Ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
Is dit een kruisverhoor?!
Zakelijk een 5 serie
hij heeft hem tenminste helemaal zelf betaaldquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:44 schreef Richboy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik Passat van M5 maar een murken bak vindt?
Ik geloof niet dat ik mensen zonder reden heb afgezeken.
Iets anders.quote:
En dan beschuldigt men mij van een kloon zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:50 schreef ptalover het volgende:
[..]
hij heeft hem tenminste helemaal zelf betaald![]()
van bijna iedereen hier is dat bekend iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:52 schreef Richboy het volgende:
[..]
Iets anders.
Wil iedereen even vertellen wat z'n pappie en mammie rijden?
je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Laten we er maar over ophouden..
De kloon heeft geen Porsche en zal, zoals gewoonlijk, gewoon ineens ophouden met posten als
het hem te heet onder de voeten wordt. Kenteken of foto's van zijn auto zal hij niet willen posten
onder het mom van "privacy". Ik heb dat soort users al vaker meegemaakt. Is de moeite niet waard.
Ik ga inderdaad geen foto met kenteken plaatsen neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Laten we er maar over ophouden..
De kloon heeft geen Porsche en zal, zoals gewoonlijk, gewoon ineens ophouden met posten als
het hem te heet onder de voeten wordt. Kenteken of foto's van zijn auto zal hij niet willen posten
onder het mom van "privacy". Ik heb dat soort users al vaker meegemaakt. Is de moeite niet waard.
Natuurlijk. Moeders een fiets en vadertje een bmw 530i uit 2001.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:52 schreef Richboy het volgende:
[..]
Iets anders.
Wil iedereen even vertellen wat z'n pappie en mammie rijden?
Lezen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:56 schreef Richboy het volgende:
En vlad, als dat van iedereen bekend is: vertel 'ns, ik ben wel benieuwd.
Lezen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:00 schreef vlad het volgende:
[..]
Lezen!
Ik zei dat het bekend is, niet dat ik dat allemaal weet![]()
Het regende buiten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:56 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad geen foto met kenteken plaatsen nee
Die heb ik van jou ook nog niet gezien trouwens.
Heb jij dat weer!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:12 schreef ThaFreak het volgende:
turbo van het golfje is rot, daardoor is dat ding in noodloop gegaan![]()
morgen is die weer klaar![]()
achja, snel die laatste 5000km erop zettenquote:
hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:12 schreef ThaFreak het volgende:
Te hard afgeragd?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:12 schreef ThaFreak het volgende:
noodloop op een TDI is bagger ja.. een keertje gehad met een 130 pk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:12 schreef ThaFreak het volgende:
Pfff, dat kan ik ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:21 schreef M5 het volgende:
zo. ff een stukkie wezen cruisen.
van 25 naar 160 in één versnelling
op je teentjes getrapt jongentje? je loopt hier zelf de hele tijd te mekkeren dat je niet werktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:03 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat ben jij voor 'n bijdehandte kutturk?
kapot geragd kun je wel zeggenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef Richboy het volgende:
[..]
Te hard afgeragd?
En Opa:
Valt me mee, had ik niet verwacht. Maar dat maakt nog niet dat ik m'n kenteken online ga zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |