Ik heb nog steeds een aanbod om taxi te spelen...quote:Iamreadleader gaat met Asmodian en MaJo beraadslagen over eventuele komst.
had je maar niet zo vroeg wakker gemaakt moeten wordenquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:29 schreef Nesle het volgende:
Ik kan echt niet slapen, dus nu zit ik met een schoolboek voor mn neus
Heb ik ook gezegdquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
had je maar niet zo vroeg wakker gemaakt moeten worden
Toch wel, maar ik schijn tegenwoordig ook nog op m'n werk verwacht te worden. En m'n bed (alsmede m'n vriendin) schijnt het erg op prijs te stellen als ik daar ook een tijdje per dag vertoef.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:47 schreef MaJo het volgende:
Hey daf, kom je niet meer vaak in de AKQ?
Herkenbaar. Ik heb opeens ook een leven naast fokquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Toch wel, maar ik schijn tegenwoordig ook nog op m'n werk verwacht te worden. En m'n bed (alsmede m'n vriendin) schijnt het erg op prijs te stellen als ik daar ook een tijdje per dag vertoef.
Ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik hier dan de enige die geen leven heeft?![]()
Krent...quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot maandag dan is de vakantie voorbij en komt mijn leven terug![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:24 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nu als AKQ alcoholist de geschiedenis in he? Ach, zo erg als Soempie is het nog niet
Woow, wat ga je daar doen? Gokken?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg net mijn inschrijfformulier voor "1 Miljoen Wat?" binnen. Daar staat dat ze 15 januari een screening houden. Maar dan ben ik er niet. Dan zit ik in Las Vegas.
Helaas.
Ik weet het ook niet precies maar het is een spelprogramma. Moet je even op de site kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:51 schreef Nesle het volgende:
Wat is dat toch in godsnaam, dat 1 miljoen wat.
Tien/Talpa programma, dat weet ik. Maar wat is het
Feesten, werken, beurs/conventie. Gokken waarschijnlijk nietquote:
Je zit in de goede richting. Volgens mij werkt het met steeds minder waard wordende munteenheden. Dus je begint bij 1 miljoen euro en dan zak je af naar 1 miljoen singaporese dollars geloof ik (zo'n 500.000 euro) etc etc. Maar je zakt alleen af als je een vraag doorspeelt aan iemand anders, die dan de volledige 3 mogelijke antwoorden kan zien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:54 schreef Etcetera het volgende:
je bent met z'n 3en en moet vragen beantwoorden en je maakt kans op 1 miljoen euro/dollar/yen whatever. ze zien niet wat ze winnen, hangt er vanaf wel antw ze kiezen meen ik ofzo
klokklepeletc
Mja...ze willen nou eenmaal geen mensen met bochels en één oog. Want dat schrikt kijkers afquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb formulier ook binnengekregen. Beetje jammer dat ze eerst een foto willen hebben alvorens ze je uitnodigen voor een screening...
Waar hebben zij geld voor nodig dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:27 schreef Mark_V het volgende:
Hoi lui
Ik heb net 10 euro gedoneerd aan wikipedia. Misschien is het voor anderen ook een goed idee om wat te geven aan de primaire contentverschaffer van de AKQ.....
Oh, dan maak ik nog wel een kansje hoor. Ik heb namelijk beide ogen nog.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Mja...ze willen nou eenmaal geen mensen met bochels en één oog. Want dat schrikt kijkers af
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...ouwe bikkel! Beejte nieuwjaarsduiken he?
Wikipedia (eigenlijk wikiMedia, dat is de overkoepelende organisatie) is een stichting en kan dus nooit verkocht worden. Het doel van de stichting is het geven van ongekleurde informatie. Volgens de statuten is reclame dan ook uit den boze.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:40 schreef Neleos het volgende:
Op zich wel een goed doel dan. Wikipedia is ook één van mijn favoriete pagina's. Maar mocht wikipedia ooit toch reclame gaan maken of de boel verkopen, dan voel je je wel genaaid.
Ik zou mijn geld toch eerder aan een 'normaal' goed doel geven.
Dat is toch gewoon optioneel? Bij daemon tools is het nu verplicht om een of andere gare toolbar te installeren (die kan je later gelukkig weer verwijderen met een antispywareprog) dus daar zou ik nooit iets aan geven. Maar ik zou ook niet zo snel geld doneren aan een softwareproject, hoewel crapcleaner erg goed is!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik wilde eerst ook gaan doneren aan CrapCleaner, totdat ze ineens de Yahoo!Toolbar door mijn strot probeerden te duwen.
hitman pro!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:21 schreef Etcetera het volgende:
ik zoek nog een goed gratis (of gratis te maken) anti spy ware proggramma. Spy Sweeper is goed, maar in de trial kun je niks verwijderen. Ad aware vind niet alles.
is CCleaner een goede optie in dit geval?
Windows Defender, detecteert ook spyware, maar dan moet je wel een legale (of legaal gemaaktequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:21 schreef Etcetera het volgende:
ik zoek nog een goed gratis (of gratis te maken) anti spy ware proggramma. Spy Sweeper is goed, maar in de trial kun je niks verwijderen. Ad aware vind niet alles.
is CCleaner een goede optie in dit geval?
oh, dat is ook wel verstandig geloof ikquote:CCleaner doet niks met spyware, maar schoont het register op en corrigeert fouten....
Dagje naar Kinderdijk!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:54 schreef Soempie het volgende:
Had altijd een week-ov, maar doordeweeks ook altijd colleges. Ben dus superblij dat ik nu in het weekend gratis kan reizen. Dus als mensen suggesties hebben voor dagjes weg in Nederland
Daar ben ik al geweest en een tweede keer komt wel over een jaar of 20quote:
quote:
Het lijkt me ook meer iets voor in je ééntje ofso...quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:10 schreef Etcetera het volgende:
ja, 1 keer
is op zich wel leuk, maar ik had niet echt goed gezelschap
Train ze!quote:
Ik heb nu ook formulier binnen. Leuk voor je dat je dan in Vegas bent, jammer voor onsquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg net mijn inschrijfformulier voor "1 Miljoen Wat?" binnen. Daar staat dat ze 15 januari een screening houden. Maar dan ben ik er niet. Dan zit ik in Las Vegas.
Helaas.
Maar ga je het inschrijfformulier nog wel invullen/meedoen TSE? Dan kunnen we nog op zoek naar een vervanger voor Nembrio en dan kunnen we alsnog meedoen. Anders heb ik twee vervangers nodigquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb formulier ook binnengekregen. Beetje jammer dat ze eerst een foto willen hebben alvorens ze je uitnodigen voor een screening...
dat denk ik juist niet, ik zou er graag met m'n vriend eens heen gaan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt me ook meer iets voor in je ééntje ofso...
Hoewel ik er van overtuigd ben dat we direct geplaatst worden als ik mijn foto opstuur (quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar ga je het inschrijfformulier nog wel invullen/meedoen TSE? Dan kunnen we nog op zoek naar een vervanger voor Nembrio en dan kunnen we alsnog meedoen. Anders heb ik twee vervangers nodig
ik flip even met je mee hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:54 schreef Nesle het volgende:
Ik ben zóóóóóóóó aan het flippen.
Ben bezig met schoolshit en het is zoveeel
Waarover?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef Nesle het volgende:
EN dan moet ik nog 2 andere verslagen maken
ga het ook weer volgenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef Soempie het volgende:half 9 nieuw seizoen van wie is de mol?
Tof! Echt?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef Soempie het volgende:half 9 nieuw seizoen van wie is de mol?
Zonde, de vorige 2 waren tofquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:06 schreef Homdeck het volgende:
ga het ook weer volgen![]()
heb helaas de 1e 2 seizoenen gemist![]()
Inderdaad, dat zeg ik nou ook altijd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:10 schreef Etcetera het volgende:wat een kutopdracht ja
uiteenzetting: je moet er wat over lullen geloof ik
en hoe kun je nou argumenten geven over een gedicht
die heb ik ook wel gezienquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zonde, de vorige 2 waren tof
Ik vind Karel de Graaf goed![]()
Ik heb ze allemaal gezien, behalve de aaaaallereerste. Ik vond het met onbekende mensen veul leuker.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die heb ik ook wel gezien![]()
ik bedoel toen er nog onbekende nederlanders meededen. was toch iets leuker dan met BN-ers denk ik.
Ja dat heb ik dus ook warrschijnlijk verkeerd gedaan. Ik gaf mijn mening wat ik er van vond. Maar het moest dus zo:quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:15 schreef Etcetera het volgende:
de enige argumenten die ik kan bedenken over een gedicht, is waarom je het goed of niet goed vind
maar dat is zo persoonlijk als de pest
Oja, dat hoor ik ook altijd. Die heb ik ook gemistquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die heb ik ook wel gezien![]()
ik bedoel toen er nog onbekende nederlanders meededen. was toch iets leuker dan met BN-ers denk ik.
Hey tof, bedankt!quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:17 schreef Soempie het volgende:
Een uiteenzetting is een informatief stukje over je onderwerp. Het moet dan objectief zijn.
oh dit is handig: http://mediatheek.thinkqu(...)n/uiteenzetting.html
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ik was vorig jaar op de WIDM-fandag.
Was met een vriendin mee die groot fan is. Was wel leuk, iedereen was er. Met name met Karel de Graaff was een leuk gesprek te voeren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:22 schreef Soempie het volgende:
wat leuk! Wie heb je allemaal ontmoet?
Geen idee wat dat is, dus ik denk het nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Moet je bij het beoordelen van de gedichten ook kijken naar dingen als alliteratie, personificatie, metaforen, assonatie, enz?
Zo zo, dat is zinvol...quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:25 schreef Nesle het volgende:
Geen idee wat dat is, dus ik denk het niet
Je moet de strofes samenvatten en dan tegen en voor argumenten geven.
Jaa, ze kunnen niks anders verzinnen voor een vak als letterenquote:
Ik was m'n tekenspul aan het pakkenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:27 schreef Homdeck het volgende:
Stel ik een WIDM-vraag, blijven jullie allemaal hier hangen![]()
Dat snap ik nog steeds niet trouwensquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Nesle het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zeg ik nou ook altijd.
Vorige opdracht had ik een 4dus ze kan me ook wat.
Dan heb je toch precies mijn punt bewezen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat denk ik juist niet, ik zou er graag met m'n vriend eens heen gaan.
ik ging toen met een soort date, maar dat was geen succes
Dat vind ik ook onzin. Hier op Fok! gaan ze het altijd al "zeker wetuh!" op dag 1.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:17 schreef Nesle het volgende:
Die Sander Lantinge zit lekker te stoken.
Kan ik niet tegen, en de eerste week de mol al weten is geblaat. Ik heb dus geen idee.
Milouska was echt geniaalquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik ook onzin. Hier op Fok! gaan ze het altijd al "zeker wetuh!" op dag 1.
Ik had vorige jaar Roderick, Frederique, Toine en Milouska in het oog.
Maar Milouska heb ik de hele serie lang van gehad: dat mens is zo dom, die kán het gewoon niet zijn. Als ze het wél is dan wordt ik gek.
Nou...je kunt wel raden
Maar ik heb nooit zeker "geweten" wie het moest zijn...
Ik ben daar nauwelijks nog.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef Etcetera het volgende:
trouwens, moet eerlijk zijn: het is hier gezelliger dan in de AKQ tegenwoordig
Absoluutquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben er nog wel te vinden, maar niet voor heel lang meer vrees ik met al die Googlende eendagsvliegen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef Etcetera het volgende:
eensquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:43 schreef Etcetera het volgende:
wat dat betreft zou je kunnen stellen dat de SC moet worden afgeschaft....
Nee, nee, ik heb helemaal geen tijd om steeds te F5-en voor slowchatquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:43 schreef Etcetera het volgende:
wat dat betreft zou je kunnen stellen dat de SC moet worden afgeschaft....
Oke, maar niet meer zulke dingen zeggen hoorquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:05 schreef Supersheep het volgende:Komt Etcetera een keer met een goed idee, gaat dat drankorgel er tegenin
Reële optie als ik er niet uit kom, of er geen zin in heb.quote:
het wordt je zo opgedrongen, dat haat ikquote:
Ik vond MSN 7.5 fijner, vooral omdat ik daar dingen als verzenden van bestanden makkelijker kon vinden. Ook vind ik de nieuwe manier van berichten versturen niks, dat je opeens een lijst krijgt van iedereen en dat je daarin de mensen moet selecteren. En dat je het vak contactpersoon zoeken niet kan gebruiken voor mensen die nog niet in je lijst staan, dan moet je dat vak er onder gebruikenquote:
Muisgevoeligheid kan omlaag via configuratiescherm. Ga naar dat scherm via start -> configuratiescherm (of start- instellingen - configuratiescherm), en kies dan muis (als je maar 10 plaatjes ziet, kies eerst klassieke weergave links in beeld). Dubbelklik muis, kies tabblad pointer options (3e tab van links bij mij), daar kan je de pointerspeed omlaag zetten. Dan moet je de muis meer bewegen voor kleine bewegingen. Pas de schuif aan, en klik op OKquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:11 schreef Soempie het volgende:
Oke ik heb een beetje met flash lopen klooien en het is echt geweldig natuurlijk, maar, maar, maar..ik ben niet zo trefzeker met de muis. Natuurlijk kan ik giga inzoomen, maar is de muis ook zo in te stellen dat tekenen makkelijker wordt? Of hoeveel zou zo'n pen kosten
Ik heb juist een hekel aan FF hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:03 schreef Nesle het volgende:
Ik heb echt een hekel aan IE.
Op aanraden van Sheep dan toch maar FF, and i love it
Nee. Maxton voorheen bekend als MyIE2 is gewoon iets meer als een schil doe OP IE draait.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:41 schreef Etcetera het volgende:
als ik dat zo oppervlakkig lees, is Maxthon dan niet gewoon een combi van FF en IE?
IE is irritant, je complete taakbalk zit vol als je met een paar dingen tegelijk bezig bent (zoals ik vaak doe).
en bij FF kun je zoveel dingen er bij stoppen, van Gmail notifier, tot en met de skins die je kunt installeren.
naar mijn idee minder lekken, en ze worden sneller gefikst
Er is niet per definitie iets mis met IE, maar ik ben van mening dat Opera fijner werkt. In Opera zitten features die niet in IE zitten, zoals tabbed browsing (zit wel in IE7), mouse gestures, content blocking, een pop-up blocker die ik beter vind werken, makkelijk aan te passen/toe te voegen search engines (als ik in adresbalk y spatie woord in vul, wordt er op YouTube gezocht naar een filmpje met dat woord bijvoorbeeld), ingebouwde IRC client, voor alle sites kan een basisinstelling gebruikt worden met daar weer uitzonderingen op, zodat Flash bijvoorbeeld standaard uit staat op alle pagina's die ik bezoek, maar het apart aan kan zetten voor een pagina waar veel flash op zit die ik wel wil hebben enzovoorts. Ook vind ik het sneller en fijner werken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
Wat is er mis met IE?
Firefox heeft tabs ook gejatquote:
Maar men vindt dingen die van IE gejat zijn niet typerend?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:47 schreef Etcetera het volgende:
dat zal, maar dat IE er weer eens achteraan komt kakken vind ik vrij typerend
zijn de tabs van oorsprong dan van IE of bedoel je wat andersquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar men vindt dingen die van IE gejat zijn niet typerend?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Maxton voorheen bekend als MyIE2 is gewoon iets meer als een schil doe OP IE draait.
Ja, Maxton heeft tabs, maar dat heeft IE7 ook.
Ik bedoel wat anders ja...quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zijn de tabs van oorsprong dan van IE of bedoel je wat anders
ik heb gewoon een ongelooflijke aversie tegen IE opgebouwd, kan er niks aan doen
Dat er vast dingen van IE gepikt zijn en daar hoor je niemand over.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:08 schreef Etcetera het volgende:
wat dan Nem?
Meest gebruikte zijn een reload plugin waar je een bepaalde pagina na een x aantal seconden steeds kan laten refreshen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:58 schreef Etcetera het volgende:
wat voor plugins heb je dan bij Maxthon?
Mooizoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:48 schreef Etcetera het volgende:
ik denk de dvd
thx Nesle, het heeft geholpen
maar denk toch dat Windows Defender gaat sneuvelen
BAALT meequote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:53 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik ga volgende maand zo'n pen kopen (70 euro), want dit werkt niet zo. Kost me veel te veel tijd en heb nu al pijn in m'n arm.
![]()
BAAL!
nee m'n vriend had iets verwijderd wat volgens WD gevaarlijk was (een pc overname tooltje. kan gevaarlijk zijn, maar ook retehandig) en dat kon ik via WD niet terughalenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mooizo
Ik dacht dat je juist dat Windows Defender moest terughalen
Ik heb ook zo'n tabletje gehad. Eén of ander el-cheapo ding maar ik heb er enorme plezier van gehad.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:53 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik ga volgende maand zo'n pen kopen (70 euro), want dit werkt niet zo. Kost me veel te veel tijd en heb nu al pijn in m'n arm.
![]()
BAAL!
Dan zou ik gewoon een 2e hands geval kopen, dan heb je voor max ¤25,- al een goed tabletquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:53 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
BAAL!
Mja, ik ga wel op zoek naar wat goedkopers..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon een 2e hands geval kopen, dan heb je voor max ¤25,- al een goed tablet
ik vind er anders niks Parkinsons aan hoor..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik ga wel op zoek naar wat goedkopers..
[afbeelding]
't is nu net of ik parkinson heb![]()
![]()
Niks mis mee hoor, het heeft je denk ik alleen nogal wat tijd gekost om dit nog zo netjes te krijgenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik ga wel op zoek naar wat goedkopers..
[afbeelding]
't is nu net of ik parkinson heb![]()
![]()
Jij ook Soempquote:
Kun je jezelf niet tellen dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij ook Soemp
Ik ga maar een hamer zoeken want heb al eerder een slaappoging gewaagd maar kon niet in slaap komen
* schrikt van je nieuwe avatar
+2 scherpquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je jezelf niet tellen dan?
Ik ga ook slapen
wel tellen, maar niet meer over hekjes springenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je jezelf niet tellen dan?
Ik ga ook slapen
Ik ook. Ik hou hemquote:
Doet me denken aan de grote-rode-jeweetwel-kater...quote:
Moet je wild met je armen slaan en om 'm heen gaan zoemen. Juist op 't moment dat die mug ergens gaat zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:14 schreef Jojoortje het volgende:
IK HEB EEN MUG OP MIJN KAMER!!!!!!!!!!!!!
Jojojo, in da housequote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Gooooooooooooooooooooodmorning AKQ! Jeweetz
Ja haalt de woorden uit mijn toetsenbord.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Doet me denken aan de grote-rode-jeweetwel-kater...
Hier bezig met Microsoft Word '75.
[afbeelding]
Fo shizzle!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jojojo, in da housealles goed?
Ik ruik de lente alquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]en rep is al zo goed soempie
![]()
goeiemiddag trouwens
ik wilde naar de kapper, en er zijn er twee met een stoplichtje voor de deur: groen, kun je naar binnen stappen, oranje moet je wachten, rood moet je láng wachten. licht stond op groen, dus ik naar binnen, moest ik een uur wachtenlogica hoor
dus ik wacht nog wel ff met de kapper
ja zeker wel (we hebben minstens 5 kappers hier) maar ik bedacht vanmiddag pas dat ik naar de kapper wou, en had geen zin in bellen. dan is dat systeem met stoplicht retehandigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat een systeem. Kun je niet gewoon een afspraak maken?
Je gaat je aan je goede voornemen houden?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
Kapper in Groningen? Ik zoek nog een kapper in Groningen. Weet jij een goede?![]()
Oh oke, ik dacht dat dat voor van die hippe freaky kapsels wasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:21 schreef Etcetera het volgende:
nee kapper in stadskanaal
maar in groningen.... in de folkingestraat zit koppiekoppie is dat niet iets?
Ja, volgende weekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je gaat je aan je goede voornemen houden?
dat doen ze ook, maar ik geloof dat als je goed zegt wat je wilt, dat ze echt wel luisterenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht dat dat voor van die hippe freaky kapsels was![]()
![]()
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat doen ze ook, maar ik geloof dat als je goed zegt wat je wilt, dat ze echt wel luisteren
Ik heb 2 adresjes. De twee goedkoopsten zijn Springs en eentje in de poelestraat waar je van maandag tot woensdag voor 10 e ofzo kan laten knippen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
Kapper in Groningen? Ik zoek nog een kapper in Groningen. Weet jij een goede?![]()
Hoe donker is het? Echt bruin of ben je nog een donkerblondje? Mijn vriendin heeft donkerbruin haar en de kapper heeft haar haar echt verneukt door lichtblonde plukjes er in te doen. Stond echt niet. Je moet met highlights echt oppassen dat het niet te veel afwijkt van je eigen haarkleur! Dat moet je blijkbaar de kapper ook duidelijk zeggen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:31 schreef Etcetera het volgende:
ik zit te denken, zal ik m'n haar in highlights doen? heb het wel 's eerder gehad... het wordt steeds donkerder en ik vind blond gewoon mooier
Bij mij is het iets korter nog denk ik, maar toch nog wel lang vind ik!quote:wat is zoooooo lang dan bij jou? bij mij is het nu halverwege m'n rug
quote:
Ik 2 keer per jaarquote:
mss is de kinki kapper wel wat voor jou aan de Oosterstraatquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
't hoeft niet heel goedkoop. Ik wil een kapper die zelf wel weet wat leuk zou staan. Want zodra ze zeggen: nou, wat wil je? Zit ik echt zo van:knip er maar wat af/ doe maar wat
![]()
Ja, wie heeft er nou verstand van dan![]()
Ik wil gewoon ook advies
Dat heb ik ook altijd. 'Wil je het in laagjes?', ' Bovenop kort?', 'Opgeschoren?'quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
't hoeft niet heel goedkoop. Ik wil een kapper die zelf wel weet wat leuk zou staan. Want zodra ze zeggen: nou, wat wil je? Zit ik echt zo van:knip er maar wat af/ doe maar wat
![]()
Ik wil gewoon ook advies
Ik zeg altijd precies wat ik wil!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik wil gewoon ook advies
Neeequote:
Ik snapte hem wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
Neee
Ik bedoel, als je langer haar hebt ga je automatisch minder vaak naar de kapper als iemand die het kort/er heeft.
Ja. Maar volgens mij zit het ook vol dooie puntjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |