Oef, het lijkt me heel vreselijk. Ik ben met oud en nieuw naar Enzo geweest, dat was ook heel erg. Ik snap niet dat kroegen niet op het idee komen om muziek minder hard te zetten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:49 schreef Soempie het volgende:
http://www.pand48.nl/
Met heel hippe mensen ook![]()
Nee gelukkig niet! Ik was dus met oud en nieuw in de stad en je ziet dus echt dat steeds meer van die jonge wichten een navelpiercing hebben met natuurlijk een kort truitje!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijk, maar ik ben geen man...
euhh...heb je een navelpiercing?![]()
Wel een echte tukker! Oleeee!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:02 schreef MaJo het volgende:
Zijn er alleen nog maar Groningers bij de AKQ ofzo? Aangezien de meet ook al daar is
Geen Utrechters in tha house?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:02 schreef MaJo het volgende:
Zijn er alleen nog maar Groningers bij de AKQ ofzo? Aangezien de meet ook al daar is
Eens!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:08 schreef MaJo het volgende:
Ik weet het nog niet, ik blijf het eigenlijk gewoon belachelijk vinden dat de meet in Groningen wordt gehouden. Hoezo centraal?
Misschien wil hij ook wel via Hengelo gaanquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:11 schreef Soempie het volgende:
Daff heeft nog plek in z'n auto en gaat via Utrecht![]()
Met andere woorden, als iemand anders een auto regelt, ga jij wel meequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:24 schreef MaJo het volgende:
Hoezo het centraal moet zijn? Omdat het het meest handig is denk ik. En centraal hoeft niet per se Utrecht te zijn, kan ook amsterdam of bijvoorbeeld nijmegen zijn. Ik vind het ook leuk om eens naar Groningen te gaan en als er een auto geregeld wordt zou het wel relaxed zijn, aangezien de laatste trein terug al om 10 uur vertrekt...
Er zullen er zat zijn die het sexy vinden. Zelf heb ik er niet zoveel mee eigenlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
Even he... Vinden mannen navelpiercings sexy?![]()
Is de Enzo niet die onwijs hippe tent met wit interieur en kleurige lampjes?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:50 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Oef, het lijkt me heel vreselijk. Ik ben met oud en nieuw naar Enzo geweest, dat was ook heel erg. Ik snap niet dat kroegen niet op het idee komen om muziek minder hard te zetten.
Rotterdam!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:02 schreef MaJo het volgende:
Nee hoor, ik heb gewoon geen auto dus ik kan er geen regelen. En als de laatste trein om 10 uur gaat vind ik het ook niet echt de moeite waard...quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met andere woorden, als iemand anders een auto regelt, ga jij wel meeluilak
![]()
Nah, ik kijk wel even wat mogelijk is, het lijkt me op zich heel gezellig, jij, Asmo, Tinuviel en ik, en dan is er nog plek voor 1 mits achterin niet al te grote/dikke/ongezellige mensen.
En voordat iemand shotgun denkt te gaan roepen - Tinuviel heeft altijd voorrang. Vraag maar de Shotgun Rules van m'n broertje op, die heeft het allemaal op papier
![]()
Best, Rotterdam voor een meet doen we ook een keertje. Organiseer het maar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rotterdam!
Maar ik ben de laatste 2 weken niet zo actief..
Je moet ook doorgaan tot de eerste treinquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:24 schreef MaJo het volgende:
Hoezo het centraal moet zijn? Omdat het het meest handig is denk ik. En centraal hoeft niet per se Utrecht te zijn, kan ook amsterdam of bijvoorbeeld nijmegen zijn. Ik vind het ook leuk om eens naar Groningen te gaan en als er een auto geregeld wordt zou het wel relaxed zijn, aangezien de laatste trein terug al om 10 uur vertrekt...
He wat? Ik bedoelde dat ik uit Rotterdam komquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Best, Rotterdam voor een meet doen we ook een keertje. Organiseer het maar.
* vastlegt voor het nageslachtquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He wat? Ik bedoelde dat ik uit Rotterdam kom
Ik wil overigens best een meet in Rotterdam organiseren maar over het algemeen vind ik het geen leuke stad.
Die kunnen dan toch gewoon naar een volgende/ andere meeting. Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Er komen heus wel meer meetings. Als iemand een meeting in Amsterdam/ Utrecht/ waar-dan-ook wilt, dan stel ik voor dat diegene dat organiseertquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:36 schreef MaJo het volgende:
ik blijf er bij dat centraler gewoon handiger is. Tuurlijk is het altijd een eind reizen voor sommigen, maar ik snap gewoon niet dat je een meet in Groningen organiseert als er ook AKQ'ers uit Limburg komen...
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* vastlegt voor het nageslacht![]()
Verhuis naar Utrecht of Amsterdam! Hier is het gezellig, en dan kun je vaker op de quiz langskomenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is echt zo.
Er zijn in mijn ogen 3 leuke tentjes(te weten een leuke kroeg, een irish pub en Waterfront) in Rotterdam en voor de rest is het bagger en is de sfeer om te snijden.
Constant op je tenen lopen of je niet per ongeluk tegen iemand aanstoot die gelijk boos wordt
Oh. Nou. Dan moeten we nog even gaan overleggen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:44 schreef MaJo het volgende:
Ik zie trouwens dat de datum me waarschijnlijk niet uit gaat komen aangezien ik de dag ervoor (waarschijnlijk) mijn diploma-uitreiking heb en die maandag één van mijn beste vrienden voor een half jaar naar het buitenland gaat. Het zit er dus dik in dat ik die avond een afstudeerfeestje danwel een afscheidsfeestje heb. En in dat geval kunnen Asmo, Iamredleader en Tinuviel ook weer niet
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:44 schreef MaJo het volgende:
Ik zie trouwens dat de datum me waarschijnlijk niet uit gaat komen aangezien ik de dag ervoor (waarschijnlijk) mijn diploma-uitreiking heb en die maandag één van mijn beste vrienden voor een half jaar naar het buitenland gaat. Het zit er dus dik in dat ik die avond een afstudeerfeestje danwel een afscheidsfeestje heb. En in dat geval kunnen Asmo, Iamredleader en Tinuviel ook weer niet
Ik kan altijd naar de quiz komenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Verhuis naar Utrecht of Amsterdam! Hier is het gezellig, en dan kun je vaker op de quiz langskomen![]()
Ja het is wel een tent wat over het algemeen 'hip' gevonden wordt. Het gebouw zelf is wel wit, maar interieur is niet echt wit geloof. Maar het is iig niet één van mijn favoriete tenten, Pand48 veel mooierquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is de Enzo niet die onwijs hippe tent met wit interieur en kleurige lampjes?
ik denk omdat je zo vrolijk komt melden dat 4 mensen niet kunnenquote:
Je kwam op mij een beetje triomfantelijk overquote:
Dan ben ik denk ik in de warquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja het is wel een tent wat over het algemeen 'hip' gevonden wordt. Het gebouw zelf is wel wit, maar interieur is niet echt wit geloof. Maar het is iig niet één van mijn favoriete tenten, Pand48 veel mooier![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:53 schreef iamredleader het volgende:
Nou, mensen, ik zwaai voor de avond af, ga lekker naar huis en vanavond in Amsterdam een borrel met oude schoolvrienden.
Tot gauw!![]()
Waarom zou ik triomfantelijk zijn?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je kwam op mij een beetje triomfantelijk over![]()
lijkt me wel zo gepast jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:07 schreef MaJo het volgende:
Nou ok dat was echt niet mijn bedoeling. Misschien had ik eensmiley moeten gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |