het ging wel, paar dipjes gehad. maar ik lig er wel om half 9 ofzo in want ik begin alweer moe te worden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe ging het vandaag![]()
Veel koffie zeker?![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:50 schreef Homdeck het volgende:
[..]
het ging wel, paar dipjes gehad. maar ik lig er wel om half 9 ofzo in want ik begin alweer moe te worden.
Ik zag 'm anders niet aankomen in 1quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
Mja..en die hoef ik ook niet te zien
Eén was verschrikkelijk voorspelbaar. Twee was gewoon goor. En 3..mja
Nee nog steeds nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je trouwens die King Kahn nog gechecked?
Ik snap je helemaal! Ik hoef maar te klikken en ik zie het filmpje, maar ik durf niet!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:18 schreef MaJo het volgende:
Ik snap niet goed waarom jullie naar dit soort dingen kijken?Ik wil het echt niet zien...
Gewoon nieuwsgierigheid enzoquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:18 schreef MaJo het volgende:
Ik snap niet goed waarom jullie naar dit soort dingen kijken?Ik wil het echt niet zien...
http://www.myspace.com/thekingkhanbbqshowquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee nog steeds nietWeet ook niet goed hoe ik moet zoeken
Is het een zanger, een komiek? Vertel eens meer
Ik kom uit regio Utrecht, maar woon nu in Tukkije (oké, Twente). In beide regio's zijn wel leuke café's te vindenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:02 schreef MaJo het volgende:
Zijn er alleen nog maar Groningers bij de AKQ ofzo? Aangezien de meet ook al daar is
Geen Utrechters in tha house?
Nog ongeveer hetzelfde als 3 jaar geleden, is weinig veranderd. Zelfde pooltafel, zelfde interieur, ongeveer hetzelfde volk wat er komt, meeste mensen hijsen bier en roken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tivoli voor de concerten en Ledig Erf om iets te drinken.
Vroeger was ik overigens regelmatig in de Boothill te vinden, ben benieuwd hoe het nu in die tent is.
Boothill is voor mij wel langer dan 3 jaar geleden, eerder een jaar of 6 a 7 geleden dat ik er voor het laatst ben geweest. Ik begon me op een gegeven moment te ergeren aan het publiek wat er kwam. Ook werd de muziekkeuze steeds beroerder.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog ongeveer hetzelfde als 3 jaar geleden, is weinig veranderd. Zelfde pooltafel, zelfde interieur, ongeveer hetzelfde volk wat er komt, meeste mensen hijsen bier en roken.
Verder vond ik de Florin, Mick O'Connels, België wel leuk, en eventueel de Stichtse Taveerne
Dan moet je dat doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet band plakken, denk dat die serieus lek is
Joh, eitje!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb geen zin
Banden plakken zuigt!
Welke aanbieder? Gewone kabelaar of KPN?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef dartfanaat het volgende:
Heb vanmiddag Digitale tv besteld. Krijg, natuurlijk, eerst de acceptgiro en dan de spullen![]()
Home.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welke aanbieder? Gewone kabelaar of KPN?
Ja, leuk he.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef MaJo het volgende:
Iedereen blijkbaar, het is opeens zo rustigIk niet in ieder geval...
Oh tof digi tvDat wil ik ook
Ik heb de extra variant gekozen.quote:
Ik zal je wel informeren over de prijs enzoquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:17 schreef MaJo het volgende:
Ik wil het wel graag maar weet niet of ik mijn huisgenoten zover kan krijgen. Het is best prijzig toch? Zou wel gaaf zijn, MTV2 en 3voor12 tv
Thanksquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik zal je wel informeren over de prijs enzo
You're Welcomequote:
Nietes, heb deze al maandenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
Maar volgens mij heeft hij deze avatar pas veranderd...
Nee even geen alcohol lijkt me een prima planquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
Je zou naar de kroeg kunnen gaan maar gezien de laatste dagen is dat wellicht een slecht plan
Been there, done that alreadyquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:34 schreef Etcetera het volgende:
ik kan je aan een trivia verslaving helpen MaJo![]()
Kun je lang zoekenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:45 schreef Jayhawk het volgende:
help mij anders effe zoeken naar de naam van de papegaai
volgens mij quote je verkeerdquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee even geen alcohol lijkt me een prima planDit weekend wordt het ook weer tanken
Hoezo?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij quote je verkeerd
trivia verslaving op IRC is leuk hoor![]()
Ik ga nu als AKQ alcoholist de geschiedenis in he? Ach, zo erg als Soempie is het nog nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ach, het zal wel aan de alcohol liggen
trusten!quote:
mogguh!quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:22 schreef Nesle het volgende:
Goeienacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |