quote:turbo: Garrett GT42
pistons: Arias
rods: Crower
head: ported
cams: HKS 272
boost: 36psi
injectors: 1600cc
pumps: Walbro x3
fmic: GReddy 3-row
clutch: ACT
nitrous:
rwhp: 1035 (dynojet)
circa 1217hp at the flywheel
TF OPquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
TjabbOP
die andere is dichtquote:
boefjequote:
alvast F5en voor 1218quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:31 schreef 2cv het volgende:
Jammer ! Was net aan het zoeken op 1217 ... Ik had al een idee ...
ik bied 649,50 piekquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:32 schreef PeuRac het volgende:
lekker, weer een of andere k*nker mongool die 650 euro biedt
aan de wielen jaquote:
Zijn reden was: dat heb je dr ook voor betaald 2jr geleden, alsof ik dr niks aan heb gedaan sinds die tijdquote:
je hebt m alleen maar verneuktquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn reden was: dat heb je dr ook voor betaald 2jr geleden, alsof ik dr niks aan heb gedaan sinds die tijd
Zeldzame klassiekers worden meer waard, maar een 155 1.8 8-klepper daalt in waarde. Ongeacht opties, modificaties, onderhoud.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
Een auto die meer waard word![]()
Dat is de 1e keer dat ik dat zie![]()
Al pleur je er een nieuw blok in, dan nog daalt hij in waarde![]()
Persoonlijk vind ik 250000 op de teller met lpg best veel.quote:
Dat bedoel ik te zeggen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef M5 het volgende:
[..]
Zeldzame klassiekers worden meer waard, maar een 155 1.8 8-klepper daalt in waarde. Ongeacht opties, modificaties, onderhoud.
Kijk eens wat een soortgelijk model particulier kost (marktplaats/speurders etc.)quote:
Hoe weet die gast wat jij er 2jr geleden voor hebt betaald dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn reden was: dat heb je dr ook voor betaald 2jr geleden, alsof ik dr niks aan heb gedaan sinds die tijd
Als ik zie wat een LPG-G3 in verhouding kost wel ja...quote:
25.000 tot 30.000 km per jaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als ik zie wat een LPG-G3 in verhouding kost wel ja...
Hoeveel km ben je van plan te rijden op jaarbasis lipje?
overloperquote:
hij weet de vraagprijs (die noemt hij in elk geval), ik heb geen idee, ik vermoed dat het iemand van de 155 club is, of iemand met een fucking goed geheugen, OF een kloon van iemand hier.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hoe weet die gast wat jij er 2jr geleden voor hebt betaald dan?
Dan kan diesel wel uit toch?quote:
ik heb hem subtiel gevraagd het deze keer anders te doenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:58 schreef Paladijn het volgende:lexxx, hoe lang tot gespot weer geflood wordt?
of iemand die de searchfunctie gebruikt heeftquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij weet de vraagprijs (die noemt hij in elk geval), ik heb geen idee, ik vermoed dat het iemand van de 155 club is, of iemand met een fucking goed geheugen, OF een kloon van iemand hier.
ja maar lpg is dan toch helemaal budgetquote:
Ik kreeg kriebels in mijn buik van dat topic :xquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb hem subtiel gevraagd het deze keer anders te doen
Vermogen 90 pk Gewicht 1215 kgquote:
aah okay, dan is het goedquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:58 schreef lipje het volgende:
hoezo? zaterdag naar een serie Audi'skijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |