2.8 V6 30-klepper, benzine.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
M5, welk model passat is die 4Motion van jouw eigenlijk?
Hmmmm... 4Motion TDi![]()
Het ging om die geweldige leuke, grappige en intelligente wijziging in die quote. Maar ik kan me voorstellen dat jij dat nog niet door had.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:24 schreef M5 het volgende:
[..]
op je teentjes getrapt jongentje? je loopt hier zelf de hele tijd te mekkeren dat je niet werkt
had dan om een 911 gevraagt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:30 schreef Richboy het volgende:
[..]
Het ging om die geweldige leuke, grappige en intelligente wijziging in die quote. Maar ik kan me voorstellen dat jij dat nog niet door had.
Had dan om een taalcursus gevraagd.quote:
Nou overdrijf je een beetje, heb je dat zelf niet in de gaten?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:32 schreef Richboy het volgende:
[..]
Zonder kentekenbewijs geloof ik er geen ruk van
tussenleasebakquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:30 schreef Richboy het volgende:
[..]
Het ging om die geweldige leuke, grappige en intelligente wijziging in die quote. Maar ik kan me voorstellen dat jij dat nog niet door had.
ThaFreak:
Waarom rij je in een door iemand anders kapot geragde auto!??
Heb je zelf de keuze (merk/model) bij de nieuwe offuh.. ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tussenleasebak![]()
de auto moest nog een aantal km erop hebben voordat die eruit mocht en zodoende heb ik hem gekregen.....ik ben er toen akkoord mee gegaanwist ik veel dat die zo afgeragt was
![]()
nog +- 5000km en dan eindelijk een nieuwe![]()
Ach. voor 10k haal je ook een A8 4.2 Quattro. Vond ik alleen wat duur in vaste lasten en onderhoud.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nou overdrijf je een beetje, heb je dat zelf niet in de gaten?
Kijk, dat een (evt. jonger) persoon een auto van rond de ¤10k heeft, is (imho) best aan te nemen.
Het wordt echter anders als het een redelijk jong gastje is die beweert een auto van >¤100k te bezitten.
Ja, natuurlijk is dat overdreven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nou overdrijf je een beetje, heb je dat zelf niet in de gaten?
Kijk, dat een (evt. jonger) persoon een auto van rond de ¤10k heeft, is (imho) best aan te nemen.
Het wordt echter anders als het een redelijk jong gastje is die beweert een auto van >¤100k te bezitten.
Hehe.... dat gebeurd je geen tweede keerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tussenleasebak![]()
de auto moest nog een aantal km erop hebben voordat die eruit mocht en zodoende heb ik hem gekregen.....ik ben er toen akkoord mee gegaanwist ik veel dat die zo afgeragt was
![]()
nog +- 5000km en dan eindelijk een nieuwe![]()
Ik heb het een paar jaar geleden bijna gedaan (was ¤8950), maar gelukkig won het verstand het van het hart.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Ach. voor 10k haal je ook een A8 4.2 Quattro. Vond ik alleen wat duur in vaste lasten en onderhoud.
Heb je zo'n boxster dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is dat overdreven.
Is het dan zoveel geloofwaardiger dan een jonger persoon zelf een auto van +/- 10k koopt dan dat iemand een een auto van +/- 40k krijgt van z'n ouders?
moet vw zijn en moet diesel zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb je zelf de keuze (merk/model) bij de nieuwe offuh.. ?
Ja. Waarom zou ik beweren dat ik er een heb, terwijl dat niet zo is?!quote:
Nee, dat bedoel ik niet. Ik dacht dat je een 911 had ofzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:46 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ja. Waarom zou ik beweren dat ik er een heb, terwijl dat niet zo is?!
Op de een of andere manier neemt iedereen hier meteen aan dat ik een nieuwe heb gekregen.... Was dat maar zo
2e hands auto'squote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:46 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ja. Waarom zou ik beweren dat ik er een heb, terwijl dat niet zo is?!
Op de een of andere manier neemt iedereen hier meteen aan dat ik een nieuwe heb gekregen.... Was dat maar zo
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:49 schreef ThaFreak het volgende:
EVEN EEN MEDEDELING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RICHBOY IS GEEEEEEEEEN KLOON!!!!!!
dus aub kappen met het kloon gedoe![]()
Dank jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:49 schreef ThaFreak het volgende:
EVEN EEN MEDEDELING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RICHBOY IS GEEEEEEEEEN KLOON!!!!!!
dus aub kappen met het kloon gedoe![]()
Is dat die V10 TDI van de Touareg?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Zal wel buiten het budget vallen..![]()
Ja, de geylste diesel waar ik ooit in heb gereden.quote:
tis toch echt zoquote:
quote:
Tilburg.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke
In welke stad studeer je eigenlijk Richboy?
Eosquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
1 van de kanshebbers samen met de
jetta 2.0tdi 170pk
passat 2.0tdi 140pk
en eventueel nog de eos maar dat zal ik er wel niet doorkrijgen![]()
eos isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:01 schreef Richboy het volgende:
[..]
Eos
170 pk bora Jetta lijkt me niet onaardig
eerste modellen liepen meer in noodloop dan dat ze goed functioneerdequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja, de geylste diesel waar ik ooit in heb gereden.![]()
(en nee, ik heb geen scan van kentekenpapieren ofzo)![]()
Ik vind de Eos heel wat meer een vrouwenauto dan een Boxster, en die heeft die reputatie alquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eos is![]()
maar de jetta is samen met de golf de grootste kanshebbers....
voordeel van de golf is dat ik die wat voller kan aankleden maar de jetta is weer wat anders dan een standaard lease golf![]()
de hele touareg staat meer bij de dealer dan op de wegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:09 schreef vlad het volgende:
[..]
eerste modellen liepen meer in noodloop dan dat ze goed functioneerde![]()
bora is eigenlijk alleen in europa gebruikt....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:10 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik vind de Eos heel wat meer een vrouwenauto dan een Boxster, en die heeft die reputatie al
Jetta is inderdaad weer 'ns wat anders. Waarom hebben ze dat ding eigenlijk weer Jetta genoemd?
Laat ik de vraag dan anders stellen:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bora is eigenlijk alleen in europa gebruikt....
ze wouden eigenlijk gewoon 1 naam ervoor hebben dus hebben ze de naam aangenomen van de grootste markt....de us en daar is het altijd al jetta geweest
is begonnen bij de vento, en is voor me vw tijdperk dus zou het niet weten.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef Richboy het volgende:
[..]
Laat ik de vraag dan anders stellen:
Waarom is het hier van Jetta naar Bora gegaan, maar in de VS niet?
Volgens mij omdat de naam Jetta in europa een "saai imago" heeft en in de VS dat ding voor een europese auto aardig "hot" is.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef Richboy het volgende:
[..]
Laat ik de vraag dan anders stellen:
Waarom is het hier van Jetta naar Bora gegaan, maar in de VS niet?
Marketing poppetjes hè...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:39 schreef M5 het volgende:
Ach, de Jetta had ooit bijna Hummel geheten, dus het kon allemaal veel erger.
Overigens, de nieuwe Jetta heet im Mexico Bora terwijl wat hier de Bora hette daar nog als Jetta verkocht wordt, in China heet de nieuwe Jetta Sagitar, terwijl in Argentinië en Chili de nieuwe Jetta weer Vento heet.
Om het makkelijk te maken.
nee joh...alleen verplicht een vw als lease uit te zoeken.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
TF...
heb ik weer wat gemist????
Terug bij VW?
Geweldig volk ja. De naam van de uitvoeringen verschillen ook vaak per land. en dat is bij meer merken.quote:
Ja bij alle zo'n beetje..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:41 schreef M5 het volgende:
[..]
Geweldig volk ja. De naam van de uitvoeringen verschillen ook vaak per land. en dat is bij meer merken.
waar werk je dan...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee joh...alleen verplicht een vw als lease uit te zoeken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |