een kat die jou de baas isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:05 schreef Sjoem het volgende:
Te laat komen omdat de kat niet meer uit de auto wil.
Nah, ik was al best ver en moest dus eerst even een stuk terugrijdenquote:
ik zou hem hebben laten blaffenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nah, ik was al best ver en moest dus eerst even een stuk terugrijden. Want volgens mij komt ie nooit zo ver. En daarna kroop ie uiteraard ergens onder. Ik heb 'm aan zijn pootjes naar buiten gesleept
.
zeikerd, het zit je wel dwars hequote:Op donderdag 4 januari 2007 20:32 schreef PeuRac het volgende:
lekker, weer een of andere k*nker mongool die 650 euro biedt
Gewoon een fucking goed geheugen.quote:hij weet de vraagprijs (die noemt hij in elk geval), ik heb geen idee, ik vermoed dat het iemand van de 155 club is, of iemand met een fucking goed geheugen, OF een kloon van iemand hier.
Eenschquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:17 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
zeikerd, het zit je wel dwars he
[..]
Gewoon een fucking goed geheugen.
dat ding is 2 jaar ouder+meer kilometers dan ga ik echt niet ruim 300 euro meer voor betalen dan jij hebt gedaan, en je had moeten weten dat investering in een auto (vooral een alfa romeo) je waarde omhoog zou stijden.
En als het nou een speciale edition was of v6/q4 maar dit is gewoon standaard
Pak een punt, 1 of 2quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:09 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik heb last van ambtenaren.
What's your point?
Limewire -> Dirk DJ - Pak een punt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:20 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat kraam jij nou weer voor 'n onzin uit?
.
goh.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:25 schreef Sjoem het volgende:
Het is toevallig mijn MSN-naam.
[afbeelding]
Men denkt dat ik jarig ben.
Als het zo is, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:25 schreef Sjoem het volgende:
Het is toevallig mijn MSN-naam.
[afbeelding]
Men denkt dat ik jarig ben.
Ik ben niet jarigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Als het zo is, gefeliciteerd!![]()
* Opa_vertelt pakt een punt![]()
![]()
![]()
sjowhee, das lang gleuden man!quote:
okquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:30 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ben niet jarig. En het gaat niet over taart- of pizzapunten.
ja man jij ook de beste wensenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:43 schreef vlad het volgende:
[..]
sjowhee, das lang gleuden man!![]()
de beste wensen nog![]()
leeft je pug nog?![]()
Wat een grafhok.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja man jij ook de beste wensen
peug staat in de stalling, ondergaat wat onderhoud
Sierra leeft ook nog en is zelfs gepimped
[afbeelding]
ziet er weer heerlijk uit cobyquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja man jij ook de beste wensen
peug staat in de stalling, ondergaat wat onderhoud
Sierra leeft ook nog en is zelfs gepimped
[afbeelding]
LPG?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
Richboy, is dit jouw wagen of gewoon een plaatje van i-net?
[afbeelding]
dan trap ik hem wel even gruwelijk op z'n staart op de rollenbankquote:
ex-collega van mij in canada had zo eentje in het zwartquote:
dat heeft die blauwe ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:04 schreef Sjoem het volgende:
Door die antenne lijkt het net een bestuurbaar autootje.
*knip*quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hey, die heb ik nodig voor mijn vossestaart!![]()
Deze komt gewoon van I-net, heb 'm wel in dezelfde kleur.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
Richboy, is dit jouw wagen of gewoon een plaatje van i-net?
[afbeelding]
Wat ben jij voor 'n bijdehandte kutturk?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:35 schreef M5 het volgende:
[..]
en hij werkt niet, dus heeft ie alle tijd om km's te maken.
Alsof ik me tenopzicht van jou/jullie moet bewijzen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:07 schreef Hugster het volgende:
kopietje kentekenbewijs zit er niet in zeker, geloof er echt geen zak van namelijk.
Al blijft het natuurlijk wel een kappers Porsj.
Dikke bak man, heb je geen foto van de jouwe?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef Richboy het volgende:
[..]
Deze komt gewoon van I-net, heb 'm wel in dezelfde kleur.
Richboy, wat is jouw probleem met Turken eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Alsof ik me tenopzicht van jou/jullie moet bewijzen.
Je vraagt toch ook geen kopie van het kenteken bewijs van Peurac met z'n rammelalfa? Of aan M5 met z'n turken passat?
Wilde gok: jij gelooft me ook niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dikke bak man, heb je geen foto van de jouwe?
Zij komen geloofwaardiger over. En de meeste hiero hebben Peu met zijn Alfa al eens gezien (Van M5 weet ik 't niet).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Alsof ik me tenopzicht van jou/jullie moet bewijzen.
Je vraagt toch ook geen kopie van het kenteken bewijs van Peurac met z'n rammelalfa? Of aan M5 met z'n turken passat?
Ik heb geen probleem met Turken, ik heb een probleem met M5.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Richboy, wat is jouw probleem met Turken eigenlijk?
En waarom kom ik niet geloofwaardig over? Alleen Omdat ik zeg dat ik een Porsche heb?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zij komen geloofwaardiger over. En de meeste hiero hebben Peu met zijn Alfa al eens gezien (Van M5 weet ik 't niet).
En jij bent echt wel overduidelijk een kloon.
En Alexxxxx moet gewoon een klooncheck aanvragen![]()
.
nee, omdat denigerende gedrag eromheenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:23 schreef Richboy het volgende:
[..]
En waarom kom ik niet geloofwaardig over? Alleen Omdat ik zeg dat ik een Porsche heb?
Natuurlijk niet, er zijn er maar weinig die zich met 26 jaar een (nieuwere) Porsche kunnen veroorloven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:20 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wilde gok: jij gelooft me ook niet?
Je bedoelt dat ik mensen aanspreek op hun infantiele taalgebruik, niet nadenken en andere dom gedrag?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:31 schreef vlad het volgende:
[..]
nee, omdat denigerende gedrag eromheen![]()
En die zitten al helemaal niet op FOK!.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, er zijn er maar weinig die zich met 26 jaar een (nieuwere) Porsche kunnen veroorloven.
Pssst... ik zal je een geheimpje verklappen: Ik heb 'm ook niet zelf betaald.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, er zijn er maar weinig die zich met 26 jaar een (nieuwere) Porsche kunnen veroorloven.
Nee, die heeft een golfje.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:41 schreef hermandeperman het volgende:
Is 'ie stiekem niet van je moeder?
Dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:38 schreef Richboy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik mensen aanspreek op hun infantiele taalgebruik, niet nadenken en andere dom gedrag?
Overigens, jouw zin klopt ook van geen kant
Je bedoelt dat ik Passat van M5 maar een murken bak vindt?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:43 schreef vlad het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Ik bedoel dat je de auto's van andere afkraakt omdat jij vindt dat porsj beter is.
Ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
Is dit een kruisverhoor?!
Zakelijk een 5 serie
hij heeft hem tenminste helemaal zelf betaaldquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:44 schreef Richboy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik Passat van M5 maar een murken bak vindt?
Ik geloof niet dat ik mensen zonder reden heb afgezeken.
Iets anders.quote:
En dan beschuldigt men mij van een kloon zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:50 schreef ptalover het volgende:
[..]
hij heeft hem tenminste helemaal zelf betaald![]()
van bijna iedereen hier is dat bekend iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:52 schreef Richboy het volgende:
[..]
Iets anders.
Wil iedereen even vertellen wat z'n pappie en mammie rijden?
je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Laten we er maar over ophouden..
De kloon heeft geen Porsche en zal, zoals gewoonlijk, gewoon ineens ophouden met posten als
het hem te heet onder de voeten wordt. Kenteken of foto's van zijn auto zal hij niet willen posten
onder het mom van "privacy". Ik heb dat soort users al vaker meegemaakt. Is de moeite niet waard.
Ik ga inderdaad geen foto met kenteken plaatsen neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Laten we er maar over ophouden..
De kloon heeft geen Porsche en zal, zoals gewoonlijk, gewoon ineens ophouden met posten als
het hem te heet onder de voeten wordt. Kenteken of foto's van zijn auto zal hij niet willen posten
onder het mom van "privacy". Ik heb dat soort users al vaker meegemaakt. Is de moeite niet waard.
Natuurlijk. Moeders een fiets en vadertje een bmw 530i uit 2001.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:52 schreef Richboy het volgende:
[..]
Iets anders.
Wil iedereen even vertellen wat z'n pappie en mammie rijden?
Lezen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:56 schreef Richboy het volgende:
En vlad, als dat van iedereen bekend is: vertel 'ns, ik ben wel benieuwd.
Lezen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:00 schreef vlad het volgende:
[..]
Lezen!
Ik zei dat het bekend is, niet dat ik dat allemaal weet![]()
Het regende buiten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:56 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad geen foto met kenteken plaatsen nee
Die heb ik van jou ook nog niet gezien trouwens.
Heb jij dat weer!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:12 schreef ThaFreak het volgende:
turbo van het golfje is rot, daardoor is dat ding in noodloop gegaan![]()
morgen is die weer klaar![]()
achja, snel die laatste 5000km erop zettenquote:
hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:12 schreef ThaFreak het volgende:
Te hard afgeragd?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:12 schreef ThaFreak het volgende:
noodloop op een TDI is bagger ja.. een keertje gehad met een 130 pk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:12 schreef ThaFreak het volgende:
Pfff, dat kan ik ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:21 schreef M5 het volgende:
zo. ff een stukkie wezen cruisen.
van 25 naar 160 in één versnelling
op je teentjes getrapt jongentje? je loopt hier zelf de hele tijd te mekkeren dat je niet werktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:03 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat ben jij voor 'n bijdehandte kutturk?
kapot geragd kun je wel zeggenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef Richboy het volgende:
[..]
Te hard afgeragd?
En Opa:
Valt me mee, had ik niet verwacht. Maar dat maakt nog niet dat ik m'n kenteken online ga zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |