quote:Op maandag 8 januari 2007 15:55 schreef Zosk het volgende:
ik ben weer klaar voor vandaag, tot morgen![]()
Nee, vrij dramatisch! (6 minquote:Op maandag 8 januari 2007 16:23 schreef Norro-tje het volgende:
nog niet eens een heel topic vol vandaag
de goede oude tijdquote:Op maandag 8 januari 2007 16:25 schreef Norro-tje het volgende:
das wat anders dan twee a drie per dag die het wel eens is geweest bij topdrukte
tot morgenquote:
Moah, het was wel te doen. Om 6 uur de radio wekker - Giel op 3FMquote:Op maandag 8 januari 2007 08:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Suc6!
6:44 pffff... ik moet om 8:00 uur hier zijn, maar om 6:44 lig ik toch echt nog wel een half uur in bed!
ps: Goedemorgen iedereen, nieuwe week, nieuwe maandag... nieuwe tegenzin
CSM suiker.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef Norro-tje het volgende:
waar loop jij stage dan dat je het druk hebt
Nee, ik pak er zelf meestal een broodje bij. Anders is het soms net niet genoeg. Al was dat met het maal vlak voor de vakantie niet nodig geweest.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:01 schreef NrSiX het volgende:
krijg je verdomme altijd brood erbijziet er verder lekker uit btw
1300 enveloppenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:18 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die WEL genoeg te doen heeft op zijn stageSjee, volgens mij zitten jullie echt vliegen te vangen daar
Daar leer je veel van zeg..
Hihi Jaloers?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:18 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die WEL genoeg te doen heeft op zijn stageSjee, volgens mij zitten jullie echt vliegen te vangen daar
De mensen die hier zitten doen over het algemeen ook best nog wel wat hoor. Als je bv per uur 2 keer FOK! cheked en alleen het stage topic, dan kost je dat miss 5 min per uur. Dan heb je er nog 55 over om nuttige dingen te doenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:18 schreef PietjePuk2 het volgende:
Hadden jullie een minimeet? En kwam zij niet eens opdagen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:00 schreef Zosk het volgende:
Goeiemorgen, Theamerican waar was je nou gisteravond?![]()
hehe, ik zal zo es het balkon opzoeken.. rookpauzequote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:19 schreef francis997 het volgende:
ik verveel me op mn stage....ik ga maar ff kofie halen..![]()
neequote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:06 schreef Goover het volgende:
[..]
Hadden jullie een minimeet? En kwam zij niet eens opdagen?![]()
![]()
Dus jij ben de veroorzaken voor de storm hierzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:11 schreef HansU het volgende:
nogal last van winderigheid vandaag![]()
Ben blij dat ik in me eentje zit hier.
Pfff, als het er niet toe doet, dan kan je het dus makkelijk uitleggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |