Ja ja, ik was helemaal de man in 1993quote:
Hugo heeft nog een mooi automaatje voor je staan waar je niks aan kan slopenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef vlad het volgende:
[..]
ik oefen wel een keertje met die van jou![]()
Hoe hard gaan die dingen eigenlijk, en schakeld het net als een auto?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hugo heeft nog een mooi automaatje voor je staan waar je niks aan kan slopen![]()
Als er iemand gaat misshiften met mijn kart ben ik het![]()
Oostblokbarrel?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja ja, ik was helemaal de man in 1993![]()
ik vond trouwens vandaag nog wat ouwe foto's van mijn "bella".. zien?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja ja, ik was helemaal de man in 1993![]()
ik vond trouwens vandaag nog wat ouwe foto's van mijn "bella".. zien?
slimquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
Als er iemand gaat misshiften met mijn kart ben ik het![]()
denk dat je je beter eerst kan verdiepen in het karten met alles eromheen, dan gelijk kijken naar karts op mpquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hoe hard gaan die dingen eigenlijk, en schakeld het net als een auto?
Zo'n rotaxmax (automaat) zal op eindhoven 100 a 110 halen denk ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hoe hard gaan die dingen eigenlijk, en schakeld het net als een auto?
Ja dat zeker. Keer op zo'n baan gaan kijken kan zeker geen kwaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:21 schreef vlad het volgende:
[..]
denk dat je je beter eerst kan verdiepen in het karten met alles eromheen, dan gelijk kijken naar karts op mp![]()
Helaas zaten de kapjes niet op de velgen.. (Alfa 145 club auto FTW!)quote:
Dacht ik zelf ook al een, ken ook iemand die het doet en zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:21 schreef vlad het volgende:
[..]
denk dat je je beter eerst kan verdiepen in het karten met alles eromheen, dan gelijk kijken naar karts op mp![]()
Kud me dadze bolan, pa polahkoquote:
idd, moet wel zo'n simpel 'brommertechiek'-ding hebben eigenlijk..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Keer op zo'n baan gaan kijken kan zeker geen kwaad.
En als je begint met karten wil je echt niet zo'n ding hebben als ik nu hebDit ding is 10x ingewikkelder dan zo'n rotax max qua techniek
![]()
Vette 145quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kud me dadze bolan, pa polahko
Popijo sam haman 2 sixpacka grolsch kanon i 3 dece sljive![]()
Simpeler dat Rotax max gaat het niet wordenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
idd, moet wel zo'n simpel 'brommertechiek'-ding hebben eigenlijk..![]()
gasquote:
Een cross schakelkart loopt ongeveer 175 km/h maar op Zandvoort bijvoorbeeld met andere vertanding zit 200+ er zonder problemen in.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n rotaxmax (automaat) zal op eindhoven 100 a 110 halen denk ik.
met anders tandwiel en langer recht stuk zal ie denk 130 wel halen.
Voordeel van de rotax max is dus dat het een automaat is, je hoeft niet te schakelen.
En toch kon ik met die rotax van ons schakelkarts nog redelijk bijhouden (omdat we veel lichter waren)
Zo'n schakel als ik nu heb zal op eindhoven 120 a 130 halen denk ik.
Als je hem laat lopen 150 a 160... Misschien dat hugo dat kan bevestigen?![]()
LPi van Vailliant of hoe dat ook heet..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:54 schreef vlad het volgende:
[..]
gas![]()
zo te zien een AG systeem, of niet?![]()
ik wil ook die taal snappenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef BoJo het volgende:
ghehehe "bolan" ik moet dan altijd aan die "Mujo i Haso" moppen denken![]()
![]()
Vailliantquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
LPi van Vailliant of hoe dat ook heet..
Werkte perfect, motor liep echt nog als nieuw.
Kut ik ga doodquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een cross schakelkart loopt ongeveer 175 km/h maar op Zandvoort bijvoorbeeld met andere vertanding zit 200+ er zonder problemen in.
0-100 km/h hangt van je gewicht afMaar tussen de 2.5 en 3.5 seconden moet het wel lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |