En is het gelukt om er om 10 uur uit te gaan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb ook een besluit genomen. Heb de hele week nog vakantie, maar ik zet de wekker morgen om 10 uur! Dan ben ik de hele dag moe, maar kan wel die avond rond een uurtje of 11 slapen en dan is mijn ritme ook weer goed!
Geniaal plan!![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
En is het gelukt om er om 10 uur uit te gaan?![]()
Moeten we doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:43 schreef MaJo het volgende:
@ nem: cool dat je ook naar Wolfmother gaatLien is er ook dus kunnen we een mini-meet houden
Mijn gedachten gaan uit naar Homdeck die nu waarschijnlijk hard aan het vechten is tegen de slaapquote:Ik kon ook erg slecht slapen vannacht, mijn ritme is ook helemaal naar de knoppen. Heb lang wakker gelegen en was daarom nogal gaar toen mijn wekker om 8 uur afgingBen wel blij dat ik wakker ben, moet morgen ook op tijd op en zo kom ik tenminste weer een beetje in een normaal ritme
morgen nog een poging dan maar, hequote:
Mja, ik heb ook geen zin om naar buiten te gaan. Ik denk dat ik het uitstel tot morgenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet zo even naar het centrum maar het is gewoon weer herfstweer
oh, tja, dan maar je schrap zetten en door dat gure weer naar buitenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
Eigenlijk wel maar dat denk ik al een week
Dat ga ik ook zo doen, als een échte ventquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
oh, tja, dan maar je schrap zetten en door dat gure weer naar buiten![]()
Nee dat lijkt me ook geen succesquote:Ik moet pasfoto's laten maken, maar heb geen zin om er als een verzopen en verwaaid hoopje op te staan.![]()
Goed zoquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zo doen, als een échte vent
[..]
Heb je een berichtje gestuurdquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed zoIk zal aan je denken als ik zo met een dekentje, kussen, muziekje, mok koffie en boek lekker warm op de bank zit.
![]()
Hee, bedankt voor de tip!quote:
Leeeeuk!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:47 schreef Soempie het volgende:
Ik zal je wel pm-en als je het niet meer verwacht![]()
a/s/l ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:49 schreef Jayhawk het volgende:
Men staat altijd vrij om mij te PM'en. Mij PM'en is altijd een reactie terug.
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
Age/Sex/Length als ik het goed heb. Je "PM geeft altijd reactie" lijkt zwaar op een contactadvertentie
Je hebt gelijk, ik haal na 6 jaar Groningen nog steeds de straten doorelkaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:55 schreef Soempie het volgende:
ha daar heb ik ooit een tas gekocht Jayhawk! Crumpler. Maar dat is toch gewoon de Folkingestraat
Sterktequote:
je kan ook overdrijven hequote:Op woensdag 3 januari 2007 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
Age/Sex/Length als ik het goed heb. Je "PM geeft altijd reactie" lijkt zwaar op een contactadvertentie
a/s/l wordt veel gebruikt in chatboxen
Schandalig. Het meest bekende straatje van Groningenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:58 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik haal na 6 jaar Groningen nog steeds de straten doorelkaar![]()
Nee joh, dat zijn de peper- en poelestraatquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Schandalig. Het meest bekende straatje van Groningen![]()
Ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:01 schreef Jayhawk het volgende:
Nee joh, dat zijn de peper- en poelestraat
Ligt er aan met wie ik ga, maar meestal negende circel, shadrak, feest, de kar, pand48, blauwe engel (..i know) en ik eindig meestal in de tap. En jij?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:13 schreef Soempie het volgende:
waar ga je meestal uit, Jay?
Ik vind het afschuwelijk, maar ik ben geen man...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
Even he... Vinden mannen navelpiercings sexy?![]()
De Engel... Prachtige avonden heb ik daar beleefd. 15 gulden voor een dienblad bier, dat later op de avond dan halverwege bij iemand in het overhemd viel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:22 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ligt er aan met wie ik ga, maar meestal negende circel, shadrak, feest, de kar, pand48, blauwe engel (..i know) en ik eindig meestal in de tap. En jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |