Inderdaad, dat zeg ik nou ook altijd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:10 schreef Etcetera het volgende:wat een kutopdracht ja
uiteenzetting: je moet er wat over lullen geloof ik
en hoe kun je nou argumenten geven over een gedicht
die heb ik ook wel gezienquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zonde, de vorige 2 waren tof
Ik vind Karel de Graaf goed![]()
Ik heb ze allemaal gezien, behalve de aaaaallereerste. Ik vond het met onbekende mensen veul leuker.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die heb ik ook wel gezien![]()
ik bedoel toen er nog onbekende nederlanders meededen. was toch iets leuker dan met BN-ers denk ik.
Ja dat heb ik dus ook warrschijnlijk verkeerd gedaan. Ik gaf mijn mening wat ik er van vond. Maar het moest dus zo:quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:15 schreef Etcetera het volgende:
de enige argumenten die ik kan bedenken over een gedicht, is waarom je het goed of niet goed vind
maar dat is zo persoonlijk als de pest
Oja, dat hoor ik ook altijd. Die heb ik ook gemistquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die heb ik ook wel gezien![]()
ik bedoel toen er nog onbekende nederlanders meededen. was toch iets leuker dan met BN-ers denk ik.
Hey tof, bedankt!quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:17 schreef Soempie het volgende:
Een uiteenzetting is een informatief stukje over je onderwerp. Het moet dan objectief zijn.
oh dit is handig: http://mediatheek.thinkqu(...)n/uiteenzetting.html
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ik was vorig jaar op de WIDM-fandag.
Was met een vriendin mee die groot fan is. Was wel leuk, iedereen was er. Met name met Karel de Graaff was een leuk gesprek te voeren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:22 schreef Soempie het volgende:
wat leuk! Wie heb je allemaal ontmoet?
Geen idee wat dat is, dus ik denk het nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Moet je bij het beoordelen van de gedichten ook kijken naar dingen als alliteratie, personificatie, metaforen, assonatie, enz?
Zo zo, dat is zinvol...quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:25 schreef Nesle het volgende:
Geen idee wat dat is, dus ik denk het niet
Je moet de strofes samenvatten en dan tegen en voor argumenten geven.
Jaa, ze kunnen niks anders verzinnen voor een vak als letterenquote:
Ik was m'n tekenspul aan het pakkenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:27 schreef Homdeck het volgende:
Stel ik een WIDM-vraag, blijven jullie allemaal hier hangen![]()
Dat snap ik nog steeds niet trouwensquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Nesle het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zeg ik nou ook altijd.
Vorige opdracht had ik een 4dus ze kan me ook wat.
Dan heb je toch precies mijn punt bewezen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat denk ik juist niet, ik zou er graag met m'n vriend eens heen gaan.
ik ging toen met een soort date, maar dat was geen succes
Dat vind ik ook onzin. Hier op Fok! gaan ze het altijd al "zeker wetuh!" op dag 1.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:17 schreef Nesle het volgende:
Die Sander Lantinge zit lekker te stoken.
Kan ik niet tegen, en de eerste week de mol al weten is geblaat. Ik heb dus geen idee.
Milouska was echt geniaalquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik ook onzin. Hier op Fok! gaan ze het altijd al "zeker wetuh!" op dag 1.
Ik had vorige jaar Roderick, Frederique, Toine en Milouska in het oog.
Maar Milouska heb ik de hele serie lang van gehad: dat mens is zo dom, die kán het gewoon niet zijn. Als ze het wél is dan wordt ik gek.
Nou...je kunt wel raden
Maar ik heb nooit zeker "geweten" wie het moest zijn...
Ik ben daar nauwelijks nog.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef Etcetera het volgende:
trouwens, moet eerlijk zijn: het is hier gezelliger dan in de AKQ tegenwoordig
Absoluutquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben er nog wel te vinden, maar niet voor heel lang meer vrees ik met al die Googlende eendagsvliegen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef Etcetera het volgende:
eensquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:43 schreef Etcetera het volgende:
wat dat betreft zou je kunnen stellen dat de SC moet worden afgeschaft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |