quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:56 schreef vlad het volgende:
[..]
starlet![]()
die ik over enkele obgenblikken de weg naar het noorden weer eens zal laten vinden. Dus goed weekend allen![]()
Geen interesse in een mooie zwarte r33 gt-r?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
wacht maar tot ik hem join met mijn R34 GT-R.
link?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Geen interesse in een mooie zwarte r33 gt-r?
(weet nog een mooie te koop voor zo'n ¤13 á ¤14k)
Heb ik niet, is van een bekende van me, Kan hem wel vragen om me een paar foto's te mailen.quote:
Informeren hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb ik niet, is van een bekende van me, Kan hem wel vragen om me een paar foto's te mailen.
Prijs is echt laag, maar dat heeft zo zijn redenen; Er moeten nieuwe velgen onder (zijn lelijk) en
en zijn wat gebruikssporen (maar niets abnormaals ofzo). Ding is net RDW gekeurd en wacht
alleen nog op de papieren. RHD natuurlijk en écht re-te-snel, ik heb ermee gereden en OMFG!!!!!
Hij weet vast wel hoeveel PK's (zal denk ik rond de 350 zitten, was al wel iets aan de motor gedaan).
Rijdt verder goed, voelt gewoon goed aan en zo (al kan ik natuurlijk niet ín een motor kijken).
Zal ik voor je informeren?
Zo'n ding dus:![]()
[afbeelding]
Ik net zo, al moest ik me flink inhouden na dat proefritjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Informeren hoeft niet hoor.heb geen serieuze intresse. 't zijn brute bakken. Maar voor mij zou zo iets een auto voor d'r bij worden, niet als daily drive. En aangezien ik daar geen geld voor heb op het moment....
zoek maar een mooie uitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
Mijn oom heeft een busje nodig van minimaal bouwjaar 2000 (mag ook grijs kenteken).
Diesel en in goede technische staat. Merk/model/uiterlijk/kilometerstand onbelangrijk.
Budget: minimaal. (weet ik dus niet, gewoon zo goedkoop mogelijk)
Is voor de export![]()
Iemand suggesties? (ik heb geen flauw benul van busjes en zo)
Whahaha, dat dacht ik alquote:
Ik zou voor een VW transporter T4 gaan denk ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Whahaha, dat dacht ik al
Maar wat ik bedoel is dat ik de waarde's niet weet.
Welke is diesel én goedkoop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |