Jojojo, in da housequote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Gooooooooooooooooooooodmorning AKQ! Jeweetz
Ja haalt de woorden uit mijn toetsenbord.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Doet me denken aan de grote-rode-jeweetwel-kater...
Hier bezig met Microsoft Word '75.
[afbeelding]
Fo shizzle!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jojojo, in da housealles goed?
Ik ruik de lente alquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]en rep is al zo goed soempie
![]()
goeiemiddag trouwens
ik wilde naar de kapper, en er zijn er twee met een stoplichtje voor de deur: groen, kun je naar binnen stappen, oranje moet je wachten, rood moet je láng wachten. licht stond op groen, dus ik naar binnen, moest ik een uur wachtenlogica hoor
dus ik wacht nog wel ff met de kapper
ja zeker wel (we hebben minstens 5 kappers hier) maar ik bedacht vanmiddag pas dat ik naar de kapper wou, en had geen zin in bellen. dan is dat systeem met stoplicht retehandigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat een systeem. Kun je niet gewoon een afspraak maken?
Je gaat je aan je goede voornemen houden?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
Kapper in Groningen? Ik zoek nog een kapper in Groningen. Weet jij een goede?![]()
Oh oke, ik dacht dat dat voor van die hippe freaky kapsels wasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:21 schreef Etcetera het volgende:
nee kapper in stadskanaal
maar in groningen.... in de folkingestraat zit koppiekoppie is dat niet iets?
Ja, volgende weekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je gaat je aan je goede voornemen houden?
dat doen ze ook, maar ik geloof dat als je goed zegt wat je wilt, dat ze echt wel luisterenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht dat dat voor van die hippe freaky kapsels was![]()
![]()
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat doen ze ook, maar ik geloof dat als je goed zegt wat je wilt, dat ze echt wel luisteren
Ik heb 2 adresjes. De twee goedkoopsten zijn Springs en eentje in de poelestraat waar je van maandag tot woensdag voor 10 e ofzo kan laten knippen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
Kapper in Groningen? Ik zoek nog een kapper in Groningen. Weet jij een goede?![]()
Hoe donker is het? Echt bruin of ben je nog een donkerblondje? Mijn vriendin heeft donkerbruin haar en de kapper heeft haar haar echt verneukt door lichtblonde plukjes er in te doen. Stond echt niet. Je moet met highlights echt oppassen dat het niet te veel afwijkt van je eigen haarkleur! Dat moet je blijkbaar de kapper ook duidelijk zeggen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:31 schreef Etcetera het volgende:
ik zit te denken, zal ik m'n haar in highlights doen? heb het wel 's eerder gehad... het wordt steeds donkerder en ik vind blond gewoon mooier
Bij mij is het iets korter nog denk ik, maar toch nog wel lang vind ik!quote:wat is zoooooo lang dan bij jou? bij mij is het nu halverwege m'n rug
quote:
Ik 2 keer per jaarquote:
mss is de kinki kapper wel wat voor jou aan de Oosterstraatquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
't hoeft niet heel goedkoop. Ik wil een kapper die zelf wel weet wat leuk zou staan. Want zodra ze zeggen: nou, wat wil je? Zit ik echt zo van:knip er maar wat af/ doe maar wat
![]()
Ja, wie heeft er nou verstand van dan![]()
Ik wil gewoon ook advies
Dat heb ik ook altijd. 'Wil je het in laagjes?', ' Bovenop kort?', 'Opgeschoren?'quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
't hoeft niet heel goedkoop. Ik wil een kapper die zelf wel weet wat leuk zou staan. Want zodra ze zeggen: nou, wat wil je? Zit ik echt zo van:knip er maar wat af/ doe maar wat
![]()
Ik wil gewoon ook advies
Ik zeg altijd precies wat ik wil!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik wil gewoon ook advies
Neeequote:
Ik snapte hem wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
Neee
Ik bedoel, als je langer haar hebt ga je automatisch minder vaak naar de kapper als iemand die het kort/er heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |