, je kreeg iedere keer een standaard verkooppraatjehou ik niet van
een Visaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, net ff met lipje de Visa bekeken
ben je op zoek naar handel ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vooral die kleinere vind ik interessant..
zo'n standaard praatje is idd kut, kan je net zo goed in de mediamarkt gaan werken ofzo![]()
Ik heb zowel de 155 van Peu als de Passat van M5 gezienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zij komen geloofwaardiger over. En de meeste hiero hebben Peu met zijn Alfa al eens gezien (Van M5 weet ik 't niet).
En jij bent echt wel overduidelijk een kloon.
En Alexxxxx moet gewoon een klooncheck aanvragen![]()
.
Pa Renault Laguna, ma een Batavus en een Vespaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:52 schreef Richboy het volgende:
[..]
Iets anders.
Wil iedereen even vertellen wat z'n pappie en mammie rijden?
je zit nu bij Sandra of je bent in de tussentijd weer naar Friesland getuft?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, net ff met lipje de Visa bekeken
ik ga peu z'n 155 misschien ook in het echt bewonderenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zowel de 155 van Peu als de Passat van M5 gezien
Nee. Ook al heeft er welooit een Visa meegedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een Visa![]()
gaan we daarmee naar dakar dit jaar?
ik had trouwens een probleem met LPG, in de 404quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:17 schreef vlad het volgende:
[..]
je zit nu bij Sandra of je bent in de tussentijd weer naar Friesland getuft?![]()
Bij Sandras moeder thuisquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:17 schreef vlad het volgende:
[..]
je zit nu bij Sandra of je bent in de tussentijd weer naar Friesland getuft?![]()
Aha, je hebt dus gewoon een 1.4 alfa 33!!!1!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:17 schreef BoJo het volgende:
ik heb geen zin om mijn kentekenbewijs van mijn rammelalfa te posten als je het niet erg vind![]()
ja dat klopt inderdaadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Ook al heeft er welooit een Visa meegedaan
ik wist nog niet eens dat jullie niet meer samen warenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Sandras moeder thuisWe zijn nog steeds goede vrienden, dusik vind het niet meer dan normaal dat ik ook bij haar verjaardag ben. En ik ben haar ma dankbaar dat ik ook mag blijven slapen
wanneer heb je m'n passat dan gezien? IRL?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zowel de 155 van Peu als de Passat van M5 gezien
iig was ie wel op gasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Aha, je hebt dus gewoon een 1.4 alfa 33!!!1!![]()
dat is voor mij ook nieuw iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:23 schreef vlad het volgende:
[..]
ik wist nog niet eens dat jullie niet meer samen waren![]()
Al lang uit elkaar dan?
sinds 13 oktober. Tussendoor wel en paar keer nog geprobeerd, maar nu definitief uit elkaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:23 schreef vlad het volgende:
[..]
ik wist nog niet eens dat jullie niet meer samen waren![]()
Al lang uit elkaar dan?
open dag vliegbasis, heb ik m geparkeerd zien staan. Jij was er op de dag dat ik geparkeerde autos fotografeerde.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:23 schreef M5 het volgende:
[..]
wanneer heb je m'n passat dan gezien? IRL?
klotequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sinds 13 oktober. Tussendoor wel en paar keer nog geprobeerd, maar nu definitief uit elkaarsinds begin december ook alweer.
dat is vervelend, ging al een tijdje slecht dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sinds 13 oktober. Tussendoor wel en paar keer nog geprobeerd, maar nu definitief uit elkaarsinds begin december ook alweer.
ah ja. geparkeerd in de middenberm van de A31.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
open dag vliegbasis, heb ik m geparkeerd zien staan. Jij was er op de dag dat ik geparkeerde autos fotografeerde.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmmm, weet niet. Ofik weet het wel mar wil het er neit over hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat is vervelend, ging al een tijdje slecht dan?
laten we het dan maar weer over paris-dakar en visa's hebbenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmmm, weet niet. Ofik weet het wel mar wil het er neit over hebben.
hij drinkt nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sorry, flauw garpje.![]()
Dat zuigt man, kop op.
Ja? Die van mn vader denk ik? Foto's mailen danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey, er staat maar 1 Laguna op BuzzyBee!![]()
je negeert mijn LPG probleemquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:33 schreef vlad het volgende:
[..]
hij drinkt niet![]()
Hij moet gewoon meegenomen worden naar de bananenbar![]()
je kan er zelfs geen benzine mee tankenquote:Prepaid VisaŽ Gas Card
- excluding pay at the pump gasoline purchases
zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je negeert mijn LPG probleem
doe dat maar ja..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:38 schreef vlad het volgende:
[..]
zou ik nooit doen![]()
heb er overheen gelezen danzal de vraag even opzoeken
![]()
gelezenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik had trouwens een probleem met LPG, in de 404![]()
jou schuld
maar ik ga em misschien inruilen voor een injectie, daar kan lekker geen LPG in
Maar dan moet ik hem eerst wassen en zo..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja? Die van mn vader denk ik? Foto's mailen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |