Wikipedia (eigenlijk wikiMedia, dat is de overkoepelende organisatie) is een stichting en kan dus nooit verkocht worden. Het doel van de stichting is het geven van ongekleurde informatie. Volgens de statuten is reclame dan ook uit den boze.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:40 schreef Neleos het volgende:
Op zich wel een goed doel dan. Wikipedia is ook één van mijn favoriete pagina's. Maar mocht wikipedia ooit toch reclame gaan maken of de boel verkopen, dan voel je je wel genaaid.
Ik zou mijn geld toch eerder aan een 'normaal' goed doel geven.
Dat is toch gewoon optioneel? Bij daemon tools is het nu verplicht om een of andere gare toolbar te installeren (die kan je later gelukkig weer verwijderen met een antispywareprog) dus daar zou ik nooit iets aan geven. Maar ik zou ook niet zo snel geld doneren aan een softwareproject, hoewel crapcleaner erg goed is!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik wilde eerst ook gaan doneren aan CrapCleaner, totdat ze ineens de Yahoo!Toolbar door mijn strot probeerden te duwen.
hitman pro!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:21 schreef Etcetera het volgende:
ik zoek nog een goed gratis (of gratis te maken) anti spy ware proggramma. Spy Sweeper is goed, maar in de trial kun je niks verwijderen. Ad aware vind niet alles.
is CCleaner een goede optie in dit geval?
Windows Defender, detecteert ook spyware, maar dan moet je wel een legale (of legaal gemaaktequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:21 schreef Etcetera het volgende:
ik zoek nog een goed gratis (of gratis te maken) anti spy ware proggramma. Spy Sweeper is goed, maar in de trial kun je niks verwijderen. Ad aware vind niet alles.
is CCleaner een goede optie in dit geval?
oh, dat is ook wel verstandig geloof ikquote:CCleaner doet niks met spyware, maar schoont het register op en corrigeert fouten....
Dagje naar Kinderdijk!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:54 schreef Soempie het volgende:
Had altijd een week-ov, maar doordeweeks ook altijd colleges. Ben dus superblij dat ik nu in het weekend gratis kan reizen. Dus als mensen suggesties hebben voor dagjes weg in Nederland
Daar ben ik al geweest en een tweede keer komt wel over een jaar of 20quote:
quote:
Het lijkt me ook meer iets voor in je ééntje ofso...quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:10 schreef Etcetera het volgende:
ja, 1 keer
is op zich wel leuk, maar ik had niet echt goed gezelschap
Train ze!quote:
Ik heb nu ook formulier binnen. Leuk voor je dat je dan in Vegas bent, jammer voor onsquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg net mijn inschrijfformulier voor "1 Miljoen Wat?" binnen. Daar staat dat ze 15 januari een screening houden. Maar dan ben ik er niet. Dan zit ik in Las Vegas.
Helaas.
Maar ga je het inschrijfformulier nog wel invullen/meedoen TSE? Dan kunnen we nog op zoek naar een vervanger voor Nembrio en dan kunnen we alsnog meedoen. Anders heb ik twee vervangers nodigquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb formulier ook binnengekregen. Beetje jammer dat ze eerst een foto willen hebben alvorens ze je uitnodigen voor een screening...
dat denk ik juist niet, ik zou er graag met m'n vriend eens heen gaan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt me ook meer iets voor in je ééntje ofso...
Hoewel ik er van overtuigd ben dat we direct geplaatst worden als ik mijn foto opstuur (quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar ga je het inschrijfformulier nog wel invullen/meedoen TSE? Dan kunnen we nog op zoek naar een vervanger voor Nembrio en dan kunnen we alsnog meedoen. Anders heb ik twee vervangers nodig
ik flip even met je mee hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:54 schreef Nesle het volgende:
Ik ben zóóóóóóóó aan het flippen.
Ben bezig met schoolshit en het is zoveeel
Waarover?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef Nesle het volgende:
EN dan moet ik nog 2 andere verslagen maken
ga het ook weer volgenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef Soempie het volgende:half 9 nieuw seizoen van wie is de mol?
Tof! Echt?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:03 schreef Soempie het volgende:half 9 nieuw seizoen van wie is de mol?
Zonde, de vorige 2 waren tofquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:06 schreef Homdeck het volgende:
ga het ook weer volgen![]()
heb helaas de 1e 2 seizoenen gemist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |