Ik heb nog steeds een aanbod om taxi te spelen...quote:Iamreadleader gaat met Asmodian en MaJo beraadslagen over eventuele komst.
had je maar niet zo vroeg wakker gemaakt moeten wordenquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:29 schreef Nesle het volgende:
Ik kan echt niet slapen, dus nu zit ik met een schoolboek voor mn neus
Heb ik ook gezegdquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
had je maar niet zo vroeg wakker gemaakt moeten worden
Toch wel, maar ik schijn tegenwoordig ook nog op m'n werk verwacht te worden. En m'n bed (alsmede m'n vriendin) schijnt het erg op prijs te stellen als ik daar ook een tijdje per dag vertoef.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:47 schreef MaJo het volgende:
Hey daf, kom je niet meer vaak in de AKQ?
Herkenbaar. Ik heb opeens ook een leven naast fokquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Toch wel, maar ik schijn tegenwoordig ook nog op m'n werk verwacht te worden. En m'n bed (alsmede m'n vriendin) schijnt het erg op prijs te stellen als ik daar ook een tijdje per dag vertoef.
Ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik hier dan de enige die geen leven heeft?![]()
Krent...quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot maandag dan is de vakantie voorbij en komt mijn leven terug![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:24 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nu als AKQ alcoholist de geschiedenis in he? Ach, zo erg als Soempie is het nog niet
Woow, wat ga je daar doen? Gokken?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg net mijn inschrijfformulier voor "1 Miljoen Wat?" binnen. Daar staat dat ze 15 januari een screening houden. Maar dan ben ik er niet. Dan zit ik in Las Vegas.
Helaas.
Ik weet het ook niet precies maar het is een spelprogramma. Moet je even op de site kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:51 schreef Nesle het volgende:
Wat is dat toch in godsnaam, dat 1 miljoen wat.
Tien/Talpa programma, dat weet ik. Maar wat is het
Feesten, werken, beurs/conventie. Gokken waarschijnlijk nietquote:
Je zit in de goede richting. Volgens mij werkt het met steeds minder waard wordende munteenheden. Dus je begint bij 1 miljoen euro en dan zak je af naar 1 miljoen singaporese dollars geloof ik (zo'n 500.000 euro) etc etc. Maar je zakt alleen af als je een vraag doorspeelt aan iemand anders, die dan de volledige 3 mogelijke antwoorden kan zien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:54 schreef Etcetera het volgende:
je bent met z'n 3en en moet vragen beantwoorden en je maakt kans op 1 miljoen euro/dollar/yen whatever. ze zien niet wat ze winnen, hangt er vanaf wel antw ze kiezen meen ik ofzo
klokklepeletc
Mja...ze willen nou eenmaal geen mensen met bochels en één oog. Want dat schrikt kijkers afquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb formulier ook binnengekregen. Beetje jammer dat ze eerst een foto willen hebben alvorens ze je uitnodigen voor een screening...
Waar hebben zij geld voor nodig dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:27 schreef Mark_V het volgende:
Hoi lui
Ik heb net 10 euro gedoneerd aan wikipedia. Misschien is het voor anderen ook een goed idee om wat te geven aan de primaire contentverschaffer van de AKQ.....
Oh, dan maak ik nog wel een kansje hoor. Ik heb namelijk beide ogen nog.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Mja...ze willen nou eenmaal geen mensen met bochels en één oog. Want dat schrikt kijkers af
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...ouwe bikkel! Beejte nieuwjaarsduiken he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |