*knip*quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hey, die heb ik nodig voor mijn vossestaart!![]()
Deze komt gewoon van I-net, heb 'm wel in dezelfde kleur.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
Richboy, is dit jouw wagen of gewoon een plaatje van i-net?
[afbeelding]
Wat ben jij voor 'n bijdehandte kutturk?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:35 schreef M5 het volgende:
[..]
en hij werkt niet, dus heeft ie alle tijd om km's te maken.
Alsof ik me tenopzicht van jou/jullie moet bewijzen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:07 schreef Hugster het volgende:
kopietje kentekenbewijs zit er niet in zeker, geloof er echt geen zak van namelijk.
Al blijft het natuurlijk wel een kappers Porsj.
Dikke bak man, heb je geen foto van de jouwe?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef Richboy het volgende:
[..]
Deze komt gewoon van I-net, heb 'm wel in dezelfde kleur.
Richboy, wat is jouw probleem met Turken eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Alsof ik me tenopzicht van jou/jullie moet bewijzen.
Je vraagt toch ook geen kopie van het kenteken bewijs van Peurac met z'n rammelalfa? Of aan M5 met z'n turken passat?
Wilde gok: jij gelooft me ook niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dikke bak man, heb je geen foto van de jouwe?
Zij komen geloofwaardiger over. En de meeste hiero hebben Peu met zijn Alfa al eens gezien (Van M5 weet ik 't niet).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Alsof ik me tenopzicht van jou/jullie moet bewijzen.
Je vraagt toch ook geen kopie van het kenteken bewijs van Peurac met z'n rammelalfa? Of aan M5 met z'n turken passat?
Ik heb geen probleem met Turken, ik heb een probleem met M5.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Richboy, wat is jouw probleem met Turken eigenlijk?
En waarom kom ik niet geloofwaardig over? Alleen Omdat ik zeg dat ik een Porsche heb?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zij komen geloofwaardiger over. En de meeste hiero hebben Peu met zijn Alfa al eens gezien (Van M5 weet ik 't niet).
En jij bent echt wel overduidelijk een kloon.
En Alexxxxx moet gewoon een klooncheck aanvragen![]()
.
nee, omdat denigerende gedrag eromheenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:23 schreef Richboy het volgende:
[..]
En waarom kom ik niet geloofwaardig over? Alleen Omdat ik zeg dat ik een Porsche heb?
Natuurlijk niet, er zijn er maar weinig die zich met 26 jaar een (nieuwere) Porsche kunnen veroorloven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:20 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wilde gok: jij gelooft me ook niet?
Je bedoelt dat ik mensen aanspreek op hun infantiele taalgebruik, niet nadenken en andere dom gedrag?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:31 schreef vlad het volgende:
[..]
nee, omdat denigerende gedrag eromheen![]()
En die zitten al helemaal niet op FOK!.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, er zijn er maar weinig die zich met 26 jaar een (nieuwere) Porsche kunnen veroorloven.
Pssst... ik zal je een geheimpje verklappen: Ik heb 'm ook niet zelf betaald.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, er zijn er maar weinig die zich met 26 jaar een (nieuwere) Porsche kunnen veroorloven.
Nee, die heeft een golfje.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:41 schreef hermandeperman het volgende:
Is 'ie stiekem niet van je moeder?
Dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:38 schreef Richboy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik mensen aanspreek op hun infantiele taalgebruik, niet nadenken en andere dom gedrag?
Overigens, jouw zin klopt ook van geen kant
Je bedoelt dat ik Passat van M5 maar een murken bak vindt?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:43 schreef vlad het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Ik bedoel dat je de auto's van andere afkraakt omdat jij vindt dat porsj beter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |