mazzelaar...quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:12 schreef HansU het volgende:
Mijn dag begon trouwens goed. Ik stond echt met een verschrikkelijk lekker wijf in de lift vanochtend
De 1e vijf minuten hier heb ik zitten nadenken waarom de lift het niet begaf en ik dus samen met haar opgesloten zou zitten.
Wat zou het mooi zijn geweest als vervolgens er een verschrikkelijke natuurramp uitbrak en alle andere mensen dood zouden zijn zodat ik samen met haar de wereld opnieuw moest bevolken.
Ik weet iig al wat ik vanacht ga dromen
Google is je vriend..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:29 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Hoelang heeft dat ritje in de lift geduurd, volgens mij zit je er nog steeds in vast
OT:
Mijn stageverslag kan ik beter later uitbestedenhet schiet maar niet op.
Had ik maar een stukje kunnen rijden in de lift. Nu ben ik enkel 5 verdiepingen omhoog gebracht. Niet eens tijd om iets anders omhoog te krijgen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:29 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Hoelang heeft dat ritje in de lift geduurd, volgens mij zit je er nog steeds in vast
OT:
Mijn stageverslag kan ik beter later uitbestedenhet schiet maar niet op.
Alle arbeids ondersteunende processen, tastbare zaken in het kantoorgebouw, ziekenhuis, school e.d.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef Theamerican het volgende:
yo weer nieuw topic heb lang geduurd dit keer mensen
@Hansu die stage van jou Facility managment wat houd dat precies in?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:01 schreef Gutz het volgende:
also, het is al weer 1 over 12... tijd om naar huis te gaan...
Ik ben net op mn stage aangekomen. Is er niets om te doen, maar om naar huis te gaan is ook weer zo wat. Moet toch mn uren makenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:01 schreef Gutz het volgende:
also, het is al weer 1 over 12... tijd om naar huis te gaan...
Ik ook.. maar ja.. moet toch mijn uurtjes makenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:11 schreef Teije het volgende:
Iedereen kan gewoon midden op de dag van hun stage weglopen behalve ikniet eerlijk.
aah okequote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:52 schreef HansU het volgende:
[..]
Alle arbeids ondersteunende processen, tastbare zaken in het kantoorgebouw, ziekenhuis, school e.d.
Zoals telefonie, schoonmaak, ict, catering, beveiliging, parkeerbeheer, gebouwbeheer.
Iemand moet die personen managen.
gefeliciteerd, ik ook trouwensquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:39 schreef Goover het volgende:
Net terug van de lunch, gebakken visje met remoulade saus, sla en aardappelsaladeIk heb iig weer lekker gegeten.
Sla staat er vaker op hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:59 schreef HansU het volgende:
[..]
gefeliciteerd, ik ook trouwens![]()
Hoe vaak eten die duitsers trouwens Kartoflnsalad (aardappel salade) Dat staat echt vaak op het menu daar.
Taaltechnischschsch gezien nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:49 schreef PieterBas het volgende:
klote RSS feed... waarom luister je niet...![]()
![]()
he, dat rijmt
Nog 2uur en 44min.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Taaltechnischschsch gezien niet
Maar in de uitspraak wel ja
Ik verveel me hier!
Maar, over een paar uurtjes zit ik weer aan het bier
jeejjjj ....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:26 schreef PieterBas het volgende:
Nog 2 uur en 34 minuten..
powerblaatenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:34 schreef SvenM het volgende:
Ik ben nu maar weer aan het powerblaaten in me stageverslag, om hem iets langer te krijgen
Nou.. Dat wil ik ookquote:
Gezellig ben jijquote:
Ja sorry, ik wordt gek van de vervelingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gezellig ben jij
Maar goed, volgende week is mijn laatste week.
feliquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gezellig ben jij
Maar goed, volgende week is mijn laatste week.
Hier nog eenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:16 schreef Teije het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wordt gek van de verveling![]()
haha, ik kan het me voorstellen. Had ik vandaag ook, daarom ben ik maar gewoon gegaan. Maar op sommige stageplekken kan dat nu eenmaal niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:16 schreef Teije het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wordt gek van de verveling![]()
Ik zit nu al zo'n 2 uur echt helemaal niks anders te doen dan fok te browsen, maar ja bijna weekendquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
haha, ik kan het me voorstellen. Had ik vandaag ook, daarom ben ik maar gewoon gegaan. Maar op sommige stageplekken kan dat nu eenmaal niet.
Voel je je wel lekker man?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:15 schreef HansU het volgende:
goh, ik heb net ook ff lekker een stukje gelezen en getpyed. En dat op een vrijdag middag![]()
Prettig weekendquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:24 schreef Goover het volgende:
Ik heb gepokerd op internet.. verloren
Maar ik ga zo naar huis
5 min.. nu alvast opruimen en afsluiten, prettig weekend!![]()
Ik heb pas ook weer vakantie in mei.. Als het een beetje meezitquote:Op zondag 7 januari 2007 19:26 schreef Norro-tje het volgende:
zo morgen weer beginnen en dan pas weer vakantie in mei
Hoiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kBen hier ook al weken niet meer geweest
Suc6!quote:Op maandag 8 januari 2007 06:44 schreef Renesite het volgende:
Zo, mezelf in de OP gezet, en nu ff douchen enzo, het is hier toch in het dorp. Tijd zat.
Mits het internet gebruik daar aan banden ligt: Tot 5 uur![]()
Blij dat de vakantie voorbij isquote:Op maandag 8 januari 2007 08:55 schreef Zosk het volgende:
tijdje geleden, maar ik ben blij dat de vakantie voorbij is. Eindelijk weer een normaal ritme![]()
Ok, afwisselend paar dagen werken/paar dagen niets zou ik ook slecht tegen kunnen.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:01 schreef Zosk het volgende:
Nouja, in de vakantie moet ik om 7:00 uur op om te werken, 8:00 uur beginnen tot 16:30 uur. En dat zou 6 dagen per week gebeurt zijn als ik niet op vakantie was geweest, nu ben ik maar 3 dagen geweest en dat is absoluut niks voor mij zo 3 dagen achter elkaar, dan veel liever dit![]()
I know...quote:
idd... tijdens de vakantie waren dagen van 4 uur naar bed, om 2 uur uit bed geen uitzonderingquote:
dit was ook de eerste vakantie dit jaar!quote:Op maandag 8 januari 2007 09:10 schreef NrSiX het volgende:
Hey Mensen
Voel me echt supergoed.. super relaxte vakantie gehad! Heerlijk uitgerust voor het eerst dit jaar. Nog 3 weekjes volhouden en dan klaar met stage. Moet alleen nog wel veel doen in die tijd maar dat komt wel goed
[..]
idd... tijdens de vakantie waren dagen van 4 uur naar bed, om 2 uur uit bed geen uitzondering
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
dit was ook de eerste vakantie dit jaar!![]()
Heb je het nog leuk gehad? Volledig van de kaart ckrquote:Op maandag 8 januari 2007 09:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik ben in de vakantie 5 dagen weggeweest met 2 vrienden, toen werd het ook wel eens 5/6 uur![]()
heb je ook last van koude handen..quote:Op maandag 8 januari 2007 09:26 schreef Theamerican het volgende:
nog 3 weken yesssssssssssssssssssssssssssssssssss
heb alleen last van me pols RSI?
Je sloopt de layout!quote:Op maandag 8 januari 2007 09:26 schreef Theamerican het volgende:
nog 3 weken yesssssss *paar ssss verwijderd*
heb alleen last van me pols RSI?
Goedemorgenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:30 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..
Begon al weer goed.. 20 minuten in de file gestaan![]()
Grrr.. ik aan mijn op een na laatste week..quote:Op maandag 8 januari 2007 09:34 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan m'n laatst week
soms maar niet echt elke dag ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 09:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
heb je ook last van koude handen..![]()
Ik ben dan wel een sportief persoon.. maar elke dag 24 kilometer heen en 24 kilometer terug te fietsen.. dat doen we misschien in de lente of zomerquote:Op maandag 8 januari 2007 09:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Goedemorgen
File? Ga dan ook met de fiets!
een zwak polsje.. en laatste van je duimen?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:46 schreef Theamerican het volgende:
[..]
soms maar niet echt elke dag ofzo
gelukkigquote:Op maandag 8 januari 2007 09:49 schreef Theamerican het volgende:
[..]
joh je meent wat was er danheb je e-mail komt goed vanavond
![]()
ik dacht een alarmtest, maar het was serieus een kleuter met een rotjequote:Op maandag 8 januari 2007 09:48 schreef NrSiX het volgende:
[..]
alarmtest of word er eerst wat in de fik gestoken?![]()
![]()
kijk erook niet raar van op kut stage periode en je doet er geen donder hier hele dag achter die pc surfen.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een zwak polsje.. en laatste van je duimen?
dan kan het best een beginselen zijn van RSI..![]()
* PieterBas heeft ook al de eerste symptonen
huhuquote:Op maandag 8 januari 2007 10:00 schreef Zosk het volgende:
ik vind het niet zo grappig, 5min buiten in de regen gestaan![]()
Ik vind ook niet gek, dat ik na mijn stage moeite ga krijgen met het optillen van een kopje koffiequote:Op maandag 8 januari 2007 10:03 schreef Theamerican het volgende:
[..]
kijk erook niet raar van op kut stage periode en je doet er geen donder hier hele dag achter die pc surfen.
maar nee heb geen last van em duimen heb dit al heel lang -paar keer dokter geweest zelfs fotos maken zeg die doe rustig aan.
maar komt steeds terug moet van de week weer
maar laat jij er niet naar kijken dan of laat je gewoon zo hoe het is met de kans dat je het krijg / hebquote:Op maandag 8 januari 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind ook niet gek, dat ik na mijn stage moeite ga krijgen met het optillen van een kopje koffie![]()
Ik heb wel eens eerder de symptonen gehad. Bij een eerdere stage.. Verder heb ik nog wel eens op het MBO een verslag moeten schrijven over werkplekken en ARBO en RSI.. Voorkomen is beter dan genezen, dus ik laat me binnenkort ook maar eens door de dokter nakijken.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:21 schreef Theamerican het volgende:
[..]
maar laat jij er niet naar kijken dan of laat je gewoon zo hoe het is met de kans dat je het krijg / heb
Voorkomen is niet moeilijk, docter heb je toch niet nodig om jou iets te vertellen wat je al weet. Aan RSI kunnen ze weinig doen. Het beste is pc gebruik minderen, maar dat gaat niet altijd (als je voor werk altijd een pc nodig hebt). Daarbij kan je wat aan je houdin en je werkplek doen. Er zijn vollop sites te vinden waar je jezelf kan later in formeren over wat de beste houding is, en hoe je je muis, tb, monitor en stoel het beste kan afstellen. Miss zit/werkt het in het begin niet zo lekker, maar het is zeker de moeite waard. Ook een programmatje wat je om de zoveel tijd een pauze(tje) laat nemen helpt, maar kan erg irrtand zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb wel eens eerder de symptonen gehad. Bij een eerdere stage.. Verder heb ik nog wel eens op het MBO een verslag moeten schrijven over werkplekken en ARBO en RSI.. Voorkomen is beter dan genezen, dus ik laat me binnenkort ook maar eens door de dokter nakijken.
heb morgen afspraak 15.40 begeleider zal wel weer zeiken dat ik weg moet aangezien ik donderdag ookal middag weg moet terug kom dagquote:Op maandag 8 januari 2007 10:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb wel eens eerder de symptonen gehad. Bij een eerdere stage.. Verder heb ik nog wel eens op het MBO een verslag moeten schrijven over werkplekken en ARBO en RSI.. Voorkomen is beter dan genezen, dus ik laat me binnenkort ook maar eens door de dokter nakijken.
Ik heb gisteravond al friet gegetenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:00 schreef T1andonly het volgende:
Ik zie friet staan...dan is de keuze snel gemaakt.
Hoiquote:Op maandag 8 januari 2007 11:04 schreef miss-scofield het volgende:
Jaaaa, daar ben ik ook weer!!
Hoe is het met jullie?? Nog genoten van de vakantie?
Ik ben net terug van een week snowboarden, heerlijk!!
Zo weer lesgeven... geen idee nog waarover
Succes vandaag!
Halloquote:Op maandag 8 januari 2007 11:04 schreef miss-scofield het volgende:
Jaaaa, daar ben ik ook weer!!
Hoe is het met jullie?? Nog genoten van de vakantie?
Ik ben net terug van een week snowboarden, heerlijk!!
Jij ook suc6...quote:Zo weer lesgeven... geen idee nog waarover
Succes vandaag!
Spammerquote:Op maandag 8 januari 2007 11:46 schreef SvenM het volgende:
blaat
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:54 schreef Stranger het volgende:
Veel mensen zijn bezig met het schrijven van verslag, en het afhandelen van de laatste loodjes.. Plus het feit dat er nog maar één, twee, of drie weken te gaan zijn zorgt ook voor veel druk, dus minder tijd om fok te checken.
Fok! bied altijd een mooi uitkomstquote:Op maandag 8 januari 2007 12:25 schreef francis997 het volgende:
hey allemaal...
alles ok? hier verveel ik me echt..mn baas is er niet...en heb niks te doen...
Ik zit hier alleen, dus ik heb ook niet zoveel te doen.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:25 schreef francis997 het volgende:
hey allemaal...
alles ok? hier verveel ik me echt..mn baas is er niet...en heb niks te doen...
Je zit er wel goed doorheen, zo te lezenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef Theamerican het volgende:
zo net me school gebeld of me begeleider er was hij was aan het lesgeven ik wordt zo terug gebeld althans daar ga ik van uit ze zal het doorgeven heb het helemaal gehad hier met die stage
het niks doen
die eierekop
alles hierzo![]()
hierzo hetzelfde..ben net ff 45 min. pauze gaan houden...en tot 4 uur doen alsof ik werk..quote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef Norro-tje het volgende:
net klaar met de lunch nu nog ff een middag beetje dingen doen , elk geval doen alsof ik aan het
werk ben,
Dan moet je een plantje neer zetten en er een teringzooi van maken, dat helpt vaakquote:Op maandag 8 januari 2007 13:36 schreef wickedweirdo het volgende:
Nieuwe werkplek ivm verhuizing, saai hiero..
kan ik me voorstellen...dat doe ik nu al bijna 1,5 week...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:11 schreef SvenM het volgende:
Ik mag de hele week bezig met mijn stageverslag, alleen dat bgeint nu al te vervelen
ik heb geen zin meer om constant te FOK!kenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:52 schreef NrSiX het volgende:
loopt de helft niet meer stage? tis zo rustig hier.. was voor de vakantie (@Zosk -> in 2006) wel anders
ik ook..hier op mn stage wordt ik telkens afgeleid..quote:Op maandag 8 januari 2007 14:36 schreef T1andonly het volgende:
Vandaag schiet het schrijven voor mij ook niet op, zoiets doe ik liever thuis en "wanneer ik zin heb" dan schiet het vanzelf wel op.
Dan heb ik nooit zin, en komt het niet afquote:Op maandag 8 januari 2007 14:36 schreef T1andonly het volgende:
Vandaag schiet het schrijven voor mij ook niet op, zoiets doe ik liever thuis en "wanneer ik zin heb" dan schiet het vanzelf wel op.
same here..quote:Op maandag 8 januari 2007 14:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Dan heb ik nooit zin, en komt het niet af![]()
.quote:2. Verrichte werkzaamheden
De stagiair geeft een opsomming en ordening van de verrichte werkzaamheden. Tevens schenkt de stagiair aandacht aan de eigen stijl van werken in vergelijking met medestudenten
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:36 schreef PieterBas het volgende:
de secretaresse is boos.. altijd leuk.. prive gesprekken aanhoren.. Ze loop nu naar de vergaderruimte.. maar nog steeds kan ik het gesprek volgen![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:55 schreef Zosk het volgende:
ik ben weer klaar voor vandaag, tot morgen![]()
Nee, vrij dramatisch! (6 minquote:Op maandag 8 januari 2007 16:23 schreef Norro-tje het volgende:
nog niet eens een heel topic vol vandaag
de goede oude tijdquote:Op maandag 8 januari 2007 16:25 schreef Norro-tje het volgende:
das wat anders dan twee a drie per dag die het wel eens is geweest bij topdrukte
tot morgenquote:
Moah, het was wel te doen. Om 6 uur de radio wekker - Giel op 3FMquote:Op maandag 8 januari 2007 08:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Suc6!
6:44 pffff... ik moet om 8:00 uur hier zijn, maar om 6:44 lig ik toch echt nog wel een half uur in bed!
ps: Goedemorgen iedereen, nieuwe week, nieuwe maandag... nieuwe tegenzin
CSM suiker.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef Norro-tje het volgende:
waar loop jij stage dan dat je het druk hebt
Nee, ik pak er zelf meestal een broodje bij. Anders is het soms net niet genoeg. Al was dat met het maal vlak voor de vakantie niet nodig geweest.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:01 schreef NrSiX het volgende:
krijg je verdomme altijd brood erbijziet er verder lekker uit btw
1300 enveloppenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:18 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die WEL genoeg te doen heeft op zijn stageSjee, volgens mij zitten jullie echt vliegen te vangen daar
Daar leer je veel van zeg..
Hihi Jaloers?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:18 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die WEL genoeg te doen heeft op zijn stageSjee, volgens mij zitten jullie echt vliegen te vangen daar
De mensen die hier zitten doen over het algemeen ook best nog wel wat hoor. Als je bv per uur 2 keer FOK! cheked en alleen het stage topic, dan kost je dat miss 5 min per uur. Dan heb je er nog 55 over om nuttige dingen te doenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:18 schreef PietjePuk2 het volgende:
Hadden jullie een minimeet? En kwam zij niet eens opdagen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:00 schreef Zosk het volgende:
Goeiemorgen, Theamerican waar was je nou gisteravond?![]()
hehe, ik zal zo es het balkon opzoeken.. rookpauzequote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:19 schreef francis997 het volgende:
ik verveel me op mn stage....ik ga maar ff kofie halen..![]()
neequote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:06 schreef Goover het volgende:
[..]
Hadden jullie een minimeet? En kwam zij niet eens opdagen?![]()
![]()
Dus jij ben de veroorzaken voor de storm hierzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:11 schreef HansU het volgende:
nogal last van winderigheid vandaag![]()
Ben blij dat ik in me eentje zit hier.
Pfff, als het er niet toe doet, dan kan je het dus makkelijk uitleggenquote:
Ooit zong een man..quote:
quote:Als ze er niet is, weet een man pas wat ie mist
ongelofelijk hé, die wind. Ik zag net een heel groot stuk plastic vanaf de grond de lucht ingeblazen worden. Het bleef eerst een beetje van links naar rechts dwarrelen op een meter of 5 hoogte waarna het vervolgens over een gebouw met 16 verdiepingen geblazen werd. Het schoot echt de lucht in als een raket.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus jij ben de veroorzaken voor de storm hierzo
jij hebt het egt druk hequote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:47 schreef HansU het volgende:
[..]
ongelofelijk hé, die wind. Ik zag net een heel groot stuk plastic vanaf de grond de lucht ingeblazen worden. Het bleef eerst een beetje van links naar rechts dwarrelen op een meter of 5 hoogte waarna het vervolgens over een gebouw met 16 verdiepingen geblazen werd. Het schoot echt de lucht in als een raket.
ik ben best druk bezig ja vandaag, maar als je een stuk plastic van een meter bij een meter groot zo door de luct heen ziet vliegen moet je gewoon ff kijken.quote:
ieder mens met enigzins belangstelling voor wat er op de wereld afspeelt had even gekeken. Hoevaak zie jij een stuk straatvuil met 100 km/u de lucht in de vliegenquote:
een groot stuk wit bouw plastic.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:20 schreef Zosk het volgende:
ligt eraan wat in ieders mening onder straatvuil valt![]()
Moet het dan ook nog gebeurenquote:
kijk, that's the spiritquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:42 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat klopt ja, het volgende rond zwevende stuk plastic vang ik voor je.
2 hele uren, damnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:45 schreef NrSiX het volgende:
zit weer lekker afgezonderd vandaag.. eerst maar even kloteadministratie dingen doen (ben nog wel 2 uur zoet).. daarna fokken =]
2 uurtjes maar, piece of cakequote:
Had ik maar zoveel te doen. Ik loop een beetje heen en weer, wat pc's installeren enzo...en nu ga ik aan mn verslagen van men stage werken(waar ik geen zin in heb)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:45 schreef NrSiX het volgende:
zit weer lekker afgezonderd vandaag.. eerst maar even kloteadministratie dingen doen (ben nog wel 2 uur zoet).. daarna fokken =]
idd wel vet, maar vaste kost voor mij eigenlijk.quote:
Maar het gehakt en de komkommersaus dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:12 schreef Zosk het volgende:
Menu 2, ik geef niks om rijst
misschien vinden je collega's dat ook wel leukquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:14 schreef Goover het volgende:
Alleen dan gaat het hier miss ook bubbeken![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:27 schreef HansU het volgende:
Menu 1 gestemd. Reist is altijd goed. Het 2e menu lijkt me een beetje te simpel. Worst en broodjes ed..
ik ook!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:41 schreef PieterBas het volgende:
Heb op het 2e menu gestemd..
Wow, gaafquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:47 schreef PieterBas het volgende:
Ik hoor net dat ik misschien mee mag met een training in Zwitserland.. Of ik kon skieen?
Toch iets minder gaafquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:41 schreef PieterBas het volgende:
Heb op het 2e menu gestemd..
Stelletje culinaire barbaren!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:59 schreef Goover het volgende:
Dus de bonenpot heeft het gewonnen van de het griekse gehakt (helaas) ik ga eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |