Voel je je wel lekker man?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:15 schreef HansU het volgende:
goh, ik heb net ook ff lekker een stukje gelezen en getpyed. En dat op een vrijdag middag![]()
Prettig weekendquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:24 schreef Goover het volgende:
Ik heb gepokerd op internet.. verloren
Maar ik ga zo naar huis
5 min.. nu alvast opruimen en afsluiten, prettig weekend!![]()
Ik heb pas ook weer vakantie in mei.. Als het een beetje meezitquote:Op zondag 7 januari 2007 19:26 schreef Norro-tje het volgende:
zo morgen weer beginnen en dan pas weer vakantie in mei
Hoiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kBen hier ook al weken niet meer geweest
Suc6!quote:Op maandag 8 januari 2007 06:44 schreef Renesite het volgende:
Zo, mezelf in de OP gezet, en nu ff douchen enzo, het is hier toch in het dorp. Tijd zat.
Mits het internet gebruik daar aan banden ligt: Tot 5 uur![]()
Blij dat de vakantie voorbij isquote:Op maandag 8 januari 2007 08:55 schreef Zosk het volgende:
tijdje geleden, maar ik ben blij dat de vakantie voorbij is. Eindelijk weer een normaal ritme![]()
Ok, afwisselend paar dagen werken/paar dagen niets zou ik ook slecht tegen kunnen.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:01 schreef Zosk het volgende:
Nouja, in de vakantie moet ik om 7:00 uur op om te werken, 8:00 uur beginnen tot 16:30 uur. En dat zou 6 dagen per week gebeurt zijn als ik niet op vakantie was geweest, nu ben ik maar 3 dagen geweest en dat is absoluut niks voor mij zo 3 dagen achter elkaar, dan veel liever dit![]()
I know...quote:
idd... tijdens de vakantie waren dagen van 4 uur naar bed, om 2 uur uit bed geen uitzonderingquote:
dit was ook de eerste vakantie dit jaar!quote:Op maandag 8 januari 2007 09:10 schreef NrSiX het volgende:
Hey Mensen
Voel me echt supergoed.. super relaxte vakantie gehad! Heerlijk uitgerust voor het eerst dit jaar. Nog 3 weekjes volhouden en dan klaar met stage. Moet alleen nog wel veel doen in die tijd maar dat komt wel goed
[..]
idd... tijdens de vakantie waren dagen van 4 uur naar bed, om 2 uur uit bed geen uitzondering
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
dit was ook de eerste vakantie dit jaar!![]()
Heb je het nog leuk gehad? Volledig van de kaart ckrquote:Op maandag 8 januari 2007 09:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik ben in de vakantie 5 dagen weggeweest met 2 vrienden, toen werd het ook wel eens 5/6 uur![]()
heb je ook last van koude handen..quote:Op maandag 8 januari 2007 09:26 schreef Theamerican het volgende:
nog 3 weken yesssssssssssssssssssssssssssssssssss
heb alleen last van me pols RSI?
Je sloopt de layout!quote:Op maandag 8 januari 2007 09:26 schreef Theamerican het volgende:
nog 3 weken yesssssss *paar ssss verwijderd*
heb alleen last van me pols RSI?
Goedemorgenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:30 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..
Begon al weer goed.. 20 minuten in de file gestaan![]()
Grrr.. ik aan mijn op een na laatste week..quote:Op maandag 8 januari 2007 09:34 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan m'n laatst week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |