Hoe ging het vandaagquote:
Shite! Helemaal vergeten. Ik heb een trailer gezien van die film.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:51 schreef Soempie het volgende:
En van die filmhuisfilms? Heb je daar al gekeken? Ik wil nog naar La Science des rêves.
Vanavond komt aflevering 5 met Samuel L Jackson. En dat gaat natuurlijk over lompe racisistische opmerkingen die niet racistisch bedoeld zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:04 schreef MaJo het volgende:
@ nem: heb vandaag de eerste 2 afleveringen gezien van Extra's, echt vetAflevering 3 had ik al gezien dus ik zit nu op de helft van seizoen 1
Welke aflevering komt vanavond?
2 ja. Seizoen 2 is recentlijk afgelopen in de UK.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:22 schreef MaJo het volgende:
2 seizoenen toch? Of heb ik het verkeerd?
Dat is ook goed nieuwsquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef Soempie het volgende:
Zijn er meerdere seizoenen van Extras dan![]()
Ha, er gaat een vriend mee morgen of overmorgen
heb het ook niet vaak gedaan maar toen ik in Londen woonde deed ik het wel eens als ik vond dat ik het wel even verdiendequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
In m'n eentje uit eten doe ik dan weer niet zo gauw. Dan wordt het wel een broodje ofso...
het ging wel, paar dipjes gehad. maar ik lig er wel om half 9 ofzo in want ik begin alweer moe te worden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe ging het vandaag![]()
Veel koffie zeker?![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:50 schreef Homdeck het volgende:
[..]
het ging wel, paar dipjes gehad. maar ik lig er wel om half 9 ofzo in want ik begin alweer moe te worden.
Ik zag 'm anders niet aankomen in 1quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
Mja..en die hoef ik ook niet te zien
Eén was verschrikkelijk voorspelbaar. Twee was gewoon goor. En 3..mja
Nee nog steeds nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je trouwens die King Kahn nog gechecked?
Ik snap je helemaal! Ik hoef maar te klikken en ik zie het filmpje, maar ik durf niet!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:18 schreef MaJo het volgende:
Ik snap niet goed waarom jullie naar dit soort dingen kijken?Ik wil het echt niet zien...
Gewoon nieuwsgierigheid enzoquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:18 schreef MaJo het volgende:
Ik snap niet goed waarom jullie naar dit soort dingen kijken?Ik wil het echt niet zien...
http://www.myspace.com/thekingkhanbbqshowquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee nog steeds nietWeet ook niet goed hoe ik moet zoeken
Is het een zanger, een komiek? Vertel eens meer
Ik kom uit regio Utrecht, maar woon nu in Tukkije (oké, Twente). In beide regio's zijn wel leuke café's te vindenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:02 schreef MaJo het volgende:
Zijn er alleen nog maar Groningers bij de AKQ ofzo? Aangezien de meet ook al daar is
Geen Utrechters in tha house?
Nog ongeveer hetzelfde als 3 jaar geleden, is weinig veranderd. Zelfde pooltafel, zelfde interieur, ongeveer hetzelfde volk wat er komt, meeste mensen hijsen bier en roken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tivoli voor de concerten en Ledig Erf om iets te drinken.
Vroeger was ik overigens regelmatig in de Boothill te vinden, ben benieuwd hoe het nu in die tent is.
Boothill is voor mij wel langer dan 3 jaar geleden, eerder een jaar of 6 a 7 geleden dat ik er voor het laatst ben geweest. Ik begon me op een gegeven moment te ergeren aan het publiek wat er kwam. Ook werd de muziekkeuze steeds beroerder.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog ongeveer hetzelfde als 3 jaar geleden, is weinig veranderd. Zelfde pooltafel, zelfde interieur, ongeveer hetzelfde volk wat er komt, meeste mensen hijsen bier en roken.
Verder vond ik de Florin, Mick O'Connels, België wel leuk, en eventueel de Stichtse Taveerne
Dan moet je dat doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet band plakken, denk dat die serieus lek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |