Joh, eitje!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb geen zin
Banden plakken zuigt!
Welke aanbieder? Gewone kabelaar of KPN?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef dartfanaat het volgende:
Heb vanmiddag Digitale tv besteld. Krijg, natuurlijk, eerst de acceptgiro en dan de spullen![]()
Home.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welke aanbieder? Gewone kabelaar of KPN?
Ja, leuk he.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef MaJo het volgende:
Iedereen blijkbaar, het is opeens zo rustigIk niet in ieder geval...
Oh tof digi tvDat wil ik ook
Ik heb de extra variant gekozen.quote:
Ik zal je wel informeren over de prijs enzoquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:17 schreef MaJo het volgende:
Ik wil het wel graag maar weet niet of ik mijn huisgenoten zover kan krijgen. Het is best prijzig toch? Zou wel gaaf zijn, MTV2 en 3voor12 tv
Thanksquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik zal je wel informeren over de prijs enzo
You're Welcomequote:
Nietes, heb deze al maandenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
Maar volgens mij heeft hij deze avatar pas veranderd...
Nee even geen alcohol lijkt me een prima planquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
Je zou naar de kroeg kunnen gaan maar gezien de laatste dagen is dat wellicht een slecht plan
Been there, done that alreadyquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:34 schreef Etcetera het volgende:
ik kan je aan een trivia verslaving helpen MaJo![]()
Kun je lang zoekenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:45 schreef Jayhawk het volgende:
help mij anders effe zoeken naar de naam van de papegaai
volgens mij quote je verkeerdquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee even geen alcohol lijkt me een prima planDit weekend wordt het ook weer tanken
Hoezo?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij quote je verkeerd
trivia verslaving op IRC is leuk hoor![]()
Ik ga nu als AKQ alcoholist de geschiedenis in he? Ach, zo erg als Soempie is het nog nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ach, het zal wel aan de alcohol liggen
trusten!quote:
mogguh!quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:22 schreef Nesle het volgende:
Goeienacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |