Spammerquote:Op maandag 8 januari 2007 11:46 schreef SvenM het volgende:
blaat
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:54 schreef Stranger het volgende:
Veel mensen zijn bezig met het schrijven van verslag, en het afhandelen van de laatste loodjes.. Plus het feit dat er nog maar één, twee, of drie weken te gaan zijn zorgt ook voor veel druk, dus minder tijd om fok te checken.
Fok! bied altijd een mooi uitkomstquote:Op maandag 8 januari 2007 12:25 schreef francis997 het volgende:
hey allemaal...
alles ok? hier verveel ik me echt..mn baas is er niet...en heb niks te doen...
Ik zit hier alleen, dus ik heb ook niet zoveel te doen.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:25 schreef francis997 het volgende:
hey allemaal...
alles ok? hier verveel ik me echt..mn baas is er niet...en heb niks te doen...
Je zit er wel goed doorheen, zo te lezenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef Theamerican het volgende:
zo net me school gebeld of me begeleider er was hij was aan het lesgeven ik wordt zo terug gebeld althans daar ga ik van uit ze zal het doorgeven heb het helemaal gehad hier met die stage
het niks doen
die eierekop
alles hierzo![]()
hierzo hetzelfde..ben net ff 45 min. pauze gaan houden...en tot 4 uur doen alsof ik werk..quote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef Norro-tje het volgende:
net klaar met de lunch nu nog ff een middag beetje dingen doen , elk geval doen alsof ik aan het
werk ben,
Dan moet je een plantje neer zetten en er een teringzooi van maken, dat helpt vaakquote:Op maandag 8 januari 2007 13:36 schreef wickedweirdo het volgende:
Nieuwe werkplek ivm verhuizing, saai hiero..
kan ik me voorstellen...dat doe ik nu al bijna 1,5 week...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:11 schreef SvenM het volgende:
Ik mag de hele week bezig met mijn stageverslag, alleen dat bgeint nu al te vervelen
ik heb geen zin meer om constant te FOK!kenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:52 schreef NrSiX het volgende:
loopt de helft niet meer stage? tis zo rustig hier.. was voor de vakantie (@Zosk -> in 2006) wel anders
ik ook..hier op mn stage wordt ik telkens afgeleid..quote:Op maandag 8 januari 2007 14:36 schreef T1andonly het volgende:
Vandaag schiet het schrijven voor mij ook niet op, zoiets doe ik liever thuis en "wanneer ik zin heb" dan schiet het vanzelf wel op.
Dan heb ik nooit zin, en komt het niet afquote:Op maandag 8 januari 2007 14:36 schreef T1andonly het volgende:
Vandaag schiet het schrijven voor mij ook niet op, zoiets doe ik liever thuis en "wanneer ik zin heb" dan schiet het vanzelf wel op.
same here..quote:Op maandag 8 januari 2007 14:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Dan heb ik nooit zin, en komt het niet af![]()
.quote:2. Verrichte werkzaamheden
De stagiair geeft een opsomming en ordening van de verrichte werkzaamheden. Tevens schenkt de stagiair aandacht aan de eigen stijl van werken in vergelijking met medestudenten
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:36 schreef PieterBas het volgende:
de secretaresse is boos.. altijd leuk.. prive gesprekken aanhoren.. Ze loop nu naar de vergaderruimte.. maar nog steeds kan ik het gesprek volgen![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:55 schreef Zosk het volgende:
ik ben weer klaar voor vandaag, tot morgen![]()
Nee, vrij dramatisch! (6 minquote:Op maandag 8 januari 2007 16:23 schreef Norro-tje het volgende:
nog niet eens een heel topic vol vandaag
de goede oude tijdquote:Op maandag 8 januari 2007 16:25 schreef Norro-tje het volgende:
das wat anders dan twee a drie per dag die het wel eens is geweest bij topdrukte
tot morgenquote:
Moah, het was wel te doen. Om 6 uur de radio wekker - Giel op 3FMquote:Op maandag 8 januari 2007 08:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Suc6!
6:44 pffff... ik moet om 8:00 uur hier zijn, maar om 6:44 lig ik toch echt nog wel een half uur in bed!
ps: Goedemorgen iedereen, nieuwe week, nieuwe maandag... nieuwe tegenzin
CSM suiker.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef Norro-tje het volgende:
waar loop jij stage dan dat je het druk hebt
Nee, ik pak er zelf meestal een broodje bij. Anders is het soms net niet genoeg. Al was dat met het maal vlak voor de vakantie niet nodig geweest.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:01 schreef NrSiX het volgende:
krijg je verdomme altijd brood erbijziet er verder lekker uit btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |