1300 enveloppenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:18 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die WEL genoeg te doen heeft op zijn stageSjee, volgens mij zitten jullie echt vliegen te vangen daar
Daar leer je veel van zeg..
Hihi Jaloers?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:18 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die WEL genoeg te doen heeft op zijn stageSjee, volgens mij zitten jullie echt vliegen te vangen daar
De mensen die hier zitten doen over het algemeen ook best nog wel wat hoor. Als je bv per uur 2 keer FOK! cheked en alleen het stage topic, dan kost je dat miss 5 min per uur. Dan heb je er nog 55 over om nuttige dingen te doenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:18 schreef PietjePuk2 het volgende:
Hadden jullie een minimeet? En kwam zij niet eens opdagen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:00 schreef Zosk het volgende:
Goeiemorgen, Theamerican waar was je nou gisteravond?![]()
hehe, ik zal zo es het balkon opzoeken.. rookpauzequote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:19 schreef francis997 het volgende:
ik verveel me op mn stage....ik ga maar ff kofie halen..![]()
neequote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:06 schreef Goover het volgende:
[..]
Hadden jullie een minimeet? En kwam zij niet eens opdagen?![]()
![]()
Dus jij ben de veroorzaken voor de storm hierzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:11 schreef HansU het volgende:
nogal last van winderigheid vandaag![]()
Ben blij dat ik in me eentje zit hier.
Pfff, als het er niet toe doet, dan kan je het dus makkelijk uitleggenquote:
Ooit zong een man..quote:
quote:Als ze er niet is, weet een man pas wat ie mist
ongelofelijk hé, die wind. Ik zag net een heel groot stuk plastic vanaf de grond de lucht ingeblazen worden. Het bleef eerst een beetje van links naar rechts dwarrelen op een meter of 5 hoogte waarna het vervolgens over een gebouw met 16 verdiepingen geblazen werd. Het schoot echt de lucht in als een raket.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus jij ben de veroorzaken voor de storm hierzo
jij hebt het egt druk hequote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:47 schreef HansU het volgende:
[..]
ongelofelijk hé, die wind. Ik zag net een heel groot stuk plastic vanaf de grond de lucht ingeblazen worden. Het bleef eerst een beetje van links naar rechts dwarrelen op een meter of 5 hoogte waarna het vervolgens over een gebouw met 16 verdiepingen geblazen werd. Het schoot echt de lucht in als een raket.
ik ben best druk bezig ja vandaag, maar als je een stuk plastic van een meter bij een meter groot zo door de luct heen ziet vliegen moet je gewoon ff kijken.quote:
ieder mens met enigzins belangstelling voor wat er op de wereld afspeelt had even gekeken. Hoevaak zie jij een stuk straatvuil met 100 km/u de lucht in de vliegenquote:
een groot stuk wit bouw plastic.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:20 schreef Zosk het volgende:
ligt eraan wat in ieders mening onder straatvuil valt![]()
Moet het dan ook nog gebeurenquote:
kijk, that's the spiritquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:42 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat klopt ja, het volgende rond zwevende stuk plastic vang ik voor je.
2 hele uren, damnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:45 schreef NrSiX het volgende:
zit weer lekker afgezonderd vandaag.. eerst maar even kloteadministratie dingen doen (ben nog wel 2 uur zoet).. daarna fokken =]
2 uurtjes maar, piece of cakequote:
Had ik maar zoveel te doen. Ik loop een beetje heen en weer, wat pc's installeren enzo...en nu ga ik aan mn verslagen van men stage werken(waar ik geen zin in heb)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:45 schreef NrSiX het volgende:
zit weer lekker afgezonderd vandaag.. eerst maar even kloteadministratie dingen doen (ben nog wel 2 uur zoet).. daarna fokken =]
idd wel vet, maar vaste kost voor mij eigenlijk.quote:
Maar het gehakt en de komkommersaus dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:12 schreef Zosk het volgende:
Menu 2, ik geef niks om rijst
misschien vinden je collega's dat ook wel leukquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:14 schreef Goover het volgende:
Alleen dan gaat het hier miss ook bubbeken![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:27 schreef HansU het volgende:
Menu 1 gestemd. Reist is altijd goed. Het 2e menu lijkt me een beetje te simpel. Worst en broodjes ed..
ik ook!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:41 schreef PieterBas het volgende:
Heb op het 2e menu gestemd..
Wow, gaafquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:47 schreef PieterBas het volgende:
Ik hoor net dat ik misschien mee mag met een training in Zwitserland.. Of ik kon skieen?
Toch iets minder gaafquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:41 schreef PieterBas het volgende:
Heb op het 2e menu gestemd..
Stelletje culinaire barbaren!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:59 schreef Goover het volgende:
Dus de bonenpot heeft het gewonnen van de het griekse gehakt (helaas) ik ga eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |