Meest gebruikte zijn een reload plugin waar je een bepaalde pagina na een x aantal seconden steeds kan laten refreshen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:58 schreef Etcetera het volgende:
wat voor plugins heb je dan bij Maxthon?
Mooizoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:48 schreef Etcetera het volgende:
ik denk de dvd
thx Nesle, het heeft geholpen
maar denk toch dat Windows Defender gaat sneuvelen
BAALT meequote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:53 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik ga volgende maand zo'n pen kopen (70 euro), want dit werkt niet zo. Kost me veel te veel tijd en heb nu al pijn in m'n arm.
![]()
BAAL!
nee m'n vriend had iets verwijderd wat volgens WD gevaarlijk was (een pc overname tooltje. kan gevaarlijk zijn, maar ook retehandig) en dat kon ik via WD niet terughalenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mooizo
Ik dacht dat je juist dat Windows Defender moest terughalen
Ik heb ook zo'n tabletje gehad. Eén of ander el-cheapo ding maar ik heb er enorme plezier van gehad.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:53 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik ga volgende maand zo'n pen kopen (70 euro), want dit werkt niet zo. Kost me veel te veel tijd en heb nu al pijn in m'n arm.
![]()
BAAL!
Dan zou ik gewoon een 2e hands geval kopen, dan heb je voor max ¤25,- al een goed tabletquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:53 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
BAAL!
Mja, ik ga wel op zoek naar wat goedkopers..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon een 2e hands geval kopen, dan heb je voor max ¤25,- al een goed tablet
ik vind er anders niks Parkinsons aan hoor..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik ga wel op zoek naar wat goedkopers..
[afbeelding]
't is nu net of ik parkinson heb![]()
![]()
Niks mis mee hoor, het heeft je denk ik alleen nogal wat tijd gekost om dit nog zo netjes te krijgenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik ga wel op zoek naar wat goedkopers..
[afbeelding]
't is nu net of ik parkinson heb![]()
![]()
Jij ook Soempquote:
Kun je jezelf niet tellen dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij ook Soemp
Ik ga maar een hamer zoeken want heb al eerder een slaappoging gewaagd maar kon niet in slaap komen
* schrikt van je nieuwe avatar
+2 scherpquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je jezelf niet tellen dan?
Ik ga ook slapen
wel tellen, maar niet meer over hekjes springenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je jezelf niet tellen dan?
Ik ga ook slapen
Ik ook. Ik hou hemquote:
Doet me denken aan de grote-rode-jeweetwel-kater...quote:
Moet je wild met je armen slaan en om 'm heen gaan zoemen. Juist op 't moment dat die mug ergens gaat zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:14 schreef Jojoortje het volgende:
IK HEB EEN MUG OP MIJN KAMER!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |