abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45056448
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:15 schreef BoJo het volgende:

[..]

Ja ja, ik was helemaal de man in 1993

ik vond trouwens vandaag nog wat ouwe foto's van mijn "bella".. zien?
Nee.
pi_45056475
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef vlad het volgende:

[..]

ik oefen wel een keertje met die van jou
Hugo heeft nog een mooi automaatje voor je staan waar je niks aan kan slopen

Als er iemand gaat misshiften met mijn kart ben ik het
pi_45056509
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:17 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Hugo heeft nog een mooi automaatje voor je staan waar je niks aan kan slopen

Als er iemand gaat misshiften met mijn kart ben ik het
Hoe hard gaan die dingen eigenlijk, en schakeld het net als een auto?
Nee.
pi_45056522
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ja ja, ik was helemaal de man in 1993

ik vond trouwens vandaag nog wat ouwe foto's van mijn "bella".. zien?
Oostblokbarrel? BuzzyBee?

Ff dakar kijken brb
pi_45056536
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ja ja, ik was helemaal de man in 1993

ik vond trouwens vandaag nog wat ouwe foto's van mijn "bella".. zien?
pi_45056543
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
Als er iemand gaat misshiften met mijn kart ben ik het
slim
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_45056549
Jeremy Clarkson net; "Rubber geefct je nooit de stuwkracht die je met dynamiet krijgt"
Nee.
pi_45056578
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Hoe hard gaan die dingen eigenlijk, en schakeld het net als een auto?
denk dat je je beter eerst kan verdiepen in het karten met alles eromheen, dan gelijk kijken naar karts op mp
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_45056632
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Hoe hard gaan die dingen eigenlijk, en schakeld het net als een auto?
Zo'n rotaxmax (automaat) zal op eindhoven 100 a 110 halen denk ik.
met anders tandwiel en langer recht stuk zal ie denk 130 wel halen.
Voordeel van de rotax max is dus dat het een automaat is, je hoeft niet te schakelen.
En toch kon ik met die rotax van ons schakelkarts nog redelijk bijhouden (omdat we veel lichter waren )

Zo'n schakel als ik nu heb zal op eindhoven 120 a 130 halen denk ik.
Als je hem laat lopen 150 a 160... Misschien dat hugo dat kan bevestigen?
pi_45056719
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:21 schreef vlad het volgende:

[..]

denk dat je je beter eerst kan verdiepen in het karten met alles eromheen, dan gelijk kijken naar karts op mp
Ja dat zeker. Keer op zo'n baan gaan kijken kan zeker geen kwaad.

En als je begint met karten wil je echt niet zo'n ding hebben als ik nu heb Dit ding is 10x ingewikkelder dan zo'n rotax max qua techniek
pi_45057104
Ey deda, gde ti je slika bre!?
pi_45057170
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:19 schreef BoJo het volgende:

[..]

Helaas zaten de kapjes niet op de velgen.. (Alfa 145 club auto FTW!)










Nog meer foto's gevonden! (met velgkapjes)




Als ze iets meer kofferbakruimte had gehad, had ze nooit bij me weggemoeten..
En ze had net mooie velgjes.. Lenso Type-C welke een klein vermogen hadden gekost.
Bandenmerk "regal" is trouwens gewoon 'dunlop'.
Heb nog een goed adres voor goedkope nieuwe banden, mocht iemand interesse hebben..


Ik mis mijn 'Bella'

[ Bericht 6% gewijzigd door Opa_vertelt op 05-01-2007 22:43:32 ]
Nee.
pi_45057205
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:21 schreef vlad het volgende:

[..]

denk dat je je beter eerst kan verdiepen in het karten met alles eromheen, dan gelijk kijken naar karts op mp
Dacht ik zelf ook al een, ken ook iemand die het doet en zo.
Ga morgen eens neuzen
Nee.
pi_45057259
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef BoJo het volgende:
Ey deda, gde ti je slika bre!?
Kud me dadze bolan, pa polahko
Popijo sam haman 2 sixpacka grolsch kanon i 3 dece sljive
Nee.
pi_45057297
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:24 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ja dat zeker. Keer op zo'n baan gaan kijken kan zeker geen kwaad.

En als je begint met karten wil je echt niet zo'n ding hebben als ik nu heb Dit ding is 10x ingewikkelder dan zo'n rotax max qua techniek
idd, moet wel zo'n simpel 'brommertechiek'-ding hebben eigenlijk..
Nee.
pi_45057582
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:40 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Kud me dadze bolan, pa polahko
Popijo sam haman 2 sixpacka grolsch kanon i 3 dece sljive
Vette 145
pi_45057659
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

idd, moet wel zo'n simpel 'brommertechiek'-ding hebben eigenlijk..
Simpeler dat Rotax max gaat het niet worden Je hebt zelfs een fucking startmotor
1x in de 50 uur reviseren...Het is gewoon top eigenlijk
pi_45057739
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:37 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

gas
zo te zien een AG systeem, of niet?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_45057756
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:49 schreef BoJo het volgende:

[..]

Vette 145
Thanx, ging echt weg met een traantje in het oog
Nee.
pi_45057790
ghehehe "bolan" ik moet dan altijd aan die "Mujo i Haso" moppen denken
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:55:28 #171
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_45057798
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:22 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Zo'n rotaxmax (automaat) zal op eindhoven 100 a 110 halen denk ik.
met anders tandwiel en langer recht stuk zal ie denk 130 wel halen.
Voordeel van de rotax max is dus dat het een automaat is, je hoeft niet te schakelen.
En toch kon ik met die rotax van ons schakelkarts nog redelijk bijhouden (omdat we veel lichter waren )

Zo'n schakel als ik nu heb zal op eindhoven 120 a 130 halen denk ik.
Als je hem laat lopen 150 a 160... Misschien dat hugo dat kan bevestigen?
Een cross schakelkart loopt ongeveer 175 km/h maar op Zandvoort bijvoorbeeld met andere vertanding zit 200+ er zonder problemen in.

0-100 km/h hangt van je gewicht af Maar tussen de 2.5 en 3.5 seconden moet het wel lukken.
pi_45057815
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:54 schreef vlad het volgende:

[..]

gas
zo te zien een AG systeem, of niet?
LPi van Vailliant of hoe dat ook heet..

Werkte perfect, motor liep echt nog als nieuw.
Nee.
pi_45057820
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef BoJo het volgende:
ghehehe "bolan" ik moet dan altijd aan die "Mujo i Haso" moppen denken
ik wil ook die taal snappen
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_45057879
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

LPi van Vailliant of hoe dat ook heet..

Werkte perfect, motor liep echt nog als nieuw.
Vailliant die maken HR ketels.
Je bedoelt Vialle werkt inderdaad perfect zolang het heel blijft. schijnt nogal eens een probleem te zijn bij dat systeem
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_45057885
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Hugster het volgende:

[..]

Een cross schakelkart loopt ongeveer 175 km/h maar op Zandvoort bijvoorbeeld met andere vertanding zit 200+ er zonder problemen in.

0-100 km/h hangt van je gewicht af Maar tussen de 2.5 en 3.5 seconden moet het wel lukken.
Kut ik ga dood
pi_45057900
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef BoJo het volgende:
ghehehe "bolan" ik moet dan altijd aan die "Mujo i Haso" moppen denken
In Sarajevo Heet dsat Mujo en Suljo. (in Nederland Sam & Moos)

Grappig detail;

Mijn vader heeft als nickname Mujo en mijn peetvader (kum) Suljo.
Nee.
pi_45057947
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:58 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

In Sarajevo Heet dsat Mujo en Suljo. (in Nederland Sam & Moos)

Grappig detail;

Mijn vader heeft als nickname Mujo en mijn peetvader (kum) Suljo.


ik heb ook Lenso velgen
pi_45057988
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef vlad het volgende:

[..]

ik wil ook die taal snappen
Kom een zomer met me meelopen in Sarajevo

Bolan, is zoiets als "swa"
Sarajevo-taal, je bent welkom!
Nee.
pi_45058029
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:58 schreef BoJo het volgende:

[..]



ik heb ook Lenso velgen
Dat zag ik al, en een mooie kleur 155 man! (trula visnja?)
Nee.
pi_45058092
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:59 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Kom een zomer met me meelopen in Sarajevo

Bolan, is zoiets als "swa"
Sarajevo-taal, je bent welkom!
akkoord!! Ik wil best eens rondsjouwen in Sarajevo
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_45058164
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Hugster het volgende:

0-100 km/h hangt van je gewicht af Maar tussen de 2.5 en 3.5 seconden moet het wel lukken.
Ik ben klein en weeg 73 kilo man, dat wordt dus +10sec

Laatste keer won ik (bedrijfsuitje) van iedereen omdat ik slecht bij het rempedaal kon!
Nee.
pi_45058278
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:00 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Dat zag ik al, en een mooie kleur 155 man! (trula visnja?)
dobro si to video bolane
pi_45058329
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef vlad het volgende:

[..]

akkoord!! Ik wil best eens rondsjouwen in Sarajevo
Komt goed uit, LPG is nameljk een jonge booming (echt) business in Bosnië
dus wellicht kunnen we er nog zaken doen ook nog. Ik ga er morgen nog wel
even met je over hebben, ben nu niet heleamaal 'helder' meer.
Nee.
pi_45058335
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik ben klein en weeg 73 kilo man, dat wordt dus +10sec

Laatste keer won ik (bedrijfsuitje) van iedereen omdat ik slecht bij het rempedaal kon!
Hoe lichter hoe beter natuurlijk

Ik ben 188 en zit altijd te kutten in karts. Deze zit ik nu wel redelijk goed.
Net met m'n knieen onder de koppeling en schakelpook.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:08:07 #185
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_45058339
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik ben klein en weeg 73 kilo man, dat wordt dus +10sec

Laatste keer won ik (bedrijfsuitje) van iedereen omdat ik slecht bij het rempedaal kon!
Nee met 2.5s bungelt jouw hoofd met 100km/h aan je nek
pi_45058371
Rotax max doet 0-100 in 4 a 5 seconden denk ik.
pi_45058372
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:06 schreef BoJo het volgende:

[..]

dobro si to video bolane
Eh, pa mi smo NA¦i ba
Nee.
pi_45058392
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:08 schreef Hugster het volgende:

[..]

Nee met 2.5s bungelt jouw hoofd met 100km/h aan je nek
Welke nek?
Nee.
pi_45058460
weer weg is
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_45058469
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:08 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Hoe lichter hoe beter natuurlijk

Ik ben 188 en zit altijd te kutten in karts. Deze zit ik nu wel redelijk goed.
Net met m'n knieen onder de koppeling en schakelpook.
Haal naar daar eens 28cm vanaf
Nee.
pi_45058499
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:10 schreef vlad het volgende:
weer weg is
ćao vlad, vidimo se!
Nee.
pi_45058522
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:08 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Eh, pa mi smo NA¦i ba
even voor de record, ik heb alleen een hekel aan ciptari
pi_45058526
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:11 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Haal naar eens 28cm vanaf
Op die pedalen kun je gewoon dingen monteren zodat je er makkelijk bij kan
pi_45058544
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:10 schreef vlad het volgende:
weer weg is
laku noc
pi_45058569
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:12 schreef BoJo het volgende:

[..]

even voor de record, ik heb alleen een hekel aan ciptari
lol ik ook... nemoj mi nikakvi siptari!

Ali zato Ciganski muzikanti

Zigeunermuziek (de echte dan)
Nee.
pi_45058583
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:12 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Op die pedalen kun je gewoon dingen monteren zodat je er makkelijk bij kan
Whahaha, ik ga gewoon onderuit liggen
Nee.
pi_45058616
tering die taal
pi_45058655
Trouwens, weet iemand nog een leuke full-options 166 jtd te koop?

* Opa_vertelt mist een Alfa onder den aarsch
Nee.
pi_45058658
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
tering die taal
mooi he
pi_45058691
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
Trouwens, weet iemand nog een leuke full-options 166 jtd te koop?

* Opa_vertelt mist een Alfa onder den aarsch
die wil ik ook
2.4 jtd, leer, dikke velgen, beetje verlaagd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')