Ja ja, ik was helemaal de man in 1993quote:
Hugo heeft nog een mooi automaatje voor je staan waar je niks aan kan slopenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef vlad het volgende:
[..]
ik oefen wel een keertje met die van jou![]()
Hoe hard gaan die dingen eigenlijk, en schakeld het net als een auto?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hugo heeft nog een mooi automaatje voor je staan waar je niks aan kan slopen![]()
Als er iemand gaat misshiften met mijn kart ben ik het![]()
Oostblokbarrel?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja ja, ik was helemaal de man in 1993![]()
ik vond trouwens vandaag nog wat ouwe foto's van mijn "bella".. zien?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja ja, ik was helemaal de man in 1993![]()
ik vond trouwens vandaag nog wat ouwe foto's van mijn "bella".. zien?
slimquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
Als er iemand gaat misshiften met mijn kart ben ik het![]()
denk dat je je beter eerst kan verdiepen in het karten met alles eromheen, dan gelijk kijken naar karts op mpquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hoe hard gaan die dingen eigenlijk, en schakeld het net als een auto?
Zo'n rotaxmax (automaat) zal op eindhoven 100 a 110 halen denk ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hoe hard gaan die dingen eigenlijk, en schakeld het net als een auto?
Ja dat zeker. Keer op zo'n baan gaan kijken kan zeker geen kwaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:21 schreef vlad het volgende:
[..]
denk dat je je beter eerst kan verdiepen in het karten met alles eromheen, dan gelijk kijken naar karts op mp![]()
Helaas zaten de kapjes niet op de velgen.. (Alfa 145 club auto FTW!)quote:
Dacht ik zelf ook al een, ken ook iemand die het doet en zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:21 schreef vlad het volgende:
[..]
denk dat je je beter eerst kan verdiepen in het karten met alles eromheen, dan gelijk kijken naar karts op mp![]()
Kud me dadze bolan, pa polahkoquote:
idd, moet wel zo'n simpel 'brommertechiek'-ding hebben eigenlijk..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Keer op zo'n baan gaan kijken kan zeker geen kwaad.
En als je begint met karten wil je echt niet zo'n ding hebben als ik nu hebDit ding is 10x ingewikkelder dan zo'n rotax max qua techniek
![]()
Vette 145quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kud me dadze bolan, pa polahko
Popijo sam haman 2 sixpacka grolsch kanon i 3 dece sljive![]()
Simpeler dat Rotax max gaat het niet wordenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
idd, moet wel zo'n simpel 'brommertechiek'-ding hebben eigenlijk..![]()
gasquote:
Een cross schakelkart loopt ongeveer 175 km/h maar op Zandvoort bijvoorbeeld met andere vertanding zit 200+ er zonder problemen in.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n rotaxmax (automaat) zal op eindhoven 100 a 110 halen denk ik.
met anders tandwiel en langer recht stuk zal ie denk 130 wel halen.
Voordeel van de rotax max is dus dat het een automaat is, je hoeft niet te schakelen.
En toch kon ik met die rotax van ons schakelkarts nog redelijk bijhouden (omdat we veel lichter waren)
Zo'n schakel als ik nu heb zal op eindhoven 120 a 130 halen denk ik.
Als je hem laat lopen 150 a 160... Misschien dat hugo dat kan bevestigen?![]()
LPi van Vailliant of hoe dat ook heet..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:54 schreef vlad het volgende:
[..]
gas![]()
zo te zien een AG systeem, of niet?![]()
ik wil ook die taal snappenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef BoJo het volgende:
ghehehe "bolan" ik moet dan altijd aan die "Mujo i Haso" moppen denken![]()
![]()
Vailliantquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
LPi van Vailliant of hoe dat ook heet..
Werkte perfect, motor liep echt nog als nieuw.
Kut ik ga doodquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een cross schakelkart loopt ongeveer 175 km/h maar op Zandvoort bijvoorbeeld met andere vertanding zit 200+ er zonder problemen in.
0-100 km/h hangt van je gewicht afMaar tussen de 2.5 en 3.5 seconden moet het wel lukken.
In Sarajevo Heet dsat Mujo en Suljo. (in Nederland Sam & Moos)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef BoJo het volgende:
ghehehe "bolan" ik moet dan altijd aan die "Mujo i Haso" moppen denken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
In Sarajevo Heet dsat Mujo en Suljo. (in Nederland Sam & Moos)
Grappig detail;
Mijn vader heeft als nickname Mujo en mijn peetvader (kum) Suljo.![]()
Kom een zomer met me meelopen in Sarajevoquote:
akkoord!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kom een zomer met me meelopen in Sarajevo
Bolan, is zoiets als "swa"![]()
Sarajevo-taal, je bent welkom!
Ik ben klein en weeg 73 kilo man, dat wordt dus +10secquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Hugster het volgende:
0-100 km/h hangt van je gewicht afMaar tussen de 2.5 en 3.5 seconden moet het wel lukken.
dobro si to video bolanequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat zag ik al, en een mooie kleur 155 man! (trula visnja?)
Komt goed uit, LPG is nameljk een jonge booming (echt) business in Bosniëquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef vlad het volgende:
[..]
akkoord!!Ik wil best eens rondsjouwen in Sarajevo
![]()
Hoe lichter hoe beter natuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ben klein en weeg 73 kilo man, dat wordt dus +10sec
Laatste keer won ik (bedrijfsuitje) van iedereen omdat ik slecht bij het rempedaal kon!![]()
![]()
![]()
Nee met 2.5s bungelt jouw hoofd met 100km/h aan je nekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ben klein en weeg 73 kilo man, dat wordt dus +10sec
Laatste keer won ik (bedrijfsuitje) van iedereen omdat ik slecht bij het rempedaal kon!![]()
![]()
![]()
Welke nek?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee met 2.5s bungelt jouw hoofd met 100km/h aan je nek
Haal naar daar eens 28cm vanafquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe lichter hoe beter natuurlijk![]()
Ik ben 188 en zit altijd te kutten in karts. Deze zit ik nu wel redelijk goed.
Net met m'n knieen onder de koppeling en schakelpook.
lol ik ook... nemoj mi nikakvi siptari!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
even voor de record, ik heb alleen een hekel aan ciptari![]()
Whahaha, ik ga gewoon onderuit liggenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op die pedalen kun je gewoon dingen monteren zodat je er makkelijk bij kan
![]()
die wil ik ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
Trouwens, weet iemand nog een leuke full-options 166 jtd te koop?
* Opa_vertelt mist een Alfa onder den aarsch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |