Nee, nee, ik heb helemaal geen tijd om steeds te F5-en voor slowchatquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:43 schreef Etcetera het volgende:
wat dat betreft zou je kunnen stellen dat de SC moet worden afgeschaft....
Oke, maar niet meer zulke dingen zeggen hoorquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:05 schreef Supersheep het volgende:Komt Etcetera een keer met een goed idee, gaat dat drankorgel er tegenin
Reėle optie als ik er niet uit kom, of er geen zin in heb.quote:
het wordt je zo opgedrongen, dat haat ikquote:
Ik vond MSN 7.5 fijner, vooral omdat ik daar dingen als verzenden van bestanden makkelijker kon vinden. Ook vind ik de nieuwe manier van berichten versturen niks, dat je opeens een lijst krijgt van iedereen en dat je daarin de mensen moet selecteren. En dat je het vak contactpersoon zoeken niet kan gebruiken voor mensen die nog niet in je lijst staan, dan moet je dat vak er onder gebruikenquote:
Muisgevoeligheid kan omlaag via configuratiescherm. Ga naar dat scherm via start -> configuratiescherm (of start- instellingen - configuratiescherm), en kies dan muis (als je maar 10 plaatjes ziet, kies eerst klassieke weergave links in beeld). Dubbelklik muis, kies tabblad pointer options (3e tab van links bij mij), daar kan je de pointerspeed omlaag zetten. Dan moet je de muis meer bewegen voor kleine bewegingen. Pas de schuif aan, en klik op OKquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:11 schreef Soempie het volgende:
Oke ik heb een beetje met flash lopen klooien en het is echt geweldig natuurlijk, maar, maar, maar..ik ben niet zo trefzeker met de muis. Natuurlijk kan ik giga inzoomen, maar is de muis ook zo in te stellen dat tekenen makkelijker wordt? Of hoeveel zou zo'n pen kosten
Ik heb juist een hekel aan FF hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:03 schreef Nesle het volgende:
Ik heb echt een hekel aan IE.
Op aanraden van Sheep dan toch maar FF, and i love it
Nee. Maxton voorheen bekend als MyIE2 is gewoon iets meer als een schil doe OP IE draait.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:41 schreef Etcetera het volgende:
als ik dat zo oppervlakkig lees, is Maxthon dan niet gewoon een combi van FF en IE?
IE is irritant, je complete taakbalk zit vol als je met een paar dingen tegelijk bezig bent (zoals ik vaak doe).
en bij FF kun je zoveel dingen er bij stoppen, van Gmail notifier, tot en met de skins die je kunt installeren.
naar mijn idee minder lekken, en ze worden sneller gefikst
Er is niet per definitie iets mis met IE, maar ik ben van mening dat Opera fijner werkt. In Opera zitten features die niet in IE zitten, zoals tabbed browsing (zit wel in IE7), mouse gestures, content blocking, een pop-up blocker die ik beter vind werken, makkelijk aan te passen/toe te voegen search engines (als ik in adresbalk y spatie woord in vul, wordt er op YouTube gezocht naar een filmpje met dat woord bijvoorbeeld), ingebouwde IRC client, voor alle sites kan een basisinstelling gebruikt worden met daar weer uitzonderingen op, zodat Flash bijvoorbeeld standaard uit staat op alle pagina's die ik bezoek, maar het apart aan kan zetten voor een pagina waar veel flash op zit die ik wel wil hebben enzovoorts. Ook vind ik het sneller en fijner werken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
Wat is er mis met IE?
Firefox heeft tabs ook gejatquote:
Maar men vindt dingen die van IE gejat zijn niet typerend?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:47 schreef Etcetera het volgende:
dat zal, maar dat IE er weer eens achteraan komt kakken vind ik vrij typerend
zijn de tabs van oorsprong dan van IE of bedoel je wat andersquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar men vindt dingen die van IE gejat zijn niet typerend?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Maxton voorheen bekend als MyIE2 is gewoon iets meer als een schil doe OP IE draait.
Ja, Maxton heeft tabs, maar dat heeft IE7 ook.
Ik bedoel wat anders ja...quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zijn de tabs van oorsprong dan van IE of bedoel je wat anders
ik heb gewoon een ongelooflijke aversie tegen IE opgebouwd, kan er niks aan doen
Dat er vast dingen van IE gepikt zijn en daar hoor je niemand over.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:08 schreef Etcetera het volgende:
wat dan Nem?
Meest gebruikte zijn een reload plugin waar je een bepaalde pagina na een x aantal seconden steeds kan laten refreshen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:58 schreef Etcetera het volgende:
wat voor plugins heb je dan bij Maxthon?
Mooizoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:48 schreef Etcetera het volgende:
ik denk de dvd
thx Nesle, het heeft geholpen
maar denk toch dat Windows Defender gaat sneuvelen
BAALT meequote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:53 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik ga volgende maand zo'n pen kopen (70 euro), want dit werkt niet zo. Kost me veel te veel tijd en heb nu al pijn in m'n arm.
![]()
BAAL!
nee m'n vriend had iets verwijderd wat volgens WD gevaarlijk was (een pc overname tooltje. kan gevaarlijk zijn, maar ook retehandig) en dat kon ik via WD niet terughalenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mooizo
Ik dacht dat je juist dat Windows Defender moest terughalen
Ik heb ook zo'n tabletje gehad. Eén of ander el-cheapo ding maar ik heb er enorme plezier van gehad.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:53 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik ga volgende maand zo'n pen kopen (70 euro), want dit werkt niet zo. Kost me veel te veel tijd en heb nu al pijn in m'n arm.
![]()
BAAL!
Dan zou ik gewoon een 2e hands geval kopen, dan heb je voor max ¤25,- al een goed tabletquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:53 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
BAAL!
Mja, ik ga wel op zoek naar wat goedkopers..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon een 2e hands geval kopen, dan heb je voor max ¤25,- al een goed tablet
ik vind er anders niks Parkinsons aan hoor..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik ga wel op zoek naar wat goedkopers..
[afbeelding]
't is nu net of ik parkinson heb![]()
![]()
Niks mis mee hoor, het heeft je denk ik alleen nogal wat tijd gekost om dit nog zo netjes te krijgenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik ga wel op zoek naar wat goedkopers..
[afbeelding]
't is nu net of ik parkinson heb![]()
![]()
Jij ook Soempquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |